KID in Düsseldorf

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door loutjelou, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Girl, gefeliciteerd met de lading Deutsche Schwimmers in je buik! Hihi! Dat ze hun weg maar goed kunnen vinden!
    Wat een gedoe met die ovutests zeg, trouwens.
    Succes met de wachtweken!

Loutje, jij ook ergens aan het einde van de week, begrijp ik? Succes!

2. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Wat ontzettend spannend Girl? Mocht je eigenlijk nog blijven liggen na de behandeling? En wat als je straks een positieve test hebt, hoe gaat het dan verder?

Mijs, ik ben inderdaad einde v/d week aan de beurt, superspannend!

Heb trouwens op internet een "boekje" (downloadbaar) gevonden over het vertellen aan je kind. Ik vond het superinteressant, misschien ook iets voor de andere KID-meiden:
    http://www.deverdwaaldeooievaar.be/file_download/21

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Loutje...wist je dat er ook een prentenboekje was die je voor kunt lezen aan je kind als het vragen krijgt?!?!

Zal eens kijken of ik het kan vinden...

Liefs

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
  5. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Ja, ik ken 't. Tis inderdaad een boekje wat ik zeker zal kopen als het zover is!! :D

6. knijntje

knijntje Lid

22 apr 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

@Girl86 Super!! Nu heel hard duimen draaien!!

En wat betreft onze achtergrond: Wij zijn beiden mama van onze zoon. Mijn partner de biologische en ik de niet biologische. Deze keer gaan we het andersom doen. We hebben ook zelf gezocht naar een donor, maar hebben in onze omgeving geen mensen die wij zouden kunnen vragen. Daarom hebben wij gekozen voor KID via het ziekenhuis. Omdat onze zoon een "bekende" donor heeft, willen we dat ons 2de kindje ook geven.

@loutje
    Nog een paar daagjes testen en dan ben je er weer even van verlost. Wij hebben ook welles een dag gemist, dat we s avonds dachten we hebben niet getest.... Gelukkig altijd goed gegaan en geen belangrijke dagen gemist.

De dag van de goede test bijna vergeten te bellen met het ziekenhuis. Het was koninginnedag en we waren al vroeg van huis. We moesten bellen tussen 9 en 11. Het was 5 voor 11 dat ik er weer aan dacht. Was gelukkig op tijd. Het is wel de poging waar onze zoon uit is geboren.

Fijne dag.

Groeten Knijntje

7. knijntje

knijntje Lid

22 apr 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    @loesie82
    Dank je wel voor de boek tip

Groeten Knijntje

8. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    @loesie.

ja spannend is het. wij hadden ook een vrouw.
    heel veel succes met de laatste dingen voor je trouwerij:)

@mijs dank je nu heel hard hopen!!!!!
    ja was een heel gedoe maar het is gelukkig goed gekomen.

@loutje thnx he ja moest ff blijven liggen en mijn duits i niet zo goed ik dacht 15 minuten en mijn man nee joh was maar 5 minuten hoor hahaha.
    als hij positief is bel ik ze gewoon op ofzo heb eigenlijk nog geen idee haha.

ik zou het ook later met een boekje gaan doen om het je kindje te kunnen vertellen.

nou succes alvast voor eind van de week en hopen dat het allebei voor ons snel positief testen is!!!:)

@knijntje spannend allemaal he.
    mag ik vragen na hoeveel keer het lukte met zo'n behandling???
    wel benieuwd naar je lest maar weinig over kid en iui-d.

9. knijntje

knijntje Lid

22 apr 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons was de 7de keer raak:). Hebben toen de 10de dag na de inseminatie al getest. mag eigenlijk niet, maar ja je wilt het zo graag weten. Hadden toen een hele lichte verkleuring op de test.

Met 18 dagen( is de termijn dat je officieel een test mag doen) hebben we gebeld met het ziekenhuis. Toen is er een afspraak gemaakt voor een echo. Deze vond bij ons plaats rond 8 weken. Dit deden ze zo in Zwolle, hoe het Düsseldorf werkt weet ik niet. Met 12 weken hadden we nog een afspraak(met echo) in het ziekenhuis, daarna konden we door naar de verloskundige.

Bij de intake bij de verloskundige is het raar dat je geen vragen kan beantwoorden over de biologische vader/donor. Als partner voelt het een beetje raar om daar dan te zitten, terwijl ze toch niks aan info van je nodig hebben.

Wij vinden het ook lastig om een beetje duidelijke info over KID e.d. te vinden. Het is echt overal wat. Niet 1 duidelijke site.

Groetjes Knijntje

10. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    nou ben benieuwd hoe alles gaat zal zeker pas testen als ik 2 weken verder ben. ook al wil je wel eerder.

maar succes alvast.

Deel Deze Pagina