KID groepje

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Trassi, 1 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Nee dan wil ik al begonnen zijn dus dat is niet mogelijk. Plus we zijn via het werk verzekerd en krijgen korting op die manier
     
    aicirtap vindt dit leuk.
  2. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Vandaag gebeld door nijgeertgen, 03 september hebben we de intake daar. Nog een weekje wachten tot de intake bij gent, hopelijk willen zij ons gewoon al helpen en is de intake bij nijgeertgen helemaal niet nodig.

    Hoe gaat het met iedereen? Het is zo stil..
     
  3. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoi,
    Mag ik meeschrijven? Onze zoon is dmv donor zaad gekomen. Na heel veel iui's uiteindelijk icsi-d en uit de 2de poging is ons zoontje ontstaan uit de laatste cryo. Na de keizersnee is mijn darm geknapt en heb ik een tijdelijk stoma gehad.

    Wij willen graag een broertje of zusje, hebben nog 12 rietjes gereserveerd van dezelfde donor.
    26 Aug maken ze een hsg om te kijken of ik na de keizersnee en de darmperforatie/stoma aanleggen/stoma opheffen, verklevingen rond m'n eileiders en baarmoeder zijn ontstaan.

    Is alles goed dan doen we 6x iui en daarna over op icsi
    Is het niet goed dan starten we meteen met icsi. Toch enorm spannend.
     
    Trassi en aicirtap vinden dit leuk.
  4. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Spannend @Ritoy en @Panter ❤️

    Hier hadden we een flinke tegenslag vorige week. Ik kopieer even de tekst zoals ik op mijn insta had gezet. Scheelt een hoop typwerk haha!

    nu over 2 weken ongesteld worden en dan weer een afspraak rond dag 10 om te kijken of we die cyclus wel een poging kunnen doen.

    ————————-
    Helaas... Deze cyclus geen poging

    Woensdag gingen wij naar de kliniek om te kijken van welke kant het eitje zou komen deze maand. We gingen erheen met de verwachting dat jet niks zou worden deze maand omdat de eisprong om en om van links of rechts komt. Vorige maand links dus theoretisch gezien nu van rechts.

    ~Vanwege een ontbrekende eileider rechts en hele dure donorrietjes doen wij nu alleen IUI van de linkerkant.~

    Tijdens de echo woensdag was te zien dat aan beide kanten een eitje groeide. We kregen ineens toch weer hoop! Zouden we dan toch gelijk door kunnen? In mijn achterhoofd wist ik al: dit is te mooi om waar te zijn. Een dubbele eisprong... hoe groot is die kans nou?

    Maargoed. We kregen toch weer een beetje hoop. Hoe onrealistisch het misschien ook was.

    Maar vandaag bleek dat alleen rechts doorgroeit en links was verdwenen. Geen poging dus deze cyclus En die komt harder binnen dan verwacht. Ik denk dat dat met die hoop te maken heeft. Als ik realistisch blijf, (niet verwarren met negatief want dat ben ik totaal niet!) komt het ook minder hard aan. Die hoop maakt nu dat ik weer keihard van dat wolkje afdonder. Gevoelsmatig.

    Ja, ooit gaan wij er komen. Ooit mogen wij het goede nieuws van de daken schreeuwen. Dat vertrouwen blijft. Maar de weg ernaartoe duurt retelang. In mijn hart ben ik al moeder. Wanneer mag ik in het echt moeder zijn?❤️
     
  5. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    @Panter wat leuk dat jullie voor een tweede gaan! Checken ze ook of je geen niche hebt door de keizersnede? Veel succes!

    @Lisa280887 - balen zeg! Hoe lang willen ze iui blijven doen? En hoe lang willen jullie dat?

    Hier vandaag een terugplaatsing van een embryo gehad (van een ander donor), nu duimen!
     
    Trassi vindt dit leuk.
  6. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Denk dat ze een niche wel op de hsg zien?

    Spannend je tp!!
     
    aicirtap vindt dit leuk.
  7. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Wij doen nog 1 IUI, icm met utrogestan. Voor het eerst iets met ondersteuning! Tot nu toe alleen in natuurlijke cyclus zonder verdere ondersteuning gedaan. Ik hoop dat de utro wat doet! Ik heb zelf al heel lang het idee dat het tijdens de innesteling misgaat... Na een IUI word ik vaak vroeg ongesteld en allemaal andere gekke dingen. Misschien ook intuïtie die zegt dat er meer nodig is dan ‘natuurlijk’.

    Wat spannend die terugplaatsing! Ik duim!!
     
    Trassi vindt dit leuk.
  8. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hopelijk doet de utro iets om te zorgen dat je niet te snel ongesteld wordt. Een langere lf geeft ook meer kans lijkt me?

    Wel "vreemd" die alleen van de goede kant inseminatie. Ik snap het wel, maar zelfs als je ei links springt kan ie in je rechter eileider terecht komen en vice versa. Hebben ze je dat wel verteld?
    Er is dus geen garantie dat een eisprong van de ene kant, ook terecht komt in de eileider van diezelfde kant.

    Ik hoop echter dat jullie nu eindelijk eens the lucky shot hebben. Verdorie, al zo lang bezig. Het is je gegund. Volg je al een hele tijd op 't forum en had gehoopt dat jullie strijd beloond was onderhand.
     
