hey dreamer meis, ze hebben een kleine tese gedaan. Er waren weinig volgroeide zaadcellen gevonden, maar vond op een andere pagina een verhaal van iemand de eerste keer 8 zaadcellen en de 2e tese 300! goed voor 6 strootjes. Ik ben ook benieuwd wat ze ervan zeggen. we zullen wel zien baad het niet schaadt het niet hihi. Ik heb niet meer naar genk gebeld want had zoiets als je me de eerste keer niet de waarheid helemaal hebt gezegd waarom dan wel de 2e keer. we zullen zien wat de dokter in brussel zegt Nog 1 maandje je psychologisch gesprek ben eens benieuwd
@Dreamer83 : Ja heb sinds 6maand nu een vriendin, dus ben ik geen bammer meer natuurlijk Wij werken nu via de spermabank, in het ziekenhuis. Heb hiervoor al 3 ZI pogingen gehad met een donor. groetjes
@dreamer83: Ben onder behandeling bij het Geertgen. Ik vind het een prettig behandelcentrum en de artsen die er werken zijn erg aardig. Mijn man heeft weinig last van de TESE gehad. Hij zag er erg tegenop, maar is alles meegevallen. Heeft een paar weken niet gewerkt en daarna gewoon alles kunnen doen. Wat wel prettig is dat de uitslag gelijk bekend is, dus geen spannende weken erna. Wij hebben het in het UMC Nijmegen laten doen. Wij wisten dat de kansen niet groot waren, maar wilden voor ons gevoel alles hebben gedaan aan biologische kinderen voor ons allebei. Maar nu hebben we er ook allebei redelijke vrede mee dat het niet zo kan zijn.
Hi meiden, ik kwam jullie even een dikke knuffel brengen! Ik lees nog wel mee, maar heb even bewust afstand genomen maar dat wil niet zeggen dat ik niet meer meelees. Ik hoop zo dat het ooit bij jullie allemaal gaat lukken! Lieve Lotje, heel veel sterkte daar in het verre St Maarten. Ik hoop dat het allemaal vanzelf gaat en je ook niet nog eens een curretage moet ondergaan. Houd je taai!
lotje: wat erg! heel veel sterkte!! dikke knuffel. lana: spannend hoor, een second opinion kan nooit geen kwaad. wie weet kunnen hun er wel wat mee. dreamer: bedankt! voor jullie ook spannend al bijna weer een gesprek. mijn man is erg zenuwachtig voor de tese operatie. en ikke ook... ben zo benieuwd wat eruit komt. ik laat het jullie weten...( morgen is het zover ) we hebben in ieder geval wel een afspraak staan voor 15 mei voor kid voor de mensen die nieuw zijn in het topic, heel veel sterkte en ik hoop dat 2009 ook een mooi jaar wordt voor jullie!
Hier nog steeds rustig. Nog 'maar' tot en met donderdag wachten. Gaat me deze keer goed af. Heb voor het eerst (dit is 4e IUI) niet de dagen/nachten afgeteld. En kan het op moment ook goed hebben als ik babies/zwangeren zie. Dat is ook wel fijn. Lotje wat erg voor je.Snap goed dat je er kapot van bent. Zijn er trouwens nog meer hier bij het Geertgen in behandeling? Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen. Mari hoe is de TESE verlopen? Hebben ze iets gevonden? Verder iemand nog ontwikkelingen?
hallo dames, na een week vakantie in belgie, ben ik weer terug en alles weer aan het lezen. maar wat gebeurdt er toch veel in een week. l@otje, ik ben zo geschrokken van je miskraam, dat ik gewoon niet weet wat ik moet zeggen. ik wens je heel veel strekte en samen met je man heel veel kracht om hier over heen te komen. @dreamer, je heb bijna je gesprek, ben benieuwd waarvoor het is, want wij kregen dat gesprek niet in het mck. @calimerootje, wat spannend voor donderdag!!! wel lekker dat je er nu wat minder mee bezig bent, ik vindt dan namelijk dat de weken wat sneller voorbij vliegen. ik duim voor je deze week. het is nu zondag en rond 11uur heb ik de meting. hij was vrijdad 15mm. na 4 keer insemineren vaginaal gaan we deze maand voor de eerste keer voor iui. we doen het 3 keer zonder hormonen ben ik daarna nog niet zwanger gaan we het proberen met hormonen...... ben benieuwd of ik me anders voel tijdens de iui dan met het vaginaal inbrengen
calimerootje: spannend, ik hoop dat het raak is. suc-6! jeanne: welkom terug van de vakantie. ik hoop dat je lekker genoten hebt. spannend hoor, ik hoop dat de eitjes goed genoeg zijn. suc-6! de tese is goed verlopen, 200 zaadcellen gevonden en ingevroren. het is altijd afwachten of het allemaal goed gaat als ze ontdooid worden.
Jeanne, lekker zo'n weekje vakantie. Spannend of niet de eerste keer IUI? Heb laatst wel alles terug gelezen, maar weet zo niet wat jouw verhaal precies is. Zal binnenkort nog eens terug gaan lezen. In ieder geval hoop ik dat snel raak is, zodat je niet aan de hormonen hoeft. Mari wat goed dat ze 200 zaadcellen hebben gevonden. Dat is nog eens goed nieuws! En tuurlijk blijft het dan toch nog afwachten. Heeft je man er veel last van? Heb vannacht dan toch nog geteld hoeveel nachtjes/dagen nog. Maar 4 valt wel mee hè. Ach verwacht er niks van, hoop het wel. Hebben het weekend de drie kindjes (1, 2,5 en 6 jaar) van een vriendin te logeren gehad. Gister een dagje met ze naar de dierentuin geweest en nu net terug naar huis gebracht. Was erg leuk en echt genieten.
