Kid behandeling met donor

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Angeltje30, 15 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angeltje30

    Angeltje30 Niet meer actief

    Hallo iedereen
    Vandaag mocht ik een testje doen en ja hoor het was posetief. Wat ik helemaal niet verwachte aangezien ik nog steeds met die druk zit in me onderbuik.
    Clearblue testje gaf aan 1-2 weken zwanger. Volgende week bloedafname hoop uit diepste van me hart dat stand blijft houden!
     
  2. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Joe hoe wat geweldig! Gefeliciteerd!
    Op naar de eerste echo, superspannend!
     
  3. Angeltje30

    Angeltje30 Niet meer actief

    Ja inderdaad panter maar toch nog altijd schrik hoor om eerlijk te zijn ben nu wel al iets positiever ingesteld en stiekem blij maar toch moet ik wel beginnen opletten want ik ben niet toxoplamose intorrelant bepaalde zaken mag ik dus niet meer eten.
    Maar dat verklaard wel waarom ik de laatste tijd dus enkel chocomelk wilde drinken ipv koffie. En dat ik soms zin had in makreel met tomatensaus terwijl ik dit vroeger niet moest of beter gezegt totaal niet luste.
     
  4. Blosje89

    Blosje89 Fanatiek lid

    12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Gefeliciteerd!! Ik had niet anders verwacht eigenlijk.
    Nu spannende weken!
     
  5. Angeltje30

    Angeltje30 Niet meer actief

    Hey blosje
    Ik wel hoor ging er echt niet vanuit dat posetief ging zijn mijn testje omdat ik nog steeds gevoel heb ongesteld te moeten worden. Nu na 16 uur mag ik gaan naar de kliniek in Ieper en nemen ze bloed en word dan doorgestuurd naar az Brugge met de resultaten en zij zullen mij dan morgen bellen met de uitslag. Heb hen ookal op de hoogte gesteld dat posetief was en de clearblue test aangaf 1-2 weken zwanger zou normaal als ik me niet vergis via bloedonderzoek dan tussen 3-4weken zijn.
     
  6. Angeltje30

    Angeltje30 Niet meer actief

    Hoi meiden
    Eventjes update uitslag van bloed resultaat was ook posetief !
    Klein sprankeltje hoop de zaterdag telefoon gehad van fertelliteit mijn hcg stond toen op 27,5 (ik dacht dat dit enorm laag was) ze zei de arts ik mag u proficiat wensen maar loop niet te hard van stapel. Nu de 29ste juni moet ik terug bloedafname doen en de zaterdag zullen ze mij terug opbellen met de uitslag van hcg waarden. Al de rest van de hormonen was goed zeiden ze.
    Dus klein sprankeltje hoop hier normaal gezien moest ik sinds 24juni ongesteld zijn maar nog geen bloedverlies gezien. Heb enkel soms wa last van samentrekkingen in de buik mijn rugpijn is ook heel wat minder alleen nog wat last als ik tijdje stil gezeten heb.
    Verder zijn de pijnlijke borsten er ook al. Deze prille zwangerschap kan ik absoluut niet vergelijken zoals die van vorig jaar die was enorm pijnlijk krampen bloedverlies duizeligheid noem maar op. Enorm groot verschil!
    X
     
  7. Angeltje30

    Angeltje30 Niet meer actief

    Hey meiden
    Gisteren beginnen bloeden bruin verlies arts gecontacteerd die zei dat het nu nog innestelingsbloed kan zijn die afkomt telkens ik naar het toilet ga en afveeg had ik dus bruine slijmen mee.
    Nu heb ik sinds een uur drukkende ook in onderbuik precies of mijn maandstonden komen net toilet bezoek achter de rug en ja inderdaad helder bloedverlies. Terug gebeld na de arts moet wachten tot vrijdag wanneer ik terug bloedafname heb voel me nual zo rot bij het bloedverlies en vrees dat ik dus weer een spontaan miskraam heb.:cry::cry::cry: voel me zo slecht erbij en wilde hier even mij hart luchten. De pijn word erger dus heb er echt geen goed gevoel bij...
     

Deel Deze Pagina