Hoi meiden, Het is echt al weer lang geleden voor mijn laatste bezoek (dat was vlak na mijn miskraam). Als het goed is kan ik morgen eindelijk weer starten met de pogingen. Na mijn miskraam kon ik het gewoon niet meer opbrengen om op dit forum te kijken, wel raar, maar ik had er gewoon veel moeite mee. De miskraam heeft uiteindelijk nog een behoorlijke nasleep gehad. Ik heb uiteindelijk een maand na de miskraam een kijkoperatie ondergaan omdat er nog resten waren achter gebleven. Vervolgens moest ik een maand overslaan en de maand daarop (dat was vorige maand) zag het er nog steeds niet goed/ schoon uit in mijn baarmoeder. Nu - morgen - kan ik eindelijk weer beginnen met een poging . Ik ben wel heel benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat! Voor zover ik kan zien is helaas nog niemand zwanger, of wel? Hebben jullie dat nou nooit? dat jullie moeite hebben met dit zwangerschapsforum of gewoon moeite met lezen van kid verhalen omdat het je gewoon erg raakt??
Hey meis, fijn weer wat van je te horen! We maakten ons allemaal al zorgen. Wat naar dat de mk zo'n nasleep heeft gehad zeg. Wel fijn dat jullie deze maand weer kunnen starten! Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en dat het goed mag gaan. Nee helaas is nog niemand zwanger. Af en toe heb ik wel moeite met het forum. In een topic waar ik zit is nu een ware babyboom aan de gang. En dat vind ik af en toe best even slikken. Dat weten ze ook allemaal en ik lees de babysites ook niet. Gelukkig hebben ze er allemaal begrip voor en is het ook gewoon bespreekaar. Meis, ik duim voor je!
heey lotje, fijn om weer van je te horen. wat een ellende dat de miskraam zo'n nasleep heeft gehad. fijn dat je nu weer de draad op kunt pakken voor jullie wondertje. dikke knuffel lisa.
@ lotje; fijn wat van je te lezen. Wat vervelend dat de mk zo'n lange nasleep heeft gehad. Wel fijn dat je deze maand weer verder mag/kan. Heel veel succes gewenst! @ sikki; hoe is het nu met je. Duimen draaien hier voor je. @ dreamer; zou mooi zijn als ze nu al met dat 'kunstzaad' aan de gang konden gaan. Maar helaas, al die medische processen hebben zoveel tijd nodig. Hoop dat we dan allemaal al lang een kindje in ons armen hebben. @ rest; zit er nog iemand op de wachtbank? Ik heb vrijdag de 8e IUI-d gehad. Dus nu nog twee weken wachten. Als deze ronde mislukt, krijg ik tussen dag 7 en 11 een HSG (röntgenonderzoek van baarmoeder en eileiders). Nav wat ze dan zien, wordt beslist wat er verder gaat gebeuren. Dus wel/geen hormonen enz. Ik heb ook gevraagd waarom pas na ronde 8 dit onderzoek. Maar is omdat mijn man helemaal geen zaad heeft, wij dus voor deze behandelingen 0,0 kansen hebben gehad. Ze willen het dan op de zo natuurlijk mogelijke manier proberen. Soms zelfs tot een jaar lang. Gelukkig voor ons wat minder lang; 8 behandelingen in 7 maanden is best netjes. Succes allemaal met wachten, duimen etc.
Fijn Lotje dat je er weer bent... Jeetje wat een nasleep... Hopelijk gaat het weer heel snel super positief worden allemaal... Ik ga eigenlijk altijd direct naar het vruchtbaarheidsbehandelingen forum. Ik kijk verder niet. Dat vind ik inderdaad erg moeilijk. Ik zit nu op het wachtenbankje. Vrijdag is dag 30 (deze dag ben ik nu al 3 keer ongesteld geworden) dus het is weer spannend. Ik heb weer erg pijnlijke borsten. Maar dat had ik de vorige maanden ook dus dat wil bij mij niets zeggen. We wachten maar weer af!!! Succes iedereen. Dikke kus van Siebie
hey lotje, wat fijn dat je er weer bent. wat rot dat je zoveel ellende hebt meegemaakt! kan me voorstellen dat je dan geen behoefte hebt aan het forum. wel fijn dat jullie nu met een nieuwe poging mogen beginnen, ik wens je heel veel suc-6! heb je toevallig ook mn priveberichtjes ontvangen? hoe gaat het met de rest van de meiden? ik heb vandaag een watercontrast echo gehad. dat is om te kijken of de baarmoeder helemaal in orde is, en dat was het. nu nog wachten tot 30 september, dan kan ik beginnen met de hormoonbehandelingen.
