Hallo allemaal, Ik ben bijna een jaar gestopt met de pil en mijn cyclussen worden steeds langer. De laatste cyclus heb ik volgens mij geen eisprong gehad. Ik ben nu door gestuurd naar de gynaecoloog door de huisarts. En heb 11 juli mijn eerste afspraak staan. Wat kan ik hier van verwachten? En is het noodzakelijk dat mijn man mee gaat?? Want hij moet waarschijnlijk werken en ruilen is lastig i.v.m. vakantieperiode. De huisarts zei al wel dat manlief even zijn zaad moet na laten kijken, alleen omdat hij nu nog bij een andere huisarts zit kon ze geen formulier mee geven. Gaan ze dit ook vanuit gynaecoloog aanvragen of moeten we regelen dat hij voor die tijd nog even zijn zaadjes inlevert? Enne kan hij dit gewoon thuis doen (krijgt hij een potje mee?) of moet hij dat in het ziekenhuis doen? Bedankt alvast voor de reacties!
ja je man moet zaad inleveren, en thuis of in t ziekenhuis ligt eraan hoelang je erover doet, als je te ver van t ziekenhuis af woont, dan moet het in het ziekenhuis, en anders mag het ook thuis jij kan ook een onderzoek verwachten, een inwendige echo om te kijken hoe t eruit ziet... en verder wat vragen die je moet beantwoorden.. ook kan je man een onderzoekje krijgen en kijken ze hoe zijn zaakje eruit ziet, en voelen ze even of alles op zijn plek zit.
Dus hij moet er wel echt bij zijn?? Anders moet ik de afspraak even verzetten. We wonen vlakbij het ziekenhuis, dus dan kan hij het thuis doen. Dat zal hij wel fijn vinden haha. Hij vind het al niets. Maarja wat moet dat moet he?
ja ik denk wel dat het belangrijk is als je man bij de 1e afspraak is.. iig bij mijn man werd toen ook even het een en ander gecheckt