Wat lijkt me dat vreselijk zeg, die onzekerheid! Dan denk je dat de 2 wachtweken slopend zijn en dan krijg je dit! Meis, ik hoop echt heel hard dat alles goed zit en goed blijft gaan! Van emoties kan je goed flauwvallen idd. Wat romantisch dat hij er zo op reageert zeg. Kan je anders niet aan hem vragen of hij het erger vind dan hij dacht? Lijkt me wel belangrijk dat je daarover praat hoor meis! Weet de donor eigenlijk dat het raak is? Zo ja, hoe reageerde die? Meis, ik hoop dat je snel kan gaan genieten. Wanneer heb je een volgende echo? Ik zie 3 april staan, is dat de volgende? Sterkte tot die tijd!
Haha, ik moet wel lachen dat je het romantisch vind dat hij bijna flauwviel. Ik vond het ook ergens wel heel schattig. Ik heb het hem gisteravond inderdaad gevraagd, of hij echt niet weet wat de reden was en of hij het soms moeilijk vond door het hele KID verhaal. hij verzekerde mij van niet Dus ik vertrouw daar maar op. Ik heb het de donor wel per mail verteld, maar heb hem nog niet gesproken. Ik wacht daar expres nog even mee, want de kans dat het misgaat is nog behoorlijk groot. Zodra ik wat meer zekerheid heb maken we weer een afspraak en kunnen we ook afspreken hoe nu verder. Het is namelijk beter als ik hem gewoon voorlopig niet zie, en zodra we de 2e willen dan moet ik hem weer op kunnen trommelen. Wel heel gek hoor. 3 april is inderdaad de volgende echo. Moet dus nog 2 weken in spanning zitten! Gelukkig is het bloeden veel minder geworden en heb ik geen buikpijn dus dat is een goed teken. Dinsdag komt moeders voor moeders langs en die kunnen mijn hcg meten. ik hoop echt dat dat op een normale niveauw zit. Die onzekerheid is echt niet leuk. Hoe gaat het met jullie nu?
Ook wij zitten in het KId Traject. we waren in febr zwanger na onze eerste inseminatie. helaas ging dat mis op 20 febr. Nu hebben we een nieuwe donor en we gaan weer verder. met een beetje geluk kan ik begin april op het wachtbankje plaats nemen.
Ricmar, heel veel succes en fijn dat jullie een nieuwe donor hebben gevonden! Hoop voor je dat het gauw weer gaat lukken!
hallo dames, welkom ricmar, wat spannend weer. hoop dat je snel weer zwanger bent. ik heb gister goed nieuws gehoord. me eitje was gewoon al 19 mm. moet vandaag om 12 uur voor een pregnyl prik en dan woensdag voor het insemineren....dus wie weet heb ik over 2 weken wel een positiefe test @ dreamer, hoe gaat het met je big smile?
Hoi Dames, Sommige van jullie ken ik al andere nog niet. Ik zal even in het kort met verhaal vertellen. Mijn vriend en ik zijn in september 2007 gestopt met anticonceptie. Een jaar later was voor mij de maat vol en ben ik naar de huisarts gegaan. Deze vertelde mij dat de "gewone" weg was om eerst het sperma van de man na te laten kijken. Dat hebben we gedaan en daar kwam niet zo goed nieuws uit. Hij heeft geen zaadcellen in zijn sperma. Na een hald jaar vol onderzoeken in ons eigen ziekenhuis maar ook in het Radboud waren we eruit dat we niet voor Tese wilde gaan. Maar voor KID gingen. Dit heeft heel veel tranen en gesprekken gekost maar we staan er allebei voor 100% achter. We zijn erg open naar vrienden, familie en collega's hierover. Ik merk dat het me goed doet om erover te praten. We zijn bij de kliniek Geertgen terecht gekomen na aanleiding van verschillende positieve verhalen uit onze omgeving. Daar hebben ze de mogelijkheid voor wederkerigheid. Dit betekend dat wij gebruik maken van een donor en dat ik als ik ons eerste kindje heb gekregen eicellen doneer. Ik vind dit vanaf het begin al een heel mooie regel. Hier gaan we dus ook voor. We hebben psychologisch gesprek gehad en toen na 3 weken kregen we al een brief thuis dat er een donor voor ons was. Nu is het zo dat ik aan het wachten ben op mijn menstuatie en tijdens de aankomende cyclus gaan we voor de eerste keer insimineren. Groetjes Sieb
Spannendddddddd Sieb Ik ga voor je duimen! Je ging met hormonen werken toch? @Jeanne: whaaaaa wat goed zeg Lekker vroeg ei! *kijkt jaloers* Ik ga duimen voor een posi test meis @Ricmar: echt super dat jullie weer een donor hebben gevonden! Ik ga ook voor jou duimen Hier nog altijd de big smile Heb iig mn ei gehad nu. Vraag me alleen af of die gisteren of 2 dagen daarvoor is geweest. Moet vrijdag bloed prikken voor progesteron, dus hoop dat ie nu 3 dagen geleden is geweest dan. Anders moet ik nog een keer prikken in een andere cyclus. Vraag me sowieso af of het nu wel nut heeft, mn ei was pas op dag 24 (of 26 dus) Dus vraag me af of het wel een goed eitje is geweest dan. Maar ik merk wel dat er een rust over me is gekomen nu we zeker weten dat we geholpen gaan worden. Heerlijk, daar was ik na een half jaar van onzekerheid wel een keer aan toe!
