Haha nou meer dat ik het idee heb dat je die dingen niet helemaal goed schoon krijgt maar dat was ook de enige reden, ik weet dat het niet steriel moet zijn etc, maar puur het idee haha. Ik heb er zin in, ja lyah mijn vriendin is ook zwanger geraakt toen ze ziek was en was al ruim 1 jaar bezig, ik duim zo voor mezelf, ik heb allemaal geluksarmbandjes gehad en 3 is mijn geluksgetal dus wie weet . Ben zo blij voor jou wat moet het heerlijk zijn, en nu twee bammers zwanger hoe leuk, nu ik nog als bammer . Echt leuk dat we al meer dan 200 pagina's met elkaar hebben volgekletst! Nou ik eet nog effe walnoten en drink een litertje granaatappelsap haha baat het niet dan schaad het niet zeg ik maar Ja vreselijk Peetje hoop dat we snel opknappen.
Succes straks eza! Spannend meissies, ik vind ze nog licht maar je eigen gevoel is altijd het beste! Jeetje lyah, dat was recht voor zn raap. Bij mij vertelde een collega vanmorgen dat ze zwanger is. 2 dagen voor mij uitgerekend. Ik wilde ook roepen haha. Maar doe het dinsdag bij de vergadering. Zegt een collega: ook wel moeilijk voor jou. Toen dacht ik: je moest eens weten hoe gelukkig ik ben!
Eza ik werd tijdens mn innesteling ook verkouden! Weerstand is even met andere dingen bezig zullen we maar zeggen. Who knows! ! Ja fijn hier met zn allen kletsen!
Snap je reactie peetje maar vorige x had ik met zo'n test ah begin vd dag aan het begin vd middag een knaltest dus ik ga er weer!ons is ook gezegd dat zodra er iets gebeurde op de test we het moesten doorgeven maar goed we nemen de testen mee en gaan het morgen vragen!
Hey meissies, zitten we toch weer vlak bij elkaar heb je de test van vorige maand nog? Als die even donker was als nu dan zou ik het ook gokken, als je niet kan vergelijken dan zou ik toch nog even wachten. Vinden jullie het ook niet vervelend dat je tot 11 uur kan mailen, eigenlijk zou je tot 16 uur moeten kunnen mailen, dat maakt vaak zo,'n verschil met de uitslag! En kijk naar mijn test! 10 min later wel een knal smiley echt bizar, het blijft lastig, maar ik heb wel gemerkt dan mijn intuïtie wel vaak klopt, dus volg je gevoel
Helemaal eens eza enorm vervelend!! Ja heb de resten nog van vorige maand deze is zelfs iets donkerder Op de foto van deze maand die ik net gepost heb zijn de onderste twee testen van vanmorgen trouwens!
Oh Emmy wat grappig zeg, en wat knap dat je het voor je kon houden! Nou dat word veel verlof regelen met leerkrachten bij jullie haha. Als ik nu zwanger raak deze x dan is dat ook bijzonder op mijn werk, want we werken met zijn 3-en en mijn ene collega is bevallen augustus 2013 en mijn andere collega augustus 2014 en dan zou ik nu ook in augustus maar dan 2015 bevallen haha
Klopt meissies bij mij hebben ze dat ook gezegd dat ze het liever willen weten voordat de test knal is, dus als je gevoel zegt dat het goed is, dan zal het goed zijn, ik vraag ook altijd tijdens de inseminatie hoe ze de timing vinden, ze kijken dan naar het slijm, en dat steld mij dan weer gerust Spannend hoor, zitten we weer maar 1 dag uit elkaar, ik vind het gezellig
Ga je vanavond dan nog testen meissies ? Voor de zekerheid ? Ik heb voor mezelf geen testen meer te doen miss maandag als mn nod is geweest en ik niet ongesteld ben dan miss wel merk dat ik er alleen verdrietig van word als hij blanco is
