Dan komt alles zo toch nog goed uit Emi! Kan je de volgende ronde wat relaxter in 😊 Ik heb as vrijdag mijn laatste afspraak bij de vk, dan wordt ik overgedragen aan de gyn van het AMC. Ben benieuwd of ik daar nog een echo krijg! Ik herken het wel van die bewegingen hoor Peetje! Ik weet precies hoe hij ligt en voel vooral zijn billen draaien of als hij zich even lang maakt. Soms nog wel een schop hier en daar. Vandaag heeft mijn moeder een deel van mijn ramen Gelapt, vrijdag gaat ze verder. Toch wel lekker hoor, die hulp
Oh lijkt me heerlijk lyah ik doe t wel allemaal alleen mijn moeder is ook de jongste niet meer en mn man werkt de hele dag maar merk dat t wel vrij zwaar is ik doe elke dag wat maar het is veel , spannend dat je over gedragen word aan de gyn het zou leuk zijn om je kleine knul nog ff te zien ook spannend om dan weer iemand te hebben die je nog niet kent maar gaan ze je ook inleide of laten ze je gewoon de zwangerschap zelf uitlopen ?
Ivm een erfelijke hartafwijking die is geconstateerd in mijn ouderlijk gezin. Omdat de kans 50% is dat Ik het heb behandelen ze me nu alsof ik het heb. De bevalling is daarom een risicomement en moet dus onder begeleiding bij een gyn die ervaring heeft met deze specifieke afwijking
Wel netjes dat ze je dan niet gewoon laten lopen en dus gewoon vooor de 'zekerheid' gewoon overdragen ! Zodat je niet onnodig risico hoeft te lopen emmy jij hebt de ziekte van chrone toch ? Jij hoeft daarvoor niet onder controle te blijven van een gyn ? Of geeft dit tijdens de zwangerschap weinig complicaties? Hier moest ik vannacht 4x mijn bed uit om de wc te bezoeken pfff dan slaap al slecht en moet je ook nog 4x je bed uit maar die gebroken nachten zal ik straks ook hebben dus kan ik vast wennen , en was vanmorgen al om half 8 wakker van de honger manlief zei gisteren jeetje waar is t brood gebleven uhm ik zeg heb ik op gegeten kijkt hij me aan hij zegt meen je dat echt uh ja ? Haha nou dames ik wens jullie een fijne dag ik heb het vandaag druk dus hoop bij te kunnen lezen vandaag tussen door !!
Ik heb indd de ziekte van crohn. Is officieel aanleiding om onder begeleiding van gynaecoloog te blijven maar dat wilde ik niet. Ik voel mn lijf prima aan en geef wel m gil als ziekenhuis nodig is. En dat vinden de artsen ook, dus erg fijn. Dat slapen wordt alleen maar moeilijker haha dus geniet nog maar even van 4x per nacht eruit . Fijn Lyah dat je goed onder controle staat.
Jeetje 4x per nacht ik kan de meeste nachten nog gewoon lekker doorslapen en soms 1 keertje eruit ik bof maar! Wel altijd vroeg wakker maar ach dat vind ik ook niet zo erg!
Idd meissies jij boft maar niet iedereen heeft er last van denk ik maar zo is elke zwangerschap anders en elke zwangere
He peetje stilte voor de storm😉 eigenlijk niks te vertellen hier alles gaat goed nog maar drie weekjes werken en dan eindelijk verlof!! Tot die tijd rustig aan doen en nog lekker weekendje weg met manlief helemaal zin in!!!
Idd stilte voor de storm. Of eindelijk genieten van het heerlijke weer! Bij mij is het een combinatie van de twee. Vandaag bij de vk geweest en de kleine ligt nog steeds goed. Hij zou nog kunnen draaien maar die kans wordt met iedere dag minder.
Dat is fijn om te horen dat hij er al klaar voor ligt , volgende week word het nog warmer meiden ! Dat word veel binnen blijven en zo min mogelijk doen ik hoop voor jou emmy dat je kleine dame er dan al is en niet op die dagen hoeft te bevallen zijn er al tekenen dat het binnenkort zou moeten beginnen emmy ? Of ben jij de pechvogel die straks gestript moet worden hoe voelen jullie je verder ? Hoe is het met vocht vasthouden , het slapen en de grote van de buik ? Foto's van die buiken miss nog even ?
Qua kwaaltjes gaat het helemaal goed hier hoor! Volgend weekend lekker weekendje naar Terschelling dus juist niet binnen zitten maar lekker van het weer genieten!!! Fijn lyah dat ie nog goed ligt lekker zo houden zou ik zeggen😉
Oh ik heb het lekker slapen opgegeven. Het gekke is dat zodra ik me erbij neerlegde dat ik niet zoveel meer van de nachten hoefde te verwachten ik veel relaxter ben. Gelukkig heb ik nog geen kindjes rondlopen zodat ik overdag ook mijn rust kan pakken wanneer ik het nodig heb. Ik kijk eigenlijk niet zo tegen het warme weer op. Maar ikmoet ook zeggen dat ik echt voor de zomer ben gemaakt😊 ik heb het liever te warm dan te koud maar ik ga het ondervinden hoe het is om zwanger een hittegolf in te gaan.
Hier is slapen ook al een poosje niet mijn beste talent. Maarja gelukkig hoef ik verder ook niets meer. Ik ben wel een beetje bang voor het warme weer, maar wie weet is mini er dan al wel gewoon.
Hierbij weer een foto van mijn buik ze is al goed gezakt , ja dat warme weer we gaan t zien en emmy morgen gewoon 40 weken !! Hier af en toe het idee dat de kleine dwars door mn buik heen wil i wanna break free soort actie hahaha maar ohh vind er nu al lief ♡♡