kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik loop ook te stuiteren maar had ook een superdrukke dag vandaag waardoor ik het gevoel heb er zelf nog niet bij stil te kunnen staan. Ik heb vanmorgen na de test meteen mijn zus gesproken dus ik voelde me niet helemaal alleen.
    Vanmorgen had ik een training op mijn werk waar ook mijn beste vriendin was dus haar heb ik het meteen face 2 face kunnen zeggen. En vanmiddag met een vriend geluncht en door de stad geslenterd die het nu dus ookal weet. Ik ben nu op weg naar de verjaardag waar ik het een andere goede vriendin kan vertellen.
    Ik sta er vandaag dus niet helemaal alleen voor😊

Morgen zie ik mijn moeder en dan is zij aan de beurt en dan weet voorlopig iedereen het die het moet weten.

Ik heb het ziekenhuis nog niet ingelicht, wil eerst het weekend overheen. Ik ben nog steeds bang dat ik morgen of overmorgen ongesteld ga worden en dat ik heel erg teleurgesteld ga zijn. Ik denk dat ik me maandag, en na een aantal testen, me zekerder voel.

Oh jee Eza, ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Veel vitamientjes nemen, kippensoep eten en slapen. Zorg goed voor jezelf!
    Wat een raar verhaal zeg, over die donoren. Bij mij hebben ze het in het begin al gezegd. Vandaar ook dat ze 2 donoren voor me hadden gevonden. Morgen nog maar een keer vragen? Of je stuurt ze even een mail?

2. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ohh heerlijk eza klinkt het zelfde als mij .. lekker rustig weekend een wat opknappen ik mag morgen gewoon werken ondanks dat ik me beroerd voel

3. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou zeg peetje, jouw lijf is ookal raar aan het doen. Daar wordt je alleen maar nog onzekerder van.

Ik hoop zo dat het voor jou ook raak is!
    En voor jullie allemaal trouwens! Wat dachten jullie van met z'n allen zwanger de feestdagen in! Deal?

4. peetje007

Haha dat lijkt me een super deal hoe voel jij je heb je toch wel typische klachten of toch weer helemaal niets?

5. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Super fijn lyah!! Ik had ook direct lieve mensen om me heen ingelicht. Dan ben je echt niet alleen. Leuk!!
    Geniet!!

En andere meiden ik blijf duimen!

6. Meissies

Meissies Niet meer actief

Jeetje meiden hoop dat jullie je snel beter voelen!
    Raar hoor van die donoren want ook ons is gezegd we hebben twee donoren gematcht en na drie keer switchen we van donor! Raar als dat ineens anders is!!
    Hier nog geen positieve test dus wordt sowieso het weekend of zelfs er na. Weet iemand hoe het rond de feestdagen zit? Als deze ronde niet lukt dan moet ik zo rond kerst, zal ik vast een maand moeten overslaan gok ik zo, balen!!! Daarom maar op voor drie x scheepsrecht kunnen we allemaal zwanger de feestdagen in lijkt me een uitstekend plan!!!!

7. peetje007

Gaat gewoon door hoor meissies met de feestdagen

8. Meissies

Ow echt ow das echt fijn!!!

9. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Wat vervelend zeg al die zieken hopelijk knappen jullie snel op.
    hier gaat het prima hoor. Voel niks en kan ook nog niet. Moet zeggen dat ik heerlijk relaxed ben scheelt ook dat we op vakantir zijn. Mirgen weer naar huis en dan is wachtweek 1 bijna on

10. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaat snel he Jennifer? Op naar de 2e wachtweek. En morgen lekker weer naar huis, dat is ook altijd fijn, toch?

Ik heb echt nog helemaal geen rare verschijnselen, zelfs mijn borsten doen geen pijn. Alleen die witte afscheiding was opvallend en een vriendin van mij denkt dat ik vorige week vrijdag daarom koorts had.
    Kan ook een combi zijn van een staartje van de griep en dat mijn lichaam doorhad dat er iets gebeurde.

Ik weet niet hoe het met de feestdagen zit maar volgend mij streven ze er wel naar om zo veel mogelijk dagen open te zijn.
    Trouwens, misschien hoef je er niet druk om te maken omdat je dan gewoon al zwanger bent 😊

11. Meissies

Ja dat laatste zou heel fijn zijn lyah!! Maar toch stiekem ben ik daar dus ook al mee bezig evenals met gaan we dan van donor switchen of niet?!

Wat een dag voor jou lyah die gaat gewoon de boeken in als de dag dat je zwanger bent woehoeeeee lekker dromen jij vannacht!!!

12. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, inderdaad echt een speciale dag!
    Nu maar duimen dat het blijft zitten waar het zit

13. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    We gaan er vanuit dat het gewoon lekker blijft zitten!
    Vind t zo leuk voor je!!

14. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hoi meiden, hier bijna geen stem, strontverkouden AHh hopelijk heeft mijn ei er geen last van😝. Meissies als ik het niet vergeet zal ik het vanmiddag voor je vragen van de feestdagen. Jennifer en Emmy nemen jullie je cupje altijd weer mee of betalen jullie 10 euro? Ik zit er over te denken om straks een nieuwe te nemen haha

Nou ik ga nog effe verder uitslapen en hopen dat ik zo wat opknap.

Fijne dag meiden

15. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    En Emmy bedoel ik natuurlijk nam jij altijd je cupje weer mee 😉😃

16. peetje007

Ahh eza balen he die rot verkoudheid je komt er niet onder vandaan iedereen krikgt het hier nog zn 1 alleen zit mn neus nog niet dicht masr ja ach dat komt ook nog wel lyah hoe voel jij je vandaag ? Vandaag je officiële nod spannend maar denk dat het wel goed zit hoor met jou en Jennifer hoe is t ? Meissies is fir test al wat donkerder vandaag of miss wel positief ? Hier vandaag lichte buikpijn denk dat dat de voorbode is van mn menstruatie ook mn borsten doen nog zeer en lage rugpijn dat hoort bij mij helaas bij een aankomendr menstruatie fijne dag meiden

17. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja ik nam altijd t zelfde cupje mee. En die bewaar ik nu voor uitleg voor later :)

18. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik neem het cupje ook altijd mee, waarom zit je aan een nieuwe te denken? Heel veel succes straks Eza! Misschien helpt die verkoudheid wel positief! Ik was ook nog grieperig toen ik geïnsimineerd werd 😊
    Op naar die baby!

Peetje, nog niet de hoop opgeven he? Zolang je nog geen bloed zit kan er nog van alles gebeuren. Al die symptonen die jij omschrijft horen ook bij een beginnende zwangerschap.

Ik heb vanmorgen maar weer een test gedaan en die streep was net zo duidelijk als gister dus het zit nog goed. Gisteren was ik dus op een verjaardag en toen zei een kennis zomaar vanuit het niets: jij bent zwanger!
    Ik schrok me dood maar kon het niet ontkennen. Ze vertelde dat ze dat wel vaker bij mensen heeft voorspeld. Echt een rare ervaring.

19. Meissies

image.jpg

Ondanks dat ik nog geen sniley bij clearblue ga ik toch voor morgen! Vorige x ging het precies zo en kreeg ik gedurende de dag knal test!

20. peetje007

Meissies als ik heel eerlijk mag zijn denk ik dat je dan te vroeg bent hoor maar je moet doen waar jij je eigen goed bij voelt en ja lyah ik weet dat die klachten ook bij een zwangerschap kunnrn horen hoe raar is dat ! Het ligt zo dicht bij elkaar

Deel Deze Pagina