Lyah jaaaaaaa ik had al zo,n gevoel!!! Wat geweldig!!! Snap dat je in schock bent!!! Poging 4 toch?? Echt zooooo fijn voor je😄 Ja ben ook blij dat hij positief was ik dacht het Sal die ene test was zo donker, ik laat jullie het weten
Hihi, dank jullie! Jullie zijn schatten! Inderdaad Eza, jij zei het al! Je kan zo voor astro tv werken. Echt heel onwerkelijk dit
Dames een dringende vraag ik had nog een testje liggen kruidvat nou is de controle streep heel dun maar staat er bij de test treep een vaag roze streepje heb er water bijgedaan en het blijft gewoon staan is hij betrouwbaar of niet ?
Sorry peetje maar ik had die testen ook zo vorige maand je moet echt afwachten hij kan op lopen maar ook zo blijven. Ik zeg voor nu negatief
Wauw wat heb ik veel gemist! ! Lyah wat geweldig!!!!!! Gefeliciteer!!! En eza goed dat je hebt gemaild. En toch die smiley! Ik heb de laatste keer geen smiley gehad maar wel knal testen van de dipstick en nu zwanger. Dus gevoel volgen is t beste! Lyah geloof je t al?! Nog een test gedaan voor de zekerheid?!
Jeetje peetje, jij maakt het ook spannend! Ik kan niets op jouw testje zien maar ik weet wel dat het op de foto moeilijker te zien is. Je bent echt nog wel heel vroeg hoor
Ik had pijnelijke tepels die zijn weer met d3 noorder zon vertrokken .... tot nu toe geen bruinverlies wat ik altijd wel een paar dagen voor menstruatie heb maar dat kan nog makkelijk we wachten het af hoeveelste ronde was dit voor jou lyah?
Ow spannend peetje hoop het zo voor je!!!! Lyah das echt een dikke streep meis gefeliciteerd!! Eza deze ronde dus niet gelijk op😉 succes morgen!!!
Jeetje meiden wat een stress vanochtend met die test, maar inderdaad Jennifer ik ga alleen nog mijn gevoel volgen, ik mag morgen om 15.15 ben alleen ziek geworden vandaag en voel me hondsberoerd hopelijk morgen wat beter Zooooo leuk! Voor je lyah en wat fijn voor jou ook Emmy dat er iemand op je wolk komt bijzitten je hoort het vaker, dat de wissel van donor daarna positief is, nou had ik wat raars de laatste x bij de inseminatie. Ik vroeg aan die vrouw wanneer gaan jullie over naar de 2e donor? Na 3x of 4x ? Toen zei ze nee we wisselen niet meer van donor, alleen als de 1e donor al teveel broers en zusjes heeft en aan de Max van 25 zit.omdat er momenteel donor schaarste is?! Ik vond het een raar verhaal en zal het morgen wederom vragen, maar hebben jullie daar wat van meegekregen? Jaaaaa jammer meissies, wanneer denk jij dat je mag?
Dat is idd raar mij werd in augustus nog vertelt dat er 3 waren geselecteerd voor ons.... hier ook beroerd mega keelpijn en de pijn in mn borsten is met volle glorie terug gekeerd kan er niet echt meer wijs uit wordeb weet alleen dat ik verkouden ga worden hopelijk maakt dat niets uit vandaar dat ik al 2 nachtrn lig te rillen in mn bed dat is me nu duidelijk lyah ga jij nog een digitale doen ? En Jennifer hoe voel jij je eigenlijk? En eza ik hoop voor je dat jij je morgen beter voelt
Ja raar hè Peetje, bij de intake zeiden dat ze proberen om minimaal 2 donoren te vinden en bij mazzel 3, zodat ze kunnen switchen als na een aantal pogingen geen zwangerschap is ontstaan. Misschien had die verpleegkundige het mis, ik zal het morgen nog is vragen. Ik heb ook keelpijn, koude rillingen, hoofdpijn, ik hoop ook morgen beter te zijn mag in ieder geval thuis blijven van mijn baas, zodat ik morgen kan focussen op de inseminatie dat is wel super fijn en dan lekker relaxen in het weekend