KID / ECD topic

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Feb 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Calimerootje

Calimerootje Niet meer actief

@ Pien, ik had je verhaal al ff terug gezocht. Maar nu je zwanger bent is het toch een mooi verhaal geworden. Idd een wonder.
    Dat zeggen veel mensen nu ook tegen ons, als je er niet meer zo mee bezig bent, dan raak je wel zwanger. Helaas is er bij mijn man nog nooit zaad gevonden, zelfs met een tese niet. Dus ik geloof daar niet in (in ons geval dan).

Ergens ben ik het wachten ook wel beu, maar je doet er toch niets aan.

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Pien: had idd ook al teruggezocht, maar wat een wonder zeg :D
    Ben echt blij voor jullie!
    Haha dat laatste zinnetje :p
    Kan me voorstellen dat je man wel even een wenkbrauw opgetrokken heeft.
    Maar wonderen bestaan en dat bewijzen jullie maar mooi even!
    (en dat is ook de reden dat wij toch nog altijd blijven klussen rond mn ei, I believe in miracles ;) )

@Calimero: al die onzin over er minder mee bezig zijn en dan lukt het wel.
    Alsof een zaadje weet dat jij dat denkt en daarom maar de andere kant op zwemt.
    Niks van aantrekken hoor!
    Juist omdat je denkt dat je er teveel mee bezig bent en krampachtig probeert dat niet te doen ben je er nóg meer mee bezig.
    Lekker ermee bezig zijn is niks mis mee.
    Alsof je maar moet ontkennen dat je ergens mee bezig bent, dat is hartstikke onlogisch.
    Gewoon doen wat je wilt, je raakt er niet eerder of later zwanger door.
    Dikke knuff!

3. mari

mari Fanatiek lid

Jun 9, 2007
    1,078
    0
    0
    noord-holland
    richmar: balen, dat het niet gelukt is. heel veel sterkte!
    calimerootje: spannend hoor, ik hoop dat het raak is.
    pien: gefeliciteerd!!

dreamer en lana, hoe is het met jullie? ik heb jullie nog gemaild via hyves, hebben jullie het ontvangen?

ik had ook inlogproblemen hier. ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd, en erna die weer aangepast.
    als het goed is kan ik er nu gewoon weer op komen ;)

4. mari

mari Fanatiek lid

Jun 9, 2007
    1,078
    0
    0
    noord-holland
    wie weet trouwens hoe het met lotje gaat?

5. pienepien

pienepien Lid

Jul 12, 2007
    61
    0
    0
    Er niet zo mee bezig zijn haalt niks uit hoor, wij waren volop bewust bezig om een donor te zoeken en hadden bijna alle hoop verloren. Waren wel van plan om gedurende de wachtlijst door te gaan met medicatie om een "wat als" gevoel te voorkomen.

Wel of niet zwanger worden heeft te maken met eitjes en zaadjes die met elkaar matchen en een baarmoeder waar het bevruchte eitje in kan nestelen - niets meer en niets minder. Zou wat wezen als we er met wilskracht invloed op konden uitoefenen, dan was niemand (onverklaarbaar) ongewenst kinderloos.

6. Sieb

Sieb Actief lid

Aug 1, 2008
    127
    0
    0
    Woonbegeleidster
    Oss
    Jeetje Pien geweldig zeg!!! Gefeliciteerd...

Ik heb afgelopen woensdag mijn 3de IUI-d gehad. Heb deze keer niet zo'n last gehad van de Pregnyl. De vorige 2 keren was ik hartstikke misselijk. Nu 2 keer met hulp van clomid en pregnyl een cyclus gehad van 30 dagen. Dus wat dat betreft. De eerste keer de IUI gehad op dag 14 de twee keer op dag 16 en nu dag 15 ben benieuwd. Wat wel is dag 30 valt nu op mijn trouwdag...

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Sieb: wat raar dat je wel 2x 30 dagen hebt gehad, maar een andere dag je ei.
    Mijn LF is altijd 12 dagen.
    Maar je twijfelde zelf over de 1e IUI toch?
    Ik hoop dat jullie het allermooiste trouwgeschenk mogen krijgen dat er maar is :D

8. pienepien

pienepien Lid

Jul 12, 2007
    61
    0
    0
    Ik hoop ook op een mooi geschenk op jullie trouwdag. Met recht een kroon op jullie huwelijk!

Mijn eisprong is altijd rond dag 18 geweest, relatief laat dus.

9. Sieb

Sieb Actief lid

Aug 1, 2008
    127
    0
    0
    Woonbegeleidster
    Oss
    Gister in tranen uitgebarsten met een babytje van 4 weekjes oud in mijn armen... Ik vond het zo vervelend. De moeder wist nog niet eens van onze kinderwens en alles wat daar omheen zit. Toen alles verteld. Ze leefde erg mee en allebei vol met hormonen hebben we lekker met z'n tweeën zitten janken. Ik denk al dat ik weet waarom ik zo emotioneel was. Zondag hebben we een 1ste verjaardag gehad van het dochtertje van een vriendin en daar waren serieus alleen maar baby´s en zwangere vrouwen. Daar kan ik op zich best goed mee om gaan maar ze hebben het ook alleen maar daarover. Dat vind ik heel vervelend. Dat constante geklaag over die wondertjes.. Ik schreeuw dan in mezelf weet je wel wat je hebt!!!! Ik heb dus heerlijk bij de mannen gestaan... Die hebben het ook over andere dingen.