  9. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Ah lief❤️ Ik hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn! Jullie reis voor de eerste was al zo intens lang...

    Ja ze hebben ons dat verteld. De kans ligt echter wel echt ietsje hoger als we gewoon van de ‘goeie’ kant de inseminatie doen. Wij voelen ons er zelf ook goed bij het op deze manier te doen, hoe naar het ook is dat we nu moeten wachten. Liever even wachten dan voor ons gevoel een rietje van €1000 weggooien. (Je gooit niks weg natuurlijk, er is sowieso kans. maar gevoelsmatig)

    Ja de utro zou iets meer kans kunnen geven. Het rare is: alleen na een IUI heb ik die gekke dingen en vrij korte LF. In een cyclus zonder IUI heb ik dat allemaal niet. Daarom nu dus ook met utro. In de hoop dat net net dat extra zetje kan geven voor we overgaan op ivf...
     
    Trassi vindt dit leuk.
  10. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Welkom! Hopelijk gaat alles goed en is het snel raak. Gelukkig heb je nog genoeg rietjes over van je donor
     
  11. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Jeetje wat een tegenvaller zeg. Het geeft je toch altijd hoop he als er meerdere groeien
     
  12. angie18

    angie18 Actief lid

    31 jan 2011
    115
    71
    28
    Vrouw
    Welkom Panter! Wat een heftige weg heb je al bewandeld, maar hopelijk gaat het deze keer snel!

    ik voel me bijna een beetje ‘schuldig’ tegenover @Ritoy, maar ik start aankomende week al met de laatste ivf poging. Er was een plekje vrijgekomen en met wat aanpassingen in de medicatie, hoef ik geen lang traject in. Ik ben blij dat we iets kunnen doen, maar zie vreselijk op tegen de medicatie. Bij de vorige 6 icsi’s had ik nog geen kind en was focus toch wel anders. Ben benieuwd.

    Geniet van de mooie zomerdagen!
     
    Trassi vindt dit leuk.
  13. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    @angie18 voel je maar niet schuldig hoor! Ik heb dr ook al 3 en jij dus je hebt zoiezo voorrang :roflmao:

    Vandaag de intake in gent en zij willen ons zowaar wel gewoon helpen! We kunnen starten wanneer wij willen want er was bijna geen wachtlijst. Ook nog een kleine meevaller: er liggen blijkbaar nog 13 eicellen in de vriezer bij hun (van de eerste afgebroken icsi poging in 2014) dus het wordt een combo behandeling met verse en diepvries eitjes! In januari gaan we starten! Ik ben zo blij dat er eindelijk een ziekenhuis is die wel met ons meedenkt en snapr dat we geen nieuwe donor willen voor een 4e kindje. Voor het eerst heb ik weer hoop dat het toch nog mag gaan gebeuren! In november heb ik nog een startgesprek in gent en voor die tijd moet ik nog een uitgangsecho plus bloedprikken (dat mag in nederland) :D
     
  14. angie18

    angie18 Actief lid

    31 jan 2011
    115
    71
    28
    Vrouw
    Wat fijn dat Gent jullie wil helpen en meedenkt in jullie wensen! Die hoop.. dat is echt de rode draad in dit traject. Zolang er een sprankje hoop is, ga je door!
     
  15. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoe is het hier met iedereen?

    Hier vanmorgen de eerste iui-d gehad. Nu 2 weken wachten, toch weer spannend!
     
  16. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Superspannend! Schreef het ook al in je andere topic... ik duim keihard!!

    Hier gaat het goed. Voor het eerst eerst in lange tijd voel ik me weer soortvan goed!
    Vorige week zaterdag de allerlaatste IUI gehad voor we overstappen op IVF. Er zaten twee eitjes aan mn ‘verkeerde’ kant maar we hebben de poging toch door laten gaan. We willen graag door met IVF en staan voor ons gevoel nu stil. En nu na de inseminatie hebben we in ieder geval een kansje! We hebben al lang genoeg stil gestaan.

    Ik gebruik nu voor het eerst utrogestan. Qua bijwerkingen weinig last. Zere tepels, droge ogen/lippen. En dat was het eigenlijk wel! Ik had mijn vriend voorbereid op 2 weken hormoonmonster:roflmao: maar niet dus!
     
  17. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Oh wat spannend! Nou hoop toch dat je lijf heel eigenwijs je eitjes vangt en je straks verbaast staat te kijken naar een positieve test.

    Dat hormoon monster in je heeft even tijd nodig, na een dag of 6 komt die langzaam kiekeboe zeggen. :D
     
  18. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Hahaha ik ben vorige week zaterdagavond begonnen:roflmao:

    ❤️❤️❤️
     
  19. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Haha nou hopelijk wordt het hormonster dan niet meer wakker.
    Spannend hoor, wanneer ga je testen?

    Ik 10 dagen na inseminatie :roflmao: maandag over een week.
     
  20. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Hahaha ik heb zelf echt een bloedhekel aan vroeg testen. Ik word er zo onrustig en onzeker van! Ik wacht mijn menstruatie af. Die staat voor nu op 6 sept.
     

Deel Deze Pagina