Ik weet het nog niet probeer het niet te doen mja ik ken mezelf haha heb 1 test liggen thuis en die heeft me man verstopt heb ik gevraagd aan hem maar misschien vrijdag haha en leuk die lijst 😉
Oh dames ik moet hier even klagen gisteravond was buikpijn ben toen lekker naar bed gegaan vanochtend kom ik wakker met vreselijke pijn onderin mijn rug echf net boven mn stuitje het is echt vreselijk weet niet hoe ik moet liggen of zitten staan gaat prima het is nog zo vroeg na de inseminatie kan toch niets wezen ? Word er zo onzeker van help
Onzekerheid is niet nodig. Misschien is je lijf wel heel druk bezig iets moois te creëren en anders heb je misschien gewoon verkeerd gelegen door de buikpijn. Hoe is het nu met je rug? Het enige wat je nu kunt doen is goed naar je lijf luisteren en hopen op iets moois. Ik hoop met je mee!
Mijn rug lijkt wat beter als ik niet te lang in 1 stand zit ook weer last van een soort menstruatie achtig gevoel in mijn buik en ook weer veel slijm hopelijk komt dit door een bevruchting maar is dit nog niet veel te vroeg ?
Ik had net ook iets raars dames misschien beetje vies maar ging naar de wc en had een klein klontje dikkig wit afscheiding weet iemand of dit bij een bevruchting hoort volgende week maandag pas me nod
Dat kan idd ik had t vanochtend ook echt goor we gaan het hopen fingers crosst energy verder geen last ?
Ik heb alles bijgehouden afgelopen cyclussen en had soms veel afscheiding in de weken na inseminatie en ook soms een 'klontje'. Het kan bij bevruchting horen en kan ook niet. Ellende hè? Alleen achteraf kun je bedenken of het echt met je beginnende zwangerschap te maken had... Succes!
Hoi meiden misschien heel stom heb net een ovulatietest gedaan hihi die gaf positief aan kan dit wat betekenen ??
O wat spannend! Soms is een ovulatie test positief bij zwangerschap. Maar zou wel erg snel zijn. Ik duim voor je!!
Uhm misschien een zwangerschap of heb je nu pas je eisprong dan zou ik toch even een hcg testje doen energy dan weet je of het van een zwangerschap is
Spannend meid laat je het ons zo snel mogelijk weten ? Kunnen we dat lijstje met zwanger straks al aan maken miss
Nee absoluut niet had van de week ook gedaan en die was negatief en vorige week zondag heb ik hem gevoeld en een ontsteking linkt me haast niet beterschap iig
Oke raar zeg uhm hou hoop houden hoor en kijk straks nog even op je test kan nog wat later verschijnen omdat het nog zo vroeg is , ik voel me niet ziek hoor maar bedankt i guess hihi