Ik heb verder geen verstand van de kosten en procedures in België. Misschien weet Lana daar meer van? Ik denk dat ze enkel de sociale en fysieke gegevens weten van die donoren. Persoonsgegevens weten ze iig niet, want ze doneren anoniem. Zaad wordt sowieso niet vergoed. De behandelingen worden in Nederland wel vergoed. Voor België moet je een aanvraag doen bij je verzekering. Maar meer weet ik niet!
Okee dus dan kan je zomaar een donker kindje krijgen. En andere weer een licht kindje. Dat risico zou ik nooit nemen (denk ik)
Nee dat kan niet, want dat zijn fysieke gegevens Fysieke gegevens zijn oa: huidskleur, haarkleur, oogkleur, bouw en lengte. Sociale gegevens zijn oa: burgerlijke status, eigen kinderen, woonsituatie.
Nee staat nog op de band. Ik had vandaag heren op bezoek die onze buffetkast kwamen omruilen. Eerst moest ie leeg, toen weer opnieuw gevuld en nu ben ik braaf begonnen aan onze administratie want ik kwam natuurlijk weer heel veel rotzooi tegen
Okeee, ik wist echt niet wat ik zag gisteravond. Je kon zo ontzettend veel zien en te weten komen. Ik was echt even met stomheid geslagen.
nou ook in belgie moet je 1000 euro betalen voor de donor,e.d. de behandelingen komen er extra bij, wij zijn in belgie verzekerd dus dat word door hun vergoed. Eigenlijk moet je dan eens navragen of jullie nl verzekering met belgie werkt
Oke nou we wachten eerst die mesa maar ns af. En dan ga ik ernaar informeren. Bedankt en jullie veel succes allemaal.
Hey meiden, Ik heb het er de laatste tijd zo verschrikkelijk moeilijk mee dat ik denk dat het beter is om een beetje afstand te nemen van het forum. Ik kom nog wel kijken en schrijven af en toe, maar denk dat het beter is om het wat minder vaak te doen. Ik moet namelijk echt proberen om het zwanger worden een beetje los te laten, want ik vrees dat die "obsessie" (zo noem ik het maar) tegenwerkt. sterkte allemaal! liefs lot
jeej lotje wat heftig allemaal. ik hoop voor je dat je het idd een beetje los kunt laten, zodat je wat beter in je vel komt te zitten. veel sterkte meis, liefs lisa.
lisa, jij ook veel sterkte. ontzettend spannend weer voor je! ik hoop echt voor je dat het gelukt is deze ronde!
heh lotje2 wat vervelend om te horen. ik kan echter steeds minder afstand weer nemen van het forum. volgens mijn man te erg hahahah
ik kan er ook moeilijk afstand van nemen hoor. Je bent er zo mee bezig. En het forum is eigenlijk de enige plek waar je kunt praten met lotgenoten.
Ik heb vandaag de herhaling gezien. Vond het niet heel boeiend eerlijk gezegd, omdat het over oudere single vrouwen gaat. Maar het gemak waarmee het daar gaat .. wereld van verschil zeg! Hebben anderen de docu nog gezien? Lotje, sterkte meis!
Op het werk , Ik heb wel weer een klein nieuwtje; 16 maart weer aan afspraak bij de Klinische Genetica; een voor mijzelf en mijn cardiologische toestand en daarna bij de Gentisch Consulent. Als het goed is, zijn die dag ook de onderzoeksresultaten van mijn schoonouders al bekend! Dan op 19 maart weer naar Leiderdorp waar we het plan van aanpak gaan bespreken. Heeeeel spannend allemaal en kan niet wachten tot alles loopt!
Even een positief berichtje hier..wil het toch ff kwijt Ik heb 1 KID inseminatie gehad en ben nu zwanger! Kan het zelf nog steeds niet geloven..maar we zijn zo meeeega blij!