Calimerootje wij zijn ook onder behandeling bij Geertgen. Erg goede ervaringen daar. Ik zit nu in mijn wachtweken. Nog 1 te gaan... Ik voel vanalles en toch weer niets. Spannend... Mari fijn dat ze toch zaadcellen hebben gevonden. Hopelijk gaat het allemaal goed. Iedereen weer succes de komende tijd.
Wij gaan voor ronde 2 na de mk in februari. Donor heeft aan gegeven beschikbaar te zijn, wil eventueel 2 keer komen voor de inseminatie, echter wat is dan een goed tijdstip? ik kan met ovutesten goed mijn ei bepalen, nu hadden we op donderdag(ovutest knal positief) de inseminatie en was volgens FF mij ei op zaterdag. Hoe zouden jullie het doen?? De ronde dat ik zwangervwerd hadden op we zondag de inseminatie en was mijn ei op dinsdag. Ik hoor graag tips alle wachtenden op het bankje hou je vast hij is erg wiebelig deze maand
Heel verhaal getypt, druk ik op een verkeerd knopje... Nog een keer dan maar! @Ricmar: in jouw geval zou ik de dag van de posi test insemineren en 2 dagen erna. En dan die dag proberen smorgens als dat kan. Ik ga voor je duimen! @Jeanne: hoe was je fm vanmorgen? @Sieb: mn duimen draaien nog voor je @Calimero: spannenddd, ik duim voor je
de dag van de posi test (is toevallig vaak eind van de dag) insemineren we savonds ik kan dan gelijk blijven liggen en kijk nog even tv op bed voor ik ga slapen. smorgens insemineren is voor beide partijen wat lastig ivm eigen bedrijf. maar misschien dat dan die avond nog zou kunnen? of ben je dan te laat en 2 dagen achter elkaar is zeker te snel? Ach weet niet hoor pff. vorige keer is het natuurlijk ook zo gelukt. waar ik me wel wat zorgen overmaak is mijn hevig vloeien van deze maand. ik loop echt leeg moet zeker elke 1,5 uur een tampon(super) vervangen omdat ik dan alweer doorlek. Dit ken ik dus helemaal niet. heb er gelukkig geen buikpijn bij.
Je bent op zn vruchtbaarst de dag voor je ei. Dus in principe is alleen de dag na je posi ovu test al voldoende. Als je zelfs 2 dagen voor je ei al zwanger bent geraakt van deze donor, dan is de vruchtbaarste dag al helemaal goed. Dus je zou 2 dagen en 1 dag voor je ei kunnen insemineren. Dan wel allebei de keren savonds. Weet je zeker dat je je ei niet mist en de donor dus niet voor niets levert. Goed bloeden is niks ergs. Maakt je bm zich goed schoon Dus deze ronde issie helemaal klaar voor een goeie innesteling
Helaas hier zijn de vandaag aangekomen. Morgen bellen voor een nieuwe afspraak bij het behandelcentrum om een fm om zo weer te bepalen wanneer de volgende IUI plaats vind. En zo wachten we daar weer op. Sieb ben aan het duimen dat jij beter op het wachtbankje blijft zitten.
goedemorgen dames, ben vroeg wakker toch weer last van een btje zenuwen. terwijl er niet veel anders vandaag gebeurd dan de vorige 3 keer, toen we het zelf insemineerde... maar te weten dat iui toch meer slagingskans heeft, maakt het wel weer spannend. dus zo eerst even naar barendrecht om onze strootjes op te halen. @ calimerootje, balen zeg dat langs zijn gekomen. mag ik vragen hoeveel iui kansen jullie al hebben gehad???
Dit was de 4e keer IUI. Heb vandaag het behandelcentrum gebeld en hebben een nieuwe afspraak op 1 mei. Jeanne, hoe laat heb je de IUI? Of heb je m al gehad? Zal ook voor jou duimen. Weet niet waar ik het heb gelezen, maar ergens stond een vraag over de kosten. Wij hebben eenmalig 600,- betaald en dat is het. Ook als we ooit nog voor een 2e of zo willen gaan. Ook per behandeling hoeven wij niets te betalen. Ik vind dat nogal meevallen. En ook qua wachttijd viel het ons mee. In april aangemeld en algemeen gesprek gehad. Maar omdat we eerst de TESE wilden afwachten, toen geen actie ondernomen. In oktober weer gebeld, afspraak gemaakt voor gesprek met psycholoog in november. En daarna in januari afspraak bij gyn. En toen zijn we ook gelijk in die cyclus begonnen. Wij doen niet mee met de wederkerigheid, zouden het wel graag willen, maar aangezien ik een erfelijke ziekte heb, mag dat niet. Maar het feit en de argumenten waarom wel/niet waren voldoende om geen lange wachttijd te hebben.
Wat balen Calimero Mei is een enorm vruchtbare maand altijd, dus ik ga duimen dat het voor jullie ook geldt @Jeanne: en hoe was de 1e IUI? Vergis je niet in de kansen hoor. Ook met IUI heb je maar 10% kans. Met bevroren zaad nog wel minder vrees ik. Maar ik hoop dat 1 IUI genoeg is om een wonder te laten gebeuren Ik ga voor je duimen meis Ik heb zo'n idee dat mn cyclus deze ronde weer normaal gaat zijn. Zit nu op dag 14 en ik denk dat ik uiterlijk dag 17 mn ei ga krijgen. Met een LF van 12 dagen is dat dus een normal 29 daagse cyclus Maar ja, even afwachten of het zo gaat zijn!