Hebben jullie dit ook wel eens gehad...

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Wat fijn dat die moeder zo meeleefde!
    Ik herken het wel.
    Mn schoonzusje is weer zwanger (extreem vruchtbaar .. zucht) en we moeten dus alle leuke verhalen aanhoren en blij meedoen.
    En als mn nichtje bij mn ouders is draait alles om haar, geen normaal gesprek meer te voeren.
    Ik zou ook wel eens iedereen flink door elkaar willen shaken en zeggen hoe het is, maar dat doe ik niet.
    Iedereen doet de dingen op zn eigen manier en veel mensen weten nou eenmaal niet beter.
    Maar leuk is anders!
    Dikke knuff voor jou.

Waar in je cyclus zit je nu?

En alle andere dames?

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    In de Mijn Geheim van deze week staat een verhaal van een man die via KID 2 kinderen heeft gekregen.
    Ik kende het verhaal al, want ik heb heel veel aan zijn website gehad.
    Maar mocht je dus het verhaal van een man zn kant willen lezen moet je even de Mijn Geheim van deze week kopen.
    Ik vind het iig fijn om nu een verhaal te hebben wat we kunnen laten lezen aan anderen wanneer wij ons verhaal gaan vertellen.

12. Sieb

Sieb Actief lid

Aug 1, 2008
    127
    0
    0
    Woonbegeleidster
    Oss
    Wat is het hier stil.... Hoe is het met jullie allemaal???

Nog 3 dagen dan ga ik trouwen en is dag 30 aangebroken... De vorige 2 keren kwamen toen mijn menstuatie door. Vanuit de kliniek mogen we die dag ook testen. Maar dat gaan we niet doen. Het is onze bruiloft en die moet niet helemaal in het teken van onze grootste wens staan... Als ik die dag ongesteld wordt dan is het direct duidelijk... Ow ik kan jullie niet vertellen hoe groot deze wens is, al snappen jullie het natuurlijk als geen ander....

13. mari

mari Fanatiek lid

Jun 9, 2007
    1,078
    0
    0
    noord-holland
    hoe gaat het met iedereen?

ik had laatst een berichtje getypt...kreeg ik een foutmelding van hier...nog een paar keer geprobeerd maar het wilde niet...dus nu weer een poging..

14. Calimerootje

@ dreamer; hoe was je belafspraak? Aan je banner te zien, moeten jullie nu wachten tot maart.

@ sieb; spannende dag komt eraan. En kei leuk dat je gaat trouwen. Hoop zo dat je menstruatie uit blijft. Zal extra hard duimen voor jullie.

@ mari; je poging om iets te posten is gelukt ;). Heb je nog nieuws?

Ik heb gister mijn 7e IUI poging gehad. Hopelijk mag ik over 5 weken terug voor een zwangerschapsecho.

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik zit nog op de bank na poging 4 na mk .

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ik heb mn verhaal gedaan in mn eigen topic.
    Maar de wachtlijst is idd opgelopen en we kunnen op zn vroegst met februari/maart starten :(
    Dus heb mn banner maar op 15 maart gezet.

@Sieb: gefeliciteerd alvast met je huwelijk!
    Geniet er maar flink van!
    En ik duim op een ongiloze dag met de volgende dag een mooi gekleurde zwangerschapstest!

@Calimero: mijn duimen draaien weer meis, lucky number seven!

@Ricmar: mijn duimen draaien ook voor jou!

17. Calimerootje

@ ricmar, ik hou je goed vast op de bank! En ondertussen draaien m'n duimen flink.

@ dreamer; ik lees en post eigenlijk alleen hier. Zal binnenkort jouw hele verhaal eens lezen. Wel kei balen dat de wachtlijst weer is opgelopen. Dikke knuffel voor je.

18. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    meiden we hebben al lang niks meer van lotje gehoord hoe zou het daarmee zijn?

19. mari

mari Fanatiek lid

Jun 9, 2007
    1,078
    0
    0
    noord-holland
    richmar en calimero; ik ga voor jullie duimen!

sieb: alvast gefeliciteerd met jullie huwelijk!

dreamer: aahhh...wat balen! zo lang wachten nog. heel veel sterkte en een dikke knuffel!

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Hoe staat het met de dames op het wachtbankje?
    Al aanwijzingen voor een zwangerschap?

En hoe is het met onze pasgetrouwde Sieb?
    Ik hoop echt dat je een droomdag hebt gehad met als toetje een mooie roze test!

Hier nog maar 8,5e maand aftellen!
    Morgen weer een nieuwe maand.
    We komen vanzelf bij de dag dat we mogen starten...

Share This Page