Hoi meissies! Fijn om iets van je te horen en helemaal fijn dat het goed gaat met je meisje. En geen zwangerschapssuiker, wat zal je opgelucht zijn! Emmy, is je huis al schoongemaakt? Gek he? Om een vreemde door je spullen te laten gaan. Ik heb nog niet gepoetst hoor Peetje, mijn moeder komt volgende week en ze zei al dat ze de week erop ook komt schoonmaken. Ookal is ze mijn moeder, toch gek om haar mijn huis te laten soppen.
Ja mijn huis is weer lekker fris! Maar die katten maken het snel genoeg weer rommelig hahaha. Vanmorgen weer even VK, alles goed. Meisje ligt er klaar voor. Ze wordt nu geschat op 7 pond bij bevalling. Lijkt me een mooi gewicht.
Lekker lyah lijkt me idd erg vreemd om iemand je huis te laten soppen vind het ook een vreselijk idee dat dr straks een kraamhulp mn was doet en mijn badkamer schoon maakt hebben jullie dat niet ? Lekker weer even controle emmy voel jij je nog fit of is dat langzaam ook minder ? Oja dieren in huis weet ik alles van hoor emmy ik heb een kat en een langharige hond en dat betekend elke dag stofzuigen helaas , ik heb vandaag wat schoon gemaakt in de keuken de nesteldrang begint nu echt de overhand te krijgen als ik de keukenkastjes aan de binnenkant begin te cleanen dan zou je denken dat ik me verveel maar nee dat niet , vandaag wat last van mijn bekkenbodemspier daar ligt ze heerlijk op te drukken met haar hoofdje maar al bij al mag ik helemaal niet klagen ! Vind t nu wel spannend worden emmy beval je in het ziekenhuis of thuis ? En alles is baby klaar of zijn er nog dingen waar jij je nu nog druk om maakt ?
Lekker hoor meiden die nedteldrang die moet hier nog komen haha ja ik ben nu wel aan het aftellen hoor nog vier weekjes jeuj! Kindje wordt nu 1800 gram geschat peetje en uiteindelijk gokt ze tussen de zeven en acht pond maar mijn ervaring is dat ze daar zo ongeveer nooit gelijk in hebben😉
Klopt idd werd mij ook vertelt dat ze er vaker naast zitten dan juist dus ik hang er niet te veel aan uhm nou bij mij is de nesteldrang idd goed geland maar miss krijg jij er helemaal geen last van ! Ik hoop t niet voor je hoor ik hoop dat je gewoon gelaxt kan blijven wat schoonmaken betreft , ja 4 weekjes dan ook al verlof jeetje meiden wat gaat het allemaal hard zeg nog even en we zijn allemaal al weer bevallen! Ik mag maandag weer voor controle naar de vk dat zal een vlug bezoek worden aangezien ik gisteren ook al ben geweest haha wanneer mogen jullie weer ??
Hoi meiden, Het is idd stil hier 😊 Gaat alles goed met iedereen? Emmy, al voortekenen van de komst van de kleine? Ik vind het wel spannend hoor! Meissies, het zal voor jou nu vast ook wat zwaarder worden he? Hou je het nog een beetje vol? Jennifer, hoe gaat het met jullie? Ik denk nog regelmatig aan je, hoop dat het goed gaat. Peetje, is nog een onopgeruimd stukje huis over? Eza, waar ben jij mee bezig? Ben je al de volgende stappen aan het zetten of had je nog een iui voor de boeg? Emi, hoe bevalt je maandje rust? Nu ik verlof heb ben ik alleen maar aan het slapen. Het weer is ook niet echt inspirerend maar het lijkt vooral alsof ik alle vermoeidheid eerst kwijt moet voor ik iets anders kan doen. Ik ben wel naar babydump geweest om de laatste dingetjes te kopen. Zo heb ik ook een babyhangmatje gekocht, lijkt me zo fijn voor de kleine!
Er is altijd wel wat te doen in huis hoor lyah zo hebben we een hond dus ja he de stofzuiger staat niet 1 dag stil en ik probeer nu toch langzaam aan wat gas terug te nemen met schoon maken ik merk dat ik er niet rustiger op word eerder onrustiger , en die vermoeidheid zal idd eerst je lijf een beetje uit moeten maar je zal smiddags altijd wel wat vermoeid aan voelen hoeveel je ook slaapt althans dat ervaar ik zo hoe gaat het s, nachts met slapen ? Nog lichamelijke klachten? Ik ben ook erg benieuwd naar de andere meiden t is zo stil hier maar dat hoort er af en toe bij denk ik
Hey Lyah, Hier nog geen tekenen. Vandaag wel een mega luie dag. Maar misschien gister iets te actief geweest. Maar mag ook een voorteken zijn hoor
Haaaai hier alles goed hoor eindelijk weekendje wat rustiger! Verder is alles goed te doen alleen wT kortademiger geworden😉
Wie weet Emmy! Was je vandaag onbewust aan het voor rusten voordat het allemaal gaat gebeuren 😄 Ik ben zo benieuwd naar jouw meisje! Heel herkenbaar meissies, hoe verder je komt hoe meer je op een oud wijf gaat lijken
Goeie morgen dames hier vandaag vroeg uit de veren want mag straks weer naar de verloskundige benieuwd wat ze gaat zeggen! Fijne dag iedereen!
Hoe was het peetje? Hier alles goed! Ze is aan het indalen maarja heb er natuurlijk vorige week nog op echo gezien dus dat was niets nieuws
Ja hier ook alles goed ook de kleine al een stuk ingedaald maar ligt nog niet helemaal vast heb gisteren voor weeën gehad vanwege t indalen ! Maar ach hoort erbij
Nou meiden wij hebben net een reservering voor een new born shoot gedaan bij een goeie fotograaf in een studio zodra de kleine geboren is dan bellen we en gaan we er op dag 7 a 8 heen ben heel benieuwd !! Ik hoop maar dat het goed komt hihi Weltrusten iedereen
Wat leuk peetje, een newborn shoot! En Emmy, nu echt de laatste laatste loodjes he! Hier wel blij dat ik een maandje oversla. Ben extreem druk met werk en heb ook vorige week de sleutel van mijn nieuwe huis gekregen. Zou echt niet weten hoe ik op en neer rijden naar Amsterdam er ook nog bij in zou hebben moeten proppen. Over anderhalve week weer ongesteld en dan ook weer mijn volgende poging. Dan heb ik ook bijna vakantie dis dat moet goed komen...
Dan is het dus allemaal mooi op zn plaats gevallen emi ! Soms heb je dat nou duimen voor die volgende ronde, lyajh heb jij deze week nog een afspraak bij de vk ik moet nu over 2 weken alweer heen en daarna elke week ik zeg gisteren nog tegen mn lan wauw de volgende de x ben ik al 35 weken dan begint het gewoon echt op te schieten vind t nu wel eng worden door dat ze ingedaald is een stuk zijnnhaar bewegingen ook anders het zijn geen echt trappen meer maar meer lichaam delen die ik voelen 'schuiven' af en toe komt er een been of eem knie omhoog ervaren jullie dit ook ? Eza hoe staat het er voor bij jou ? En emmy al iets opgang?