Ik denk dat het een goede beslissing is hoor meissies. Ik ben de vorige keer ook een dag eerder gegaan in overleg met het AMC. Ze zeiden dat het belangrijk is dat je zeker weet dat je ovulatie er aan zit te komen in de komende 1 a 2 dagen. Kennelijk is dat zo bij jou toch? Ik zou het knap vinden als je niet test tot maandag peetje, maar misschien brengt het wel wat rust en wordt je niet heen en weer geslingerd in allerlei emoties. Gek he? Wat je lijf die laatste paar dagen voor je NOD allemaal doet. Je voelt van alles maar weet niet hoe en wat. Had je maar een raampje in je buik om te kunnen kijken wat er gebeurd. Ik begrijp het wel Eza, wat je zegt over het cupje, ik heb hem iedere keer na afloop ook flink lopen boenen. En wat zou dat grappig zijn op je werk zeg! De augustuskinderen Emmy, wat knap dat jij je mond kan houden, ik begrijp het ook wel dat je je eigen moment wil kiezen en dat je ook niet haar moment wil stelen. Maar als iemand zo'n opmerking tegen je maakt? Echt knap! Je zal idd ook wel stiekem in je hoofd gegniffeld hebben. Jennifer, hoe voel jij je? Ben je al thuis? Ik zit te bedenken hoe ik mijn moeder het nieuws op een leuke manier kan vertellen vanavond. Ik dacht misschien een pak beschuit in haar handen duwen en dan nonchalant de andere kant op kijken. Of een paar babyschoentjes op de tafel zetten? Hebben jullie nog leuke ideeën?
Ja ga zeker vanavond nog testje doen! Ik heb sinds ik hiermee bezig ben het idee dat zodra mijn test een streep geeft (ook al is ie nog licht) ik de dag erna mijn eisprong heb zeg maar zo rond de inseminatie. Dus hopelijk deze ronde weer😉 nu nog even wachten op tijdstip morgen die mag wat mij betreft lekker laat!! Ow leuk lyah je moeder vertellen ik ben ook al heel lang beIg tr verzinnen hoe dat te doen!!!! Vind die beschuiten wel erg leuk!!!
Hmmm ik heb een slabbetje gekocht met; jullie worden opa en oma erop. Vriendinnetje belde ik met: wat doe je in juni? Haha ze heeft gegild als een malle! Ben benieuwd wat je bedenkt Lyah!
Hey meiden we zijn weer thuis hebben het feest op de peuterspeelzaal overleefd en zijn onze zoon alweer kwijt aan opa en oma ik voel me prima. Hoe voel jij je peetje nog buikpijn? Eza succes vanmiddag meissies ik zou ook gaan als ik jouw was. Jij kent je lijf het beste. Weet je al hoe laat je mag? Lyah wat heerlijl he!! Uitgaan van het goede he heeft voor je babytje geen zin om doem te gaan denken. Je bent gewoon hardstikke zwanger!!! Gezellig he emmy nog een zwangere. Over een jaar wisselen we allemaal beavllingsverhalen met elkaar uit.
Het gaat beter wat buikpijn betreft ik schrijf jullie vanavond uitgebreid terug ben nu aan t werk en het is mega druk xx
Is goed Jennifer, je hebt gelijk! Vanaf nu alleen maar positieve gedachten. Ik zit hier ook op mijn werk en kan me helemaal niet concentreren! Ik heb maar gezegd dat ik moe ben want mijn collega's vallen het ook op. En ik heb nog best werk waarbij ik alert moet zijn tijdens gesprekken enzo. Gelukkig is het vrijdag
12.00 had liever wat later gehad maarja is niet anders!! Hopelijk laat mijn gevoel me ook dit keer niet in de steek!
Ach joh, sperma overleefd het best een tijd in je baarmoeder. Liever te vroeg dan te laat! Je kan er nu toch niets aan veranderen dus ga er maar gewoon voor. Ik denk trouwens dat je goed zit hoor.
Komt allemaal goed meissies heb vertrouwen in je zelf eza hoe ging t Jennifer ik vraag me wat af als t bij jou nou niet lukt in die 3x met deze donor wat gebeurt er dan wij kunnen over stappen maar voor jou ligt dat anders