Ik herken het precies het gevoel van dat we eindelijk geholpen worden Dreamer. Ik ga inderdaad meteen met hormonen werken. Omdat mijn cyclus tussen de 30 en 40 dagen duurt stelde de gyn in eerste instantie voor om 1 cyclus zonder hormonen te werken. Dat zou echter heel veel stress opleveren met ovulatie testen, op en neer naar de kliniek enz. Ik vroeg of we niet meteen met hormonen konden werken dat was ook goed. Ik ben wel een beetje nerveus hoe ik erop reageer. Ik ben nu aan het wachten op mijn menstruatie. Heel gek idee. Anderhalf jaar lang was mijn menstuatie zo ongewenst dat ik aan het huilen was op de toilet als ze kwam. Nu wil ik dat hij komt. Ik zit nu op dag 34...
Jeetje, heel verhaal getypt, doet de site het niet *zucht* In het kort dan maar Ik zou ook voor hormonen kiezen als je cyclus lang en onregelmatig is. Dat wachten, hopen en testen is ook zo wat he. Hier voor het eerst een lange cyclus. Mn langste cyclus was 32 dagen en ga nu op minimaal 36 dagen uitkomen. Zenuwen denk? Maar ben wel een beetje bang dat ik straks ook aan de hormonen moet als het zo blijft. Nou meis, ik hoop dat je snel ongi wordt Is voor mij ook wel apart om dat te zeggen
hey meiden, @ sieb, ik wondt dat iets heel mooist wat jij vertelde over jou kliniek, dat je daarna eicellen doneert. maar mag je niet in je eigen ziekenhuis kijken hoe je eitje groeit met een inwendige echo. zo doe ik dat namelijk ook en als hij dan 20mm is krijg ik een pregnyl prik. dan weet je namelijk dat ie de volgende dag springt. hoef ik namelijk niet aan de hormonen en ook niet steeds naar de kliniek. hadden jullie trouwens een wachtlijst daar of kon je gelijk beginnen? @ dreamer, ik denk dat je cycles in de war is alle stress. misschien is ie volgende maand wel weer gewoon zoals ie hoort.... ik heb vanmiddag me pregnyl sprik gehad, lig nu met een heel pijnlijk been op de bank, maar wordt gelukkig goed verzorgt ben wel zenuwachtig voor morgen, maar probeer me zo rustig mogelijk te houden
Hoi, Om nog even antwoord te geven op je vraag Jeanne. Wij zijn niet meer onder behandeling in een ziekenhuis. Alleen bij Geertgen. En al met al is het heel snel gegaan. We moesten daar voor het eerste op 21 januari heen en deze cyclus (ik zit nu op dag 1) gaan we als het allemaal goed gaat voor het eerst starten met IUI. Ik heb zelf gekozen om direct te beginnen met Clomid. Omdat ik een onzekere cyclus heb zoals de gyn zo mooi zegt. Spannend dus maandag bellen naar Geertgen om op 10 of 11 april een afspraak te maken voor een echo... Ik ben heel benieuwd hoe ik op de hormonen ga reageren. Houd jullie op de hoogte!
Daar is ze weer! Op vrijdag 10 april moeten we om 15.20u bij Geertgen zijn. Een paar uur geleden mijn eerste Clomid geslikt.
