We gaan weer voor een tweede! Spannend!!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mana87, 15 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18
    Hallo allemaal...

Even kort mijn verhaal:

Wij zijn in 2011 begonnen met zwanger worden. Helaas wou dit niet lukken. Na een jaar hebben we ons gemeld bij de huisarts en zijn doorverwezen naar de kliniek. Daar hebben we 6 pogingen iui gehad en 1 x ivf. Uit die 1e poging ben ik zwanger geworden van een verse tp. Nu hebben we nog 4 cryo's en gaan we dus weer beginnen:D

Vorige week maandag besloten om de huisarts te bellen voor een doorverwijzing. Afgelopen Vrijdag kreeg ik al een telefoontje van de kliniek. Ik mocht Maandag al direct langs komen:$ nu ben ik vanmorgen geweest voor de intake en ze vroeg me waar ik zat in mijn cyclus. Ik zit vlak voor mijn eisprong dus toen ook maar even een echo laten maken. Nu had ik een follikel van 16 mm en moet Woensdag alweer terug komen en heb ik dus waarschijnlijk begin volgende week al een TP!!!!

Dit had ik dus niet zien aankomen dat het zo snel zou gaan. Eerst was ik heel relaxt en dacht ik zie het allemaal wel maar nu het zoooo dichtbij komt wordt het allemaal in een keer erg spannend!!

Nou lijkt het mij leuk om met wat dames te kletsen die ook bezig zijn met cryo tp's en of gewone tp's:)

2. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Wat ontzettend spannend en snel allemaal!!

Ik zou het leuk vinden gezellig mee te kletsen.

Morgen hebben wij prikinstructies en als alles mee zit ook binnenkort beginnen.
    De wachtlijst zou 3 maanden zijn voor je aan de beurt zou zijn maar dat is erg vlot gegaan want we hadden eind mei de formulieren pas verstuurd dus dat ging wel even veel sneller dan verwacht.
    We hebben nu een zoontje van 3 die hebben we gekregen d.m.v zoek-icsi.

3. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18
    Ja zeker spannend!! En voor jou ook natuurlijk.

Gisteren weer geweest voor een fm en eventueel het plannen van de tp. Maar helaas was mijn follikel niet gegroeid ( heb ik nog nooit gehad ) moest dus even bloedprikken om te kijken wat er aan de hand was. Het is een cyste helaas. Wat heel gek is omdat ik geen hormonen gebruik. Dus geen tp maar wachten op mijn regels. En dan weer bellen voor de uitgangsecho.

Kleine domper dus maar ach ik had sowieso niet verwacht dat ik al zo snel kon starten. Dus die 2 a 3 weekjes wachten lukt nog wel .

Wat is zoek-isci als ik vragen mag?

4. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Leuk en spannend! Jammer dat je even moet wachten, maar daar zou ik als ik jou was nog even lekker van genieten (denkt aan een wijntje haha)

Fijn om jouw verhaal te lezen. Bij ons is alles tot nu toe precies hetzelfde gelopen. Dus als onze eerste tp ook hetzelfde resultaat heeft; dan teken ik daar voor!!!

5. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Balen zeg mana87 of het nou sneller gaat dan verwacht of niet blijft een rotmoment je hoopt dan toch snel te kunnen starten.

Gisteren zijn we in het zh geweest was erg spannend weer dat had ik de vorige gesprekken niet zo maarja was nu natuurlijk het moment ook voor wanneer we zouden starten.
    Zodra ik mijn menstr. Krijg moet ik beginnen met de pil en dan (als ik het goed heb uit me hoofd) 27 sept. De eerste prik zetten en krijg dan 6 okt. Een eerste echo dus gaat nog even iets langer duren als gehoopt aangezien ik vanaf dinsdag mijn menstr. Kan krijgen

Deel Deze Pagina