kid amc deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 10 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde net zeggen, je staat op z'n kop Peetje!
    Jij bent ook lekker gegroeid! Mooi hoor

Dank je Jennifer! Ik ben eigenlijk ook wel trots op mijn buik al begint hij al aardig in de weg te zitten

2. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Mijn buik is mega gegroeid idd bij mij zit ie behoorlijk in de weg maar dat geeft niets jij hebt nog wel een bescheiden buik nadat je ook een flinke jongen verwacht , hoeveel zijn jullie in gewicht gegroeit ? Ik nu 9,7 kilo is voor mijn lengte van maar 1,62 best een hoop maar ja je doet er weinig tegen

3. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Koester je buik dames voor jullie het weten ligt er een klein baby'tje in jullie armen en zal je echt je buik missen

4. peetje007

Doe ik zeker Jennifer weet nu ook hoe bijzonder het is dit mee te mogen maken ! Ik hoop echt dat dit voor jou ook weer zo mag zijn dit komt echt uit mn ♡ vandaan

5. peetje007

Goeie morgen dames hier al vanaf 7:00 het bed uit omdat ik mn huisje dan kan doen voor het echt warm word zo ga ik dat deze week maar oplossen en daar na maar even slapen op de bank je moet wat ;) mijn voeteb lijken wel van een olifant gisteren in koud water gezeten en omhoog maar begint nu al weer maar ja ook dat schijnt er allemaal bij te horen drink overigens wel 2 tot 2, 5 liter water per dag dus dat zou voldoende moeten zijn ook mijn vingers doen mee helaas maar het word vandaag de rest van de dag lekker luieren beetje tv kijken beetje slapen beetje spelletjes spelen en wat zijn jullie vooruitzichten voor deze week?

6. Meissies

Meissies Niet meer actief

Emmy hoe gaat het???

7. Meissies

Ha peetje vooralsnog trek ik het weer prima maar zal de komende dagen wel pittig worden gok ik zo! Hou gelukkig geen vocht vast!
    Ik ben verder nog gewoon aant werk dus niks spannends hier😉

8. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier gaat het goed. Blijft rustig. Zie wel n beetje op tegen de warmte, maar met niets doen komt het vast goed.
    Hoop dat ze zich snel aandient. Maar dat is afwachten. Blijft spannend!!

9. Meissies

Spannend hoor Emmy en kan me voorstellen hoor met jouw termijn dat je er tegen op ziet gelukkig hoef je niks te doen tenzij je moet bevallen😉

10. peetje007

Gelukkig geen olifanten voetjes voor jou meissies haha voor mij wel heel erg zelfs niets helpt het omhoog zitten werkt even maar zodra ze dan weer naar beneden gaan dan zitten ze zo weer vol doet erg zeer ook dus ja dat niets doen is voor mij een feit ik ben nu wel aangewezen op manlief die wil dat ik ook gewoon niets doe hij zegt ik doe het wel doe jij nou maar gewoon niets wel erg lief maar ben erg slecht daarin ;) ohh emmy ze heeft t veel te goed bij je tja dat warme weer is idd wel erg spannend ik hoop eigenlijk dat het mee gaat vallen maar heb er een zwaar hoofd in , lyah hoe trek jij het warme weer ? Hou je vocht vast en dat soort gein ?

11. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog niet zoveel moeite met de warmte, vandaag was ook nog niet zo erg als wat er gaat komen toch? Ik ben wel benieuwd hoe dat zal zijn.
    Mijn voeten zijn wel wat dikker dan normaal maar naast knellende schoenen heb ik er verder geen last van.

Gewoon rustig aan houden en het koel houden. Ijsjes eten, met je voetjes in het water en niet in de volle zo'n gaan zitten

Emmy, ik
    Ben zo benieuwd naar jouw meisje, nog eventjes!!!

12. peetje007

Nee het kan idd nog erger !!

13. peetje007

Hoe gaat het dames ? Hier veel te warm :( trek t nu toch ff slecht het is naar mijn idee niet uit te houden maar miss denken jullie daar anders over ik ben niet gemaakt voor deze warmte al ben ik zelf in juni jarig dit is extreem de nachten zijn ook bagger maar ja we moeten nog even volhouden volgende week hopelijk iets koeler

14. Meissies

Hey peetje wat balen zeg dat je het zo slecht trekt! Nog even dan is de hitte voorbij! Heeft het bij jou inmiddels ook geregend? Hier wel ek lekker afgekoeld! Bij mij alles goed alleen heb geen enkels meer zijn helemaal opgezwollen kwam ik net pas achter haha dus nu maar beentjes omhoog!

15. peetje007

Ja ik zit nu beneden met een angstige hond die bang is voor onweer zodat manlief gewoon kan slapen die moet overigens gewoon werken morgen dus offer ik me maar op ja ben blij dat de ergste hitte straks weer voorbij is pffff alleen zaterdag nog ff dan krijg ik ook visite nog voor mijn verjaardag en morgenavond 3 verjaardagen waar ik heen moet hier zijn mijn voeten en enkels ook dik en slinken niet meer ook heb ik hoofdpijn door het warme weer en drink liters water maar echt helpen doet t niet , nou genoeg geklaagd weer fijn dat het goed gaat met je ik maak me alleen zorgen om onze kleintjes die nog in de buik zitten zullendie er last van onder vinden .. nou omdertussen is het hier redelijk gestopt met onweren dus denk dat ik nu mijn bed wel in kan zonder dat ik gestoord word door de hond ( dat hoop ik ) weltrusten allemaal !!

16. peetje007

Emmy wat ben jij stil ? Aan het bevallen misschien ? Ben erg benieuwd hoe t er nu voorstaat bij je

17. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha ik ben me door hitte heen aan het ademen. Maar van bevalling nog geen sprake hoor. Die zit nog wel even. :)

18. peetje007

Ahh jammer emmy jij ook al zn last van de warmte nog ff volhouden ze beloven koeler weer dus dat is een mooi vooruitzicht ik ben de hele dag zn beetje binnen alleen naar buiten voor de hond en verder niet voel me net zn kluizernaar op dit moment haha straks naar een verjaardag is kijken hoe ik t daar uit hou , maar emmy word je niet eerdaags gestript dan ? Of laten ze je gewoon lopen tot 42 weken ?

19. Meissies

Emmy hoe gaat het met je? Al tekenen dat ze er uit wil?

20. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha nee nog niets...

Deel Deze Pagina