Hallo allemaal, Wij hadden een sterke wens voor een 2de kindje. Helaas wilde dit lukken zonder meerdere miskramen. Dus is er gekeken of er wat aan de hand was. En ja een translocatie bij mijn man. Doormiddel van icsi met pgd. Eerste punctie 2 embryo's. Helaas waren beide niet goed. Dus geen terugplaatsting. Poging 2. 4 embryo's over en 3 goed! Dus een terugplaatsing gehad. En op de test datum ( en stiekum 2 dagen daarvoor) positief getest! Volgende week de eerste echo. Maar...... nu heb ik een vraag. Ik voel me zo ontzettend zwanger. Al veeel verder dan zou horen bij een zwangerschap van 6 weken ongeveer. Veeel meer kwaaltjes dan bij de vorige zwangerschap. Nu zei mijn man is het mogelijk dat het in je lijf een tweeling is geworden? Ik googlen. Maar de kans is zo klein dus zal wel. Zijn er hier meer dames die na een behandelingen veel heftigere klachten en symptomen hebben dan bij een natuurlijk zwangerschap? Of is dat idee van mijn man nog niet eens zo gek?
Ik ben ook middels een traject zwanger geworden en had al voor testdatum volop kwalen en symptomen. Het is er echt maar eentje geworden. Of dit met het traject te maken heeft denk ik niet, iedere zwangerschap is gewoon anders en zo ook de kwalen/symptomen. Oh ja en natuurlijk gefeliciteerd!
Dankjewel! Wat fijn dat jij ook met het traject zwanger bent geworden. Eerste zwangerschap had soms eens een xtje dat ik misselijk was en me niet goed voelde. Maar ik heb nu het gevoel of ben ik al weken lang grieperig( zo voelt het) extreme misselijkheidsbuien. Maar niet overgeven, ben al gegroeit dat eigen kleding al niet meer past. Buikje zeg maar. En dan de borsten die een cup groter zijn en dikke aders er op en dan heb ik het nog niet over de gevoeligheid gehad. Hahaha.
Elke zwangerschap is anders bij de 1e was ik zo extreem misselijk met 4 weken dat ik alleen maar rechtop in bed,in t donker met een spuugzakje kon liggen,bij de 2e was ik veel minder beroerd en kon ik zelfs naar een restaurant met 8 weken zwangerschap