Hey meiden, De tekst zegt het al.... Wie heeft er verstand van zaad onderzoeken? En dan bedoel ik echt: wie kan er vertalen wat er op het papiertje staat dat het ziekenhuis aan een arts geeft? PB me anders even of reageren hier mag ook. Liefs
@Babii, ligt er een beetje aan wat voor onderzoek ze hebben gedaan. Klinkt misschien vaag, maar bij een screening tellen ze vaak alleen maar. Maar er zijn ook testen waar gekeken wordt naar de vitaliteit (dood/leven) en naar 'misvormingen' (dubbele staarten/koppen etc). Dit wordt vaak in percentages weergegeven. Ook wordt er soms gekeken of de man antistoffen maakt tegen zijn eigen zaad... Kortom... ligt er dus aan wat er op het papiertje staat Als je wilt dat ik er naar kijk mag je me de getallen in een PB-tje sturen. Wordt uiteraard vertrouwelijk mee omgegaan. Ik werk zelf op een ziekenhuis-laboratorium, hebben beroepsgeheim, dus ik zwijg als het graf...
@ Merah, het is inderdaad met de percentages, vormen e.d. Ik zal je even een mail sturen, heb alles opgeschreven zoals het op het papiertje staat....
Babii: wil je even veel sterkte & succes wensen! Heb je weblog gelezen, wat een amateuristische toestand. Kan me voorstellen dat je baalt! Gelukkig mag je hierna gelijk door!
Dank je wel meissie! Hoe is het met jou??? Pb me anders even... @ Modjes, dit topic mag dicht . Merah heeft me vraag uitstekend beantwoord .