oh lotje wat goed om weer wat van je te horen. wat erg dat het zo,n nasleep had hoop dat het je nu goed kan gaan. mari, dıe echo heb ık ook gehad, erg ınteressant vond ık dat hahaha
Hey Dreamer en Calimerootje, bedankt voor jullie interesse. Zoals Dreamer al had gezien is er helaas maar 1 eitje gevonden in 5 follikels. De tijd begint dus echt te dringen. Maar gelukkig is dit ene eitje enorm goed bevrucht en gedeeld waardoor ik sinds gisteren trotse bezitter ben van een 8-cellige topembryo door ons genaamd Henkie Ik ben heel blij dat de kwaliteit van dit ene eitje nog voldoende was om mij een echte kans te geven. Ik ben er helemaal verbaasd over dat dit eitje het zo goed heeft gedaan. Nu is het lange wachten voor mij dan ook eindelijk begonnen. Ik hoop heeeeeeel erg dat het ons toppertje blijft, want gezien mijn karige eicel opbrengst ben ik erg bang voor een volgende poging. Maar goed ik heb blijkbaar gelukkig nog kansen. Ik weet dan ook niet of het vervelend voor jullie is dat ik in mijn situatie (geen donor) hier mijn verhaal sta te vertellen. Ik blijf jullie in ieder geval met een schuin oog volgen. Heel veel succes meiden en Calimerootje jij heel veel succes de komende twee wachtweken!!!
@ sieb; mijn duimen draaien extra hard voor je. Hoop echt dat je dit keer een positieve test in handen mag hebben! @ mari; fijn dat je baarmoeder helemaal in orde is. Hoop dat de tijd voor je snel gaat en het zo 30 september is. @ elif; nog 3 weken wachten en dan weten jullie ook meer. Hopelijk hoeven jullie daarna niet lang te wachten. @ sikki; ik vind het helemaal niet vervelend dat je hier mee schrijft. Als we elkaar eens goed vasthouden op het wachtbankje? Ondertussen duim ik hard dat 'Henkie' blijft zitten. Hier gaat het verder wel oke. Gister kregen we te horen dat goede vrienden van ons eergister hun dochtertje hebben gekregen. Tuurlijk wisten we dat dat ging gebeuren. Maar was toch wel ff moeilijk. Ik lees eigenlijk alleen hier, soms nog in de lounge. Maar al die onderschriften en foto's van kinderen en hoe lang mensen al zwanger zijn enzo, is soms zo confronterend.
Hoi dames! Ik zit nu op 30 en heb wel krampen dus ik ga (serieus) 1 keer in de 10 minuten naar de wc. Mijn lichaam geeft aan dat de duivels eraan komen maar nog geen bloed.... Ik ben er wel weer van overtuigd dat de vierde keer mislukt is maarrrrr geen bloed = goed... Niet teveel hoop maar nog een piep klein beetje!
@Sieb: en en en? Nog niet ongi geworden? Al getest? Spannenddddd! Ik duim voor je meis! @Sikki: Ik hoop dat Henkie lekker 9 maandjes blijft zitten en een hele mooie beeb mag worden. Ik duim voor je meis! Henkie, hou je vast! @Calimero: ik hoop idd ook voor die tijd al wel 2 (of ben ik nu erg hebberig? ) kinderen te hebben. Maar mocht de behandeling er doorkomen en het werkt allemaal perfect, dan staan wij zeker open voor een nakomertje! Ik doe mn naam gewoon eer aan en droom lekker verder Spannend hoor, ook weer op het wachtbankje! Ik duim voor je dat de HSG niet nodig is! Bij ons krijg je die trouwens standaard na 6 IUI-D behandelingen. Of na 3 als je dan al voor IVF-D gaat. @Mari: nog maar 2 maandjes meis! Nu gaat het aftellen echt beginnen! @Elif: voor jou ook nog minder dan 3 weken, spannendddddd. Weet je al of je dan snel kan beginnen?
