Dat is wel een pittig stuk ja! Misschien een idee om ook eens een overnachtinkje te nemen als jullie er naartoe moeten?
Ja dat gaan we doen als de situatie ook zo is dat een overnachting veel beter is. Maar 5 mei hebben we heel vroeg een afspraak (9 uur!!!) die dag rijden we ook gewoon weer terug naar NL.
oh dreamer dat wist niet. maar hopen dat het snel goed gaat met je schildklier en dat je snel mag beginnen!! groetjes girl ben ff tijdje niet online geweest daarom late reactie terug
Hi Lot, Ik ben nu sinds 1,5 maand bezig met zelfinseminatie en hebben zelf een donor uitgezocht via een site. Afgelopen weekend 2e poping dus even weer awachten. Gr sharon
@sharon08 mag ik vragen hoe dat precies in zijn werk gaat? Via welke site en is het betrouwbaar?? Is de donor aangesloten bij een ziekenhuis/stichting, is het sperma betrouwbaar? Sorry voor mijn nieuwschierigheid XXX
meiden, wat is het rustig in dit topic! ik ben weer flink aan 't aftellen, nog iets meer dan een week!! Spannend!
Hoi dames! Lang geleden dat ik hier was... Ik heb een hele zware periode achter de rug. Ik zat er even helemaal doorheen. Doordat we na 11 IUI pogingen besloten hadden verder te gaan met IVF moesten we een hoofdstuk afsluiten. Mede door de hormonen heeft dat erin gehakt. Maar goed de eerste IVF poging hebben we achter de rug en hoe! Ik zat tegen een overstimulatie aan dus heb me na de punctie heel ellendig gevoeld. De punctie viel erg tegen. Heb veel pijn gehad maar het resultaat was uitstekend! Er zijn 21 eicellen weggehaald, waarvan 12 eicellen bevrucht konden worden en er 6 van uitstekende kwaliteit waren. Er is er afgelopen dinsdag 1 teruggeplaatst en 5 ingevroren. De spannende wachtweken zijn weer begonnen... Hoe is het met de rest???
@Sieb: jeetje meis, wat een rollercoaster! Is de IVF met dezelfde donor gedaan als de IUI? Wat een superresultaat zeg, gewoon 6 topemmies. Ik ga keihard duimen dat jullie emmie uit mag groeien tot een mooi wonder. Bij ons staat de kinderwens on hold vanwege mn schildklier. Gisteren hebben we gehoord dat het wéér minstens 2 maanden gaat duren eer we op zn vroegst mogen starten. Flink balen dus. @Loutje: nog maar 1 week meis! Hoe gaat het met de zenuwen?
Niet zo goed meer! hahaha. Ik was zo heerlijk ZEN maar nu ik die 6 ineens zie staan, krijg ik helemaal de kriebels!!!
Ik zie nu een 4 staan, dus de kriebels zullen een standje hoger zijn nu Spannend hoor meis, weer een stap verder op weg naar jullie droom!
@sieb ik duim voor jullie! Hoe gaat het met je? @loutjelou spannend nog 2 dagen!! Wij hebben 25 mei de intake bij UZ Gent, viel niet tegen we waren er vanuit gegaan dat we langer moesten wachten. XXX Liefs
Poging 1 IVF is mislukt... Nu een maandje rust en dan de terugplaatsing van hopelijk 2 goede cryo's... Kan jullie niet omschrijven wat ik nu weer voel. Na alle ellende nog steeds geen goed nieuws. Het si gewoon zo ontzettend oneerlijk....
Nee sieb dat meen je niet Wat een afschuwelijk nieuws, kan me voorstellen niet voorstellen hoe je je voelt. dikke knuffel
@Sieb: hoe gaat het nu met je meis? Wanneer mogen jullie starten met de tp? Doe je dat in eigen cyclus of met hormonen? Dikke knuff!
Ladies, wij hebben vandaag GROEN LICHT gekregen van de interniste Eindelijk starten! En aangezien ik vrijdag ongesteld moet worden zal de 1e IUI-D in JUNI plaats vinden Eindelijk! Hoe gaat het verder met iedereen hier? Liefs Dreamer
Dreamer nogmaals! Ik ben zoooooooo blij met dit nieuws! Eindelijk mogen jullie verder, werd eens tijd xxx
Dank je wel Lotte! @Nicoletta: bij deze, het KID topic. @Sieb: hoe gaat het met jou meis? Ik hoop echt dat IVF jullie droom gaat waarmaken. @Mounia: hoe staat het inmiddels met jou? Hebben jullie nog een afspraak gemaakt? @Lotje: ik zag je laatst weer in een ander topic. Hoe gaat het met jou meis? Liefs Dreamer
Hi meiden, Wie o wie heeft ervaring met KID in Dusseldorf? Wij hebben een afspraak hier gemaakt maar ben toch wel aan het twijfelen of ik niet beter naar Belgie kan gaan. HELLLUPPPP
*INBRAAK* Nicoletta!! Vertel!!! Wist niet van jullie plannen af Wat dapper zeg!! Loutje en Girl86 zijn bekende ZP meiden die in DD voor donorzaad lopen. Er is zelfs een topic voor IUI in Dusseldorf. Ik zal eens kijken of ik hem voor je kan vinden. Heel veel succes gewenst!!