Afgelopen zondag ben ik ongesteld geworden... Vandaag weer begonnen met Clomid zucht... Op naar de 6de keer! Calimeroo het is het met jou? Ik hoop voor jou meer geluk deze keer!!!! Dreamer wij klussen ook alleen als we zin hebben dus geen druk meer... Veel succes iedereen!!!!
Sieb, dikke knuffel voor je. Had op wat ander nieuws gehoopt. Weer veel succes deze ronde! Blijf voor je duimen.
Jeetje Calimero, hoe kan dat nou toch Had zulke goede hoop voor jullie nu na die hsg. Dikke knuff meis. Ik ga weer keihard duimen dat het deze ronde wel lukt! @Sieb: jij ook al. Ook voor jou draaien mn duimen!
Ow Calimeroo, wat K*T (sorry hoor maar het is zo!!!) Geven ze iets als reden op bij Geertgen of zeggen ze ook dat je geduld moet hebben....
Zij weten het ook niet. Bij sommige gaat het heel snel en is het de eerste keer raak, bij anderen duurt het 'gewoon' wat langer. Wel lijkt bij mij alles goed te zijn, maar ja ook dat geeft geen garantie. As maandagochtend heb ik weer een afspraak, ga het dan wel vragen. Maar verwacht niet dat zij antwoord hebben. Sieb hoe ver ben jij nu?
Ik ben vanmorgen weer bij de kliniek geweest voor de FM. Er zat een reuze ei!!! 23.8 mm!!! Dus direct de Pregnyl en morgenvroeg de 6de IUI!!!! Ze gaan direct alles in gang zetten voor de HSG volgende cyclus mocht deze keer ook niet lukken... 2 keer acupunctuur gehad. Doet me goed! Calimero succes maandag en ik ben benieuwd wat ze te zeggen hebben? Hoe is het met de rest? X
@Sieb: hoeveel uur na de pregnyl springt je ei? En weten ze zeker dat deze niet eerder gaat springen? En zat er maar 1 ei die op springen stond of zaten er nog wat kleinere? Ik ga weer voor je duimen meis! Wij zijn vandaag naar de dokter geweest en krijgen nog een bloedtest en een zaadtest. Dan kunnen we daarna rustig alles gaan afsluiten en ons volledig gaan richten op de KID behandeling.
Afgelopen zaterdag IUI gehad. Ik had deze keer een andere gyn als anders en hij heeft nog een echo gemaakt na de IUI! Het ei-tje en nog een aantal kleinere zaten er nog dus dat was positief... Nu maar weer afwachten.
Spannend Sieb! Krijgen jullie altijd te horen hoeveel zaadjes er ingebracht zijn? En hoelang leeft ingevroren zaad eigenlijk? Ik dacht 12 uur. Ik ga weer voor je duimen meis. Wie weet brengt de andere gyn geluk!
Meestal worden er ongeveer 6 miljoen (! het is toch ongelooflijk dat er niet één het eitje vind) ingebracht... Wat betreft het bevroren zaad, ik heb geen idee hoe lang dat leeft... We wachten maar weer af! Hoe is het met de rest?
Maar 6 miljoen is helemaal niet veel toch? Gebruiken ze niet het hele staal dan dat het er maar zo weinig zijn? Dat ze 1 levering verdelen over meerdere rietjes ofso? Ooit zal er toch wel 1 de juiste afslag vinden? Hoeveel keer doen ze IUI-D bij jullie?
Het zijn er meer dan genoeg volgens de gyn... In principe doen ze net zoveel IUI totdat ik zwanger ben omdat er bij mij geen reden is om op andere behandelingen over te gaan. Wij bepalen zelf wanneer we over gaan op IVF.
Wat is het hier stil... Hoe is het met jullie allemaal? Calimeroo waar zit jij nu? Elif hoe is het met jou? Dreamer weten jullie al meer? Iedereen die ik vergeten ben hoei s het met jullie?? Ik zit nog op de wachtenbank en hou me heeeeeel goed vast!!! X
hey sieb wat spannend hoop dat het deze keer raak dan is heh! Hier zijn we aan het wachten tot de 30e en dan mogen we beginnen met hormonen. erg spannend xxx
@sieb, spannend weer. Hoe lang mag je nog? @elif, nog 1,5week voor je. Ga duimen! Heb afgelopen maandag IUI gehad. Heb dit keer een langere cyclus. Heb zondagochtend voor het eerst zelf pregnyl moeten zetten. Ben verpleegkundige, en al prik ik nooit (werk met gehandicapten), vond het niet erg. Dus ook ik zit op de wachtbank. Heb aan de gyn gevraagd of de donor waar wij gebruik van maken al meer 'kinderen' heeft rondlopen. Zij wist dat zo niet te zeggen, maar dat was wel bekend in het behandelcentrum. Ik heb die vraag gesteld omdat het dan daar niet aan kan liggen. Verder vroeg ze of er al bloedgeprikt was voor iets. Weet zo niet wat en wist het antwoord ook niet. Maar dat zou ze op zoeken. Dus volgende keer meer info.
Vandaag ongesteld geworden... Meteen naar de kliniek gebeld. Ik moet aankomende woensdag daar naartoe voor de afspraken te maken voor de FM en de HSG. Ben benieuwd. Op naar poging 7 zucht
@Sieb: jeetje wat balen meis Dikke knuff! Ben benieuwd wanneer je je HSG moet meis. @Calimero: een andere cyclus ineens dus. Kan het door de HSG komen? Dit is je eerste volledige cyclus na de HSG toch? Ben benieuwd naar de antwoorden van je vragen. Merk je al iets? Mn duimen draaien weer meis! Als ik het zo lees is het bij jullie allemaal normaal om meer dan 6x IUI te doen? Bij ons doen ze 3x IUI, dan kijken hoe dat aanslaat. Dan kan je na die 3x al kiezen voor IVF. Anders nog 3x IUI (verplicht met hormonen) en dan IVF. De uitslag van de FSH test was binnen. Die was niet goed, nog slechter dan een jaar geleden. Dus een jaar gezond leven heeft geen positieve invloed gehad op zn hormonen. We hebben dus ook eigenlijk geen hoop meer op positief nieuws over de zaadtest. Ik ga morgenochtend bellen voor de uitslag van de zaadtest. Hoop dat ze de uitslag al binnen hebben.