Dreamer, zo super hoe positief jij bent en blijft! Je bent echt een grote steun voor heel meiden!!! En wij hopen dat we, in ieder geval over 7 maanden, ook voor jou mogen gaan duimen. En lekker is dat he, dromen... Calimero, voel jij al wat? Ik echt helemaal NIETS!
Nou dames, Vanmorgen kwamen de duivels.... Ik lag in bed en voelde het gewoon. Ik durfde mijn bed niet uit te komen... Maar weer een afspraak gemaakt 5 augustus weer FM. ZUCHT.... Zal de 5de keer meer geluk geven??? Uiteindelijk komt het allemaal goed toch??? Sikki ik zou Henkie als ik jou was flink toespreken. Misschien luisterd hij wel haha... Dreamer wij hebben allemaal tegen die tijd 2 kinderen. Dan hebben we onze eigen topic over opvoedproblemen haha... HET KOMT UITEINDELIJK ALLEMAAL GOED!!!!
He bah Sieb! Ik weet niet wat ik moet zeggen. Nou ja, zoals je zelf al zegt, uiteindelijk komt het allemaal goed! Toch? Nou, ik ga Henkie maar ff toespreken, ja!
@Sieb: jeetje meis, alweer niet Nieuwe ronde, nieuwe kansen. En deze kans gaat gewoon lukken! Ik ga weer voor je duimen meis. Enne .. lijkt me geweldig om over 10 jaar lekker te kletsen over de opvoedproblemen *droomt weer weg* @Henkie: het is buiten vies nat en niet zo warm, dus blijf maar lekker bij mamma in de buik zitten! Veel warmer en prettiger. Over 9 maandjes sta je net aan het begin van het mooie weer, dus dat is een goed tijdstip om eruit te komen. Zullen we dat afspreken?
@ sieb; dikke knuffel voor jou! Had zo gehoopt dat het nu raak was. @ dreamer; idd lekker dromen, en je bent zeker niet hebberig. @ sikki; net als jij voel ik ook niets. Heb ook bedacht dat ik niets wil voelen tot het zover is. Heb geen zin meer om me daar elke keer weer druk om te maken. Eerste wachtweek zit er alweer op. Net vriendin gebeld die afgelopen maandag is bevallen. Moest toch een paar keer flink slikken. Hoorde de kleine op de achtergrond huilen en ze vertelde dat papa haar op schoot had, toen was ze stil. Zo mooi, het woord papa alleen al. Hoop dat mijn man ook een papa mag zijn.
Pijnlijk is het om zo geconfronteerd te worden met het niet kunnen vind ik altijd. Ik vind het steeds moeilijker om enthousiast te reageren op nieuws van baby-tjes... Iedereen zwanger of/en een kleine in huis en wij niet... Waarom toch??? Gister een kinder verjaardag gehad. Het ging op zich best goed. Daar ging het over inwendige onderzoeken enz. Mijn man en ik keken elkaar aan van jullie moesten eens weten hoe veel inwendige onderzoeken ik al gehad heb... Op een gegeven moment zij een vrouw tegen mij ow jou tijd van inwendige onderzoeken komt nog wel dat kun je ook hierover meepraten.... Ik dacht bij mezelf, ik ben de tijd kwijt geraakt hoeveel ik al in de stijgers gelegen heb...
Oh Sieb, bah wat lijkt me dat vervelend zulke gesprekken. Ik zou me denk ik helemaal niet kunnen inhouden en heel lelijk uitvallen. Maar ja, als je dit niet mee maakt weet je ook niet beter. Sterkte meid! Calimerootje, hoe is het met jou? Ik heb de laatste dagen af en aan last van een zeurend gevoel in mijn buik. Hetzelfde wat ik heb als ongi word. Ik ben echt op van de zenuwen!!! Vandaag dag 7 na tp, dus het kan elk moment afgelopen zijn...