KID in Düsseldorf

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door loutjelou, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Anders ik wel! :D;)

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Misschien is de test wel vroeger positief:D
    Mag je utrogestan gebruiken?
    Of helemaal niks:)
    xxx

3. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Nee, ik blijf helemaal clean! :D Maar het zou inderdaad al over precies een weekje kunnen zijn...

4. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey loutje.

de testen zijn nog niet positief. waren even problemen met de clear blue hij gaf steeds fouten aan terwijl ik alles volgens de formulieren doe. dus had bij enschede aangevraagd voor fm meting gaan ze ff moeilijk doen alleen op advies van dd enzo en toen had ik het akkoord van dd dat het mocht doen ze vandaag weer moeilijk in zh maar heb er een gehad en denk dat ik na het weekend naar dd moet voor positieve ovulatietest. dus nog ff wachten.

maar ben erachter waarom hij steeds die fout gaf hij word bij de kv beveiligd voor diefstal en haal je het alarm bij de kassa met magneet eraf(werk zelf in winkel dus weet ervan) maar die digitale testen mag je dus niet over die magneet halen want dan werkt hij niet meer. (was dus mooi ff in de tress dat het nu nog fout ging deze maand en dan weer moest wachten maar heb nog geluk):)

jij nog een weekje ongeveer!!!!! spannend

5. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Jeetje, wat een gestress moet dat zijn geweest! Wel lekker zonde van je testen zeg! Nog even afwachten dus, spannend hoor!

6. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heb de testen wel vergoed gekregenbij de winkel.
    dus het heeft me niks meer gekost gelukkig!!!!
    je hoort als het zover is.

7. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Oh gelukkig maar! Ze zijn al behoorlijk prijzig! Maar wel iets om in de gaten te houden dus, dat ze ze niet langs de magneet halen! Hoop dat je snel een :) hebt! Succes!

8. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    inderdaad jij ook veel succes alvast wanneer begin jij met testen???

9. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Denk dat ik woensdagavond m'n eerste testje maar eens ga doen. Het kan bijna niet missen dat het vrijdag of zaterdag wordt, maar je weet maar nooit!

10. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    nou spannend hoor.
    het kan ineens anders zijn.

11. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    #71 loutjelou, 9 mei 2010
    Laatst bewerkt: 9 mei 2010
    Hoe is het nu bij jou? Heb je al een (bijna)positieve test?

12. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    bijna denk morgen !!!!

13. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    oeh spannend!!! ik ga heel hard voor je duimen!

14. knijntje

knijntje Lid

22 apr 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Door te weinig tijd (veel werken met al die feestdagen) niet verder gekomen dan alleen mijn mail.

Update: Wij mogen voor ons eerste gesprek op 19 mei :)naar het ziekenhuis in Hengelo_Onderzoeken in Nederland en voor KID naar Düsseldorf. Ze blijken een samenwerkingsverband te hebben Hoefde bij het maken van de afspraak alleen maar "kinderwens" te zeggen, lijkt wel een codewoord, toen werd er meteen een afspraak gemaakt. Eigenlijk was er alleen plaats vanaf eind juni... Ben heel benieuwd hoe alles gaat verlopen.

O'ja over de LH testen, wij hebben hele goedkope via internet besteld.(sensitest) Van die kleine ziekenhuisstaafjes en als die testen een beetje gingen verkleuren gingen we met de Smileys aan de slag. en ook die van de kruidvat (5 in een doosje) zijn ook goed. Het voordeel van de Smileys vind ik dat je een antwoord krijgt op de vraag: Is het wel genoeg gekleurd??? Heb ik echt een eisprong.

@ girl86 Hoop dat je test een mooie blije smiley:) oplevert vandaag. Spannend.

@loutjelou Blijven bellen. Is bij ons de eerste keer een half jaar vertraagd:x omdat de huisarts het naar het ziekenhuis algemeen had gestuurd en niet naar de fertiliteitsafdeling. Ook na dat alles gestart was vaak gebeld om de op de hoogte te blijven van de stand van zaken. Wachten duurt al zo lang:( en als je dan nog niks hoort duurt het nog langer.

Fijne dag.

Groeten Knijntje

15. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Loutje, ik hou je in de gaten hoor!!!!
    Ik ga suppppppppppppppppppppperhard voor je duimen!

En natuurlijk voor de rest ook!

Het is jullie allemaal zo gegund!

SSSSSSSMMMAAAACCCCKKKKK!

16. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Oh knijntje, alles is er inmiddels door hoor! We hebben a.s. vrijdag of zaterdag onze eerste IUI. Jullie ook heel veel succes met alles wat gaat gebeuren!!

Loesieeeeeeeeee, thanks! :D Jij inmiddels alweer ruim 14 weken onderweg! Super! Ik kom je heel snel vergezellen :) *knuf*

17. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Lijkt me een supergoed plan!!!!
    Want ik mis je aan deze kant van de lijn!

Liefssssssss

18. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    #78 Girl86, 10 mei 2010
    Laatst bewerkt: 10 mei 2010
    nou had vandaag een :) en heb me eerste iui gehad nu moet ik 2 weken wachten!!!! spannend.
    we waren zo klaar.

was niet bij dr scholtes hij was vrij.
    heb een andere arts gehad. maakt mij jah niet uit want dat vroeg irma wel of het uit maakte nou mij niet hoor. als ik maar vandaag erheen kon. we wachten al zo lang en ik ga niet omdat hij vrij is een maandje uitstellen.

nu jij nog loutje!!!

19. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    @loesie

wat leuk dat je gaat trouwen en ook zwanger mooier kan niet!!!!
    spannend he die voorbereidingen allemaal.

@knijntje.
    spannend al snel jullie intake gesprek!!!!
    en hopen dat bij jou ook alles goed gaat komen.
    mag ik vragen wat jullie achtergrond is waarom jullie dit gaan doen???

20. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey...

Super zeg, dat je vandaag je eerste IUI hebt gehad!!!
    En nu DUIMEN!!!!!!

Ik zou ook niet afwachten hoor! Bij mijn tp heeft het ook een andere arts gedaan, een vrouwelijke!
    En kijk naar het resultaat...dr S is ook geen wonderdokter!!
    (een beetje dan)

En het komt nu dichterbij ja...de trouwdag...erg spannend allemaal! Als ik eraan denk krijg ik soms wel de kriebels, maar ik ga vooral erg genieten!

Ga slapen...morgen toch nog een dagje invallen...gelukkig do en vr weer vrij!

SMAK

Deel Deze Pagina