Ik vind de tijd nu wel langzaam gaan ook ik had vandaag last van darmkrampen en diarree en het gevoel als of mijn maag al vol zat kreeg geen hap door mijn keel en was er ook misselijk bij , het word nu echt wel wat zwaarder vooral slapen en draaien in bed springt er met kop en schouders boven uit en ben natuurlijk ook erg ongeduldig haha , emmy jij gaat ons als eerste voor met bevallen ben benieuwd hoe je het ervaart ga je ons er wel over schrijven ? Aan de zwangere dames hebben jullie een bevallingsplan gemaakt en wat staat daar al zo in ik moet hem nog maken maar weet niet wat ik er allemaal in moet zetten iemand tips
Je moet het gewoon beleven peetje en er niet zo over nadenken. Gewoon ondergaan en niet zo moeilijk doen pfff
De vk wil graag dat ik een bevallingsplan maak is nirt mijn idee hoor haha ik heb ook geen idee wat er allemaal bij komt kijken dus is ook erg lastig
Sorrie Eza, had je pb niet gezien, heb je nu teruggemaild 😉. Peetje, Ik had ook een bevallingsplan, hierin had ik opgeschreven dat ik bijv graag zelf wilde beslissen of we naar het ziekenhuis zouden gaan, als verlos aangaf dat het kon. Wist namelijk niet of ik nu wel of geen thuisbevalling wilde. En heb duidelijk aangegeven dat ik graag wilde dat ze met mij overlegden, omdat ik dacht dat ik daar wel behoefte aan zou hebben. En dat klopte ook. Ook heb ik gezegd dat ik een keizersnee zelf zou willen zien, was nog beetje hilarisch in ziekenhuis met overleg, maar uiteindelijk niet nodig. Nou ja zoiets dus. Voelt best prettig om die kleine dingen op papier te hebben. O en ik wilde ook graag zelf de navelstreng doorknippen... Maar allemaal alleen als het medisch verantwoord was natuurlijk he!!
Ik heb geen beval plan gemaakt. Met mn moeder afgesproken dat zij de navelstreng doorknipt en verder zie ik wel hoe het loopt. Oja en ik wil op tijd naar t ziekenhuis zodat een thuisbevalling echt niet een optie is. Thats it. Misschien vergeet ik nog van alles, maar dat zie ik dan wel
Oke .... ik heb wat kleine dingetjes opgeschreven bijv dat ik geen pijnstiller wil tenzij nodig voor vordering bevalling en dat t kindje graag gelijk op mn borst wil hebben en manlief de navelstreng doorknippen indien mogelijk verder niet eigenlijk ik zie t wel , morgen avond de bijeenkomst borstvoeding ben benieuwd wat we daar gaan leren
Lyah en meissies hoe is het met jullie ? Jullie zijn zo stil en eza deze maand toch nog een poging ici? Ik hoop dat je voor jezelf besloten heb wat je gaat doen ! Emi erg balen dat je niet mag maar ach miss is dat maandje rust wel ergens goed voor wie zal het zeggen en Jennifer hoe gaat het met jullie krabbel je langzaam al weer op ? Het zal nog wel wat langer duren natuurlijk zoiets heeft een behoorlijke impact !! Vind jullie erg sterk ook hoe je er over geschreven hebt als ik t terug lees krijg ik weer rillingen !!
Lief dat je naar me vraagt Peetje! Ik ben idd wat stil en teruggetrokken. Leef toe naar het begin van mijn verlof (morgen). Ik merk dat ik alles uitstel tot dan 😊 Ik ga ook een bevallingsplan maken, over 2 weken heb ik een afspraak met de bevallingscoach om daar aan te gaan zitten.
Wat goed lyah alles uitstellen tot je verlof is miss niet helemaal goed aangezien je steeds minder kan maar je hebt dan idd wel 7 dagen in de week de tijd om alles te doen alles lekker op slakkengang hihi wij moeten ook nog wel veel dingen doen maar heb er nog geen zin in komt allemaal wel denk ik dan de babykamer is wel af gelukkig voor de rest zie ik alles wel , wel lekker dat je vanaf morgen verlof hebt !! Deze dag zal erg lang duren voor je
Lyah waar loop je tegenaan wat teveel moeite kost? Ik heb heel decadent een schoonmaakster die morgen mijn hele huis komt doen, omdat ik het zelf gewoon niet meer gemakkelijk kan doen (echt schoonmaken, stofzuigen gaat nog prima). Mijn buik staat echt op knappen momenteel. Zoveel spanning staat erop. Van mij mag dit het begin zijn
Ze laat wel opzich wachten emmy !! Ze houd het spannend hou je het nig een beetje uit of word je nu wel extreem ongeduldig?