Whaaa spannenddddddd Sieb Het gaat nu echt beginnen! Hoop echt dat je niet al teveel last krijgt van bijwerkingen. En ik ga keihard duimen dat ronde 1 meteen raak mag zijn Echt super meis! Hou je ons op de hoogte?
nou meiden nu duw ik het topic ff een schopje omhoog maar met goed nieuws. 6 mei om 10 uur is onze eerste afspraak in antwerpen. EN ik zat ook nog 2 weken zonder internet en telefoon dacht dat ik gek werd. Toen mijn man zei dat hij vond dat ik toch maar moest bellen heb ik op alle gekke manieren proberen het nummer te vinden en zelfs een belgische mobiele kaart gekocht . Om maar te kunnen bellen. Hij had gehoopt dat we eerder terecht konden. Maar helaas tussen haakjes. De afspraak staat op 6 mei! Ben ontzettend blij maar nu net zo nerveus als dreamer was als we maar op de lijst komen. lotje gooh alweer 7 weken zie je wat ik allemaal gemist heb hihih. hoop dat jullie snel weer bijkletsen xxx
Wat super Lana Ik zei toch dat ie wel eerder zou komen Echt super Enne .. jullie komen echt wel op de lijst hoor meis! Is er in Antwerpen nog een wachtlijst? Volgens mij ben je daar wel snel aan de beurt of niet? Meis, superspannend! Ik zou zeggen, maak lekker een banner aan die loopt tot 6 mei, dan zie je vanzelf elke dag wegtikken
hihih ja ben al op de pagina aan het lezen, en ze kijken naar of je ook nog onverwerkt verdriet enz hebt, beetje nerveus ben ik wel hihihi. Wat is bij jullie dat psychologisch gesprek? De wachttijden zijn niet heel erg lang dachten ze . Maar ik wil het eerst eens zien en dan geloven hihi. wat las ik van die 11 maanden bij jullie? xxx
Ik heb werkelijk geen idee wat dat psychologisch gesprek inhoud. Het is iig geen beoordeling ofso. Geloof dat ze gaan kijken of je ergens mee zit of hulp nodig hebt (met wel of niet vertellen, dat soort dingen) Ja de wachtlijst is inmiddels al tot een jaar opgelopen! Maar ik hou gewoon november aan in mn hoofd. Dan tel ik vanaf daar wel weer verder tot wat het dan is Ik weiger om nu al 2009 als een verloren jaar te zien Zou echt super zijn zeg als je al van de zomer kan beginnen! Whaaaa gaat snel ineens meis Echt super! Pfff ik ben enorm emo Ik las gisteren op hyves dat mn schoonzusje alweer zwanger is. Ze heeft niet eens een vriend En al 3 kinderen, maar geen cent om aan der reet te krabben! Waarom is zij al zwanger als je naar der kijkt en is mn man onvruchtbaar Waar is het mis gegaan? Het is zó oneerlijk Het was ook zo onverwachts voor me, had nooit gedacht dat ze weer zwanger zou worden. Zou niet eens weten van wie Heb het er echt moeilijk mee. En mn eigen broertje praat ook de hele tijd over dat ze snel gaan beginnen voor een kindje. Moeilijk ..
meis een hele dikke knuffel, ik had dinsdag zo''n dag ik wilde bellen maar de telefoon en internet deed het nog niet. kreeg ik een geboortekaartje van een school vriendin van vroeger, ik werd er echt gek van. dat ik echt naar de winkel ben gelopen om een belgische kaart te kopen om te kunnen bellen. hoe dan ook! ja ik ben eens benieuwd hoor.
Lana wat een goed nieuws... Hopelijk duurt het allemaal niet te lang! Dreamer zo hebben we van die dagen... Ze zijn klote maar horen erbij. Ik kreeg van de week te horen dat 2 mensen in mijn omgeving zijn bevallen. Ik moest effe slikken en ik geloof niet dat ik super snel op kraamvisite ga maar voor de rest ging het prima. Viel me niet tegen en dat tijdens mijn Clomid hihi. Het valt allemaal 100% mee. X Siebie
lana wat een goed nieuws meid, nog een maandje nu dus voor je eerste gesprek, spannend meid. @ dreamer, heel begrijpelijk hoor die emo dagen, en voorral zo oneerlijk als je ziet hoe sommige meiden zo makkelijk zwanger raken. @lotje hoe is het met jou? wanneer heb je de 1e echo? x lisa.