Kid hit van geuther

Discussie in 'Verzorging' gestart door Linda86, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda86

Linda86 VIP lid

Hoi allemaal!

Ik hoop dat m'n berichtje hier goed staat, anders: sorry alvast!

Ik vroeg me af of er iemand ervaring heeft met de meegroeistoel Kid hit, van Geuther (volgens mij). Wij wilden eigenlijk een Tripp Trapp kopen, maar die is best laag, en onze tafel is erg hoog, dus dat lijkt me niet praktisch. Ik zag dat de Kid hit er best wel op lijkt, maar dan ook nog een eigen blad heeft, lijkt mij persoonlijk wel handig. Hij zag er verder ook goed stevig uit enzo, maar ik ken niemand die 'm heeft, dus ik dacht: eerst even hier peilen naar de ervaringen, voordat het dadelijk een miskoop blijkt te zijn ;).

En anders, als het dus helemaal niks is: is er een andere stoel die jullie aanraden? Het liefst wel een meegroeistoel, omdat onze tafel dus erg hoog is, en onze stoelen gewoon normaal, dus het duurt nog even voordat Milan echt aan de tafel kan zitten (zonder verhoger).

Alvast bedankt! Liefs, Linda

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ik vind het een heerlijke stoel. Wij hebben zowel een kid hit als een family stoel van geuther. Nick zit nu in de family mee aan tafel zonder blad, keurig op hoogte en Chris zit in de kid hit met blad. Fijne is ook dat je je kindje met het blad min of meer vast kunt zetten in zijn stoel zodat je geen tuigje of zo nodig hebt.
    Wij hebben de kid hit tweedehands op MP gekocht overigens.

3. manytroubles

manytroubles Actief lid

9 dec 2006
    357
    0
    0
    Wij hebben de kid hit en hij bevalt ons erg goed. De triptrap leek ons ook een goede stoel, maar we wilden er toch graag een met blad ervoor.
    Bij ons kunnen we 'm precies onder de tafel schuiven.

Manytroubles

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Oké thanks, klinkt goed allemaal!

Ik denk dat wij dan ook voor deze stoel gaan, ik vond 'm er ook erg degelijk uitzien. En dat blad leek me ook al ideaal, omdat je die idd kan verschuiven. Alleen ik vond 't zo raar dat ik er nog nooit iemand over gehoord had, of er iets over had gelezen, terwijl er hier altijd heel veel stoelen voorbij komen.

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Nou we hebben 'm hoor!

Milan heeft er net heel eventjes in gezeten, hij kan al wel zelf zitten als wij 'm neer zetten, maar nog niet zelf gaan zitten, dus ik wil 'm er nog niet te lang in zetten. Maar hij bevalt tot nu toe erg goed. Hij had 't iig erg naar z'n zin in de nieuwe stoel. Hij lijkt me erg fijn! :)

6. Nog even een reactie:

Hier hebben we hem ook tot grote tevredenheid! Ideale stoel. We hebben er een goede stoelverkleiner in en dan met het blad goed aangeschoven zit mijn dochter er heerlijk in.

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Oké super! Ik ben er ook echt heel blij mee, ook al is 'ie nog niet echt in gebruik. Dat je het blad aan kan schuiven vind ik idd ook echt ideaal!

Deel Deze Pagina