Even een vraag over inbrengen utrogestan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door StrayCat, 14 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Ik heb vanmorgen de terugplaatsing gehad (ja heel erg spannend allemaal). Maar nu moet ik dus nog steeds de utrogestan gebruiken. Alleen voor de TP deed ik dat met de inbrenghuls. Ik had het aan het ziekenhuis gevraagd en het kon nog steeds met de huls mits ik het niet de diep er in deed (logisch natuurlijk). Nu deed ik het net en dan niet te diep. Maar nu lijkt het voor mijn gevoel alsof ze er nog half in hangen. En ik durf ook niet verder te gaan. Met mijn vingers lijkt me lastig. Hebben jullie het ook met de huls gedaan naar de TP? En hoe erg is het als ze niet zo diep zitten? Ze moeten toch zorgen voor een innesteling, straks komt de helft weer terug en dan heeft het ook geen nut.

2. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik heb het gewoon met mn wijsvinger gedaan..daarna goed je handen wassen..ik vondt zown inbreng huls niet hygiënisch maar dat is persoonlijk ;)

3. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Nee ik spoel het daarna wel af. Ik ben een beetje onzeker wat dit betreft nu.

4. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Je moet ze goed diep inbrengen zodat ze bij je bm mond zitten en het zo opgenomen wordt..anders heb je de kans dat het al oplost zonder dat het daar in de buurt geweest is

5. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Dat dacht ik al. Kan dus geen kwaad met een embryo er al in? Dan zat het net dus niet te diep. Handig weer.

6. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Gewoon inbrengen zoals voor de tp. Je brengt het niet in de baarmoeder waar de embryo zit ;)

7. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Ik heb het na de tp ook altijd gewoon met de inbrenghuls gedaan :)

8. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Ik heb ze ook met een inbrenghuls ingebracht en ook gewoon flink ver!
    Had ook het idee dat ik ze zo ver mogelijk in moest brengen, maar 8 tot 10 cm was volgens de gebruiksaanwijzing voldoende :)

Alles wat het lichaam nodig heeft van het bolletje neemt hij op, de rest stoot hij af!

9. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik deed t zover k kon met mn vinger..je moet ze wel goed inbrengen en niet halverwege laten steken dan heeft het nog geen nut ;)

Deel Deze Pagina