Dreamer ik ben heel benieuwd naar het gesprek! Hier weer het KID traject opgepakt, ik ga morgen bellen (weer) voor een afspraak die hopelijk in mei zal zijn. Iedereen veel succes en knuffels!
http://www.brusselsivf.be/media/docs/nieuws/Humo-12-2-2008.pdf dames dit moeten jullie echt eens lezen!
View attachment 57932 HAAAI! Ik kom me hier ook maar eens aanmelden! Ik zie al een hoop "bekenden" maar voor de anderen zal ik me binnenkort even voor komen stellen. Liefs
Hey loutje lieverd, Hoe is het met je?? Je bent een ontzettend sterke vrouw petje af! Ff lekker op vakantie straks en dan na de vakantie hopelijk van start!!! Dikke knuffel xx
wat lief dat je dat zegt Elif, al voel ik me zelf helemaal niet zo sterk hoor... het gaat gewoon goed. Ik weet gewoon dat KID de juiste weg is voor ons! Mijn duimen staan alweer in de startblokken om te gaan draaien voor jou tp!! Het móet gewoon goed gaan!!! Knuffel! Oh ja, hebben trouwens nog niet gevraagd of het om onvolgroeide of géén zaadcellen ging. Dat zal ik doen als we weer in Dusseldorf zijn. Voor degene die mij nog niet kennen: tja, tis al in m'n onderschrift te lezen... wij hebben besloten om na de mislukte TESE voor KID te gaan. We gaan voor de KID naar Dusseldorf, daar hebben we de TESE ook gedaan. Zijn er hier eigenlijk nog dames die ook in Dusseldorf lopen?
hallo loutjelou ik kijk ook steeds mee met wie wat allemaal gaat doen. ik ga ook voor kid in dusseldorf heb 25 maart ons eerste gesprek. groetjes girl
Hey Girl, wat spannend he?! Wij konden eigenlijk ook al deze week terecht voor ons eerste gesprek. Maar mannetje vond het eerst een beetje te snel gaan. Nu we er echt voor 100% achter staan dat het KID gaat worden wil hij toch wel eerder dan 6 mei voor het eerste gesprek gaan. We gaan dus morgen weer bellen of we eerder terecht kunnen. Misschien kunnen we wel tegelijk starten! Liep je al in Dusseldorf of wordt dit je allereerste afspraak?
Ja, we zien het wel. Er is zoveel rust gekomen sinds we duidelijkheid hebben en ook zeker weten dat we voor KID willen gaan. Voor anderen gaat het misschien wel snel hoor en lijkt het of we onze keuze niet doordacht hebben, maar we hebben er al die tijd toch rekening mee gehouden dat het misschien KID moest gaan worden dus dan is de stap ook niet zo heel groot. Ik vind het zo knap van mijn mannetje dat hij dit voor ons overheeft! Ik had geen betere kunnen treffen!
Hey lieverd, snap precies wat je bedoelt! Van een kant was het bij ons misschien het noodlot dat we geen tp krijgen ivm de overstimulatie om ff te laten wennen maar dat gevoel was ook daar direct nadat ik me beter voelde van mijn ziekenhuisopname. Maar lieverd je mag echt trots zijn op je mannetje. Het is heel wat voor hun, en houdt er rekening mee, je lees soms perikelen van mijn man. Dat die soms nog wel eens komen van onmacht en vooral van waarom. Al hoop ik van niet natuurlijk Dikke knuffel meid en op naar de kid. Die rust hebben jullie verdient! xxx
Hoi Meiden, Ook ik kom me hier maar eens aanmelden. Wij hebben sinds 4 jaar een kinderwens en zijn na een negatieve uitslag van de TESE, op weg naar een KID behandeling. We hebben over een maandje een afspraak voor een intake in het UZ Gent.. @ Elif : Hoe is het met jou ? weer spannende dagen voor de boeg he ? @ Loutjelou, Wat goed dat jullie de stap hebben gezet.. Geniet van je vakantie en hoop dat jullie eerder terecht kunnen !
Kipjes hopelijk vliegt de tijd snel om. Hier is het best wel zenuwslopend. Morgen word de cryo eruit gehaald en dan afwachten of dat goed gaat... Dinsdag morgen hoor ik dat en dan evt tp. xxxxx
dat is zeker zenuwslopend elif .. Ik ga voor jullie duimen dat alles goed gaat en je dinsdag je tp hebt !! Het is jullie zo gegund !! dikke knufff
ja het is allemaal erg spannend. nou hopen dat je eerder terecht kunt in dusseldorf. dit wordt onze eerste afspraak in dusseldorf.
Ik had toch zo gehoopt een hele hoop dames hier niet te treffen. Iedereen sterkte met alles verwerken. En snel of niet, iedereen doet het op zn eigen tempo en eigen manier. Dat we maar snel gezond zwanger mogen zijn van onze kids!
Lieve Dreamer, ondanks dat ik je niet persoonlijk ken, heb ik je hier leren kennen als een sterke, optimistische vrouw! Ik heb echt bewondering voor jou! Voor mij ben je echt een voorbeeld in dit hele traject, wat je allemaal al doorstaan hebt (en nog moet doorstaan) petje af!! Knuffel
Dank jullie wel, wat lief. Ik vind iedereen hier heel sterk. We hebben allemaal heel wat te verduren gekregen en staan toch maar mooi allemaal vol goede moed aan het begin van de nieuwe weg naar onze dromen. Dat er maar snel heel veel mooi nieuws mag komen hier!