Haba nou zij laat niet op zich wachten, ik ben gewoon te ongeduldig. Ben nog niet eens 40 weken zwanger. Als ze dan nog steeds in mn buik zit mag ik van mezelf echt ongeduldig worden. Ben gewoon heel benieuwd naar alles!
Haha kan me goed voorstellen !! Je bent gewoon benieuwd naar de gene die je 9 maanden bij je hebt gedragen , ik ga ons kleine meisje morgen weer zien erg nieuwgierig naar haar dat zal dan ook gelijk de laatste x zijn dat we even mogen kijken dan zie ik haar pas weer bij de bevalling
Ik heb verlof!!!! 😄 eindelijk! Hier heb ik zo naar uit gekeken. De laatste weken stond alles in het teken om het nog uit te houden op mijn werk. Na een dag werken kon ik de dag erop niets meer. Echt, ik stond op, ontbeet, deed misschien nog de afwas om vervolgens weer mijn bed in te duiken en er pas laat in de middag uit te komen. Mijn moeder komt volgende week helpen met het huis schoonmaken en de ramen te lappen. Misschien is het nesteldrang maar ik zie steeds maar troep om me heen waar ik me aan stoor. Emmy, je meisje komt wanneer haar tijd is, ze zit kennelijk nog heerlijk bij jou in je buik. Ik begrijp je ongeduld heel goed! Heb je het gevoel dat je klaar bent voor de bevalling?
Heerlijk lyah dat je moeder je lekker komt helpen in huis , denk idd nesteldrang ik ga van de week al voor de 3de x de babykamer schoonmaken of is t nu al voor de 4de x kan ook ik irriteer me ook dood aan mn man als hij wat laat slingeren t zijn echt die hormonen die je lichaam overnemen , ik hoop dat je u wat meer energie zal hebben lyah als ik t zo hoor was t gewoon echt een soort van overleven ! Gelukkig is t nog niet extreem warm dames dat scheelt wel een hoop en het lijkt erop of dat ook nog even niet gaat gebeuren dus dat is voor ons wel weer een pluspunt wel lekker de zon maar nog niet de hitte
Wij komen net van de echo onze kleine ligt nog steeds 2 weken voor op groei ze is nu al 2200 gram als ze zo door blijft groeien word ze minimaal 8 pond duzzzz.... Grote baby tot nu toe en wat ruim vruchtwater vandaar een grote buik en nu af wachten tot ze zich aan gaat dienen
Een lekkere stevige baby dus Peetje! Mijn kereltje wordt ook op 8 pond bij 40 weken geschat, lekker toch?
Ja heerlijk hoor idd bij 40 weken beter zo als dat ze veel te licht is dan ga je je toch zorgen maken , ben nu nog nieuwsgieriger geworden ! Hihi is je huis weer helemaal van top tot teen schoon lyah ?
Hi Allemaal, Sorry tijdje stil geweest hier maar wederom door alle drukte en savonds heb ook ik gewoon niet zoveel puf meer om nog dingen te doen Weekenden zitten helemaal volgepland dus de avonden doordeweeks zijn er om bij te komen! Ik lees wel alles hoor dus ben helemaal op dehoogte!! Spannend Emmy het zijn nu echt de laatste loodjes ben zo benieuwd! Lyah wat heerlijk dat je verlof hebt meis, ik kan ook niet wachten nog een maandje hier! En peetje leuk dat je weer volop meeschrijft! Ik heb ook een groei echo gehad, zo leuk om na drie maanden de kleine weer te zien! Mevrouw was nog steeds een mevrouw en lag er prinsesheerlijk bij. Alles was goed gelukkig! heb in de tussentijd namelijk ook diabetes test gehad en ook die was goed. Ik heb gewoon veel vruchtwater. Nu over 5 weekjes weer een echo mij hoor je niet klagen!! Dit was het weer even
Oww wat heerlijk meissies over 5 weken weer een echo dat wil ik ook !! Hahaha hier word t nu gewoon wachten voor we haar weer kunnen zien en idd bij ons ook nog steeds een meisje hihi jij ook al veel vruchtwater nou ja beter te veel als te weinig hadden ze je nog verteld hoe zwaar die kleine nu ongeveer was ? Maar meis pas je wel een beetje op jezelf dat jij je eigen niet voorbij loopt ? En straks moe bent ? Pas wel op je eigen hoor en op die kleine in je buik .... ik schrijf weer volop mee heb er weer zin in geen idee wat er gebeurde maar zullen wel hormonen zijn of zo maar fijn dat jij je ook weer even laat zien !