kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussion in 'MMM clubs' started by peetje007, Jul 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ik wil ook niet overstappen. Het is bewezen dat het gelukt is om twee keer zwanger te raken. Daarbij wil ik gewoon een volbloed broertje of zusje voor onze zoon dus houden we dezelfde donor.
    bij ons was het trouwens wel gelijk raak toen we wisselde van donor

2. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Nou dames, het is weer gelukt, dit x ging het wat anders ze had het rietje al gehaald en moest meteen gaan liggen, de andere 2x werd eerst mijn naam etc gecheckt het deed dit x wel pijn tranen schoten in mijn ogen, ze moest mijn baarmoeder wat kantelen en ik moest hoesten. Maar ze zei dat hij perfect op mijn baarmoedermond zat, prima timing :).

En meissies ze insemineren alle dagen ook met kerst en oud en nieuw :)

En ze wisselen wel! Vaak bij 3 A 4 de x maar goed dat heb ik natuurlijk niet meer nodig ;) haha ik kreeg zelfs mijn rietje mee met het donor nr erop haha

3. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Jeee top eza nu volop de wachtweken in.
    ik heb in het potje waar ik het cupje in bewaar alle strootjes bewaard het is zo bijzonder.

4. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ja dat hoor je vaker dat als je wisselt dat het dan gelijk raak is en tuurlijk is het logisch dat je wel echt een broer of een zus er bij wil van dezelfde donor maar gaan ze daar dan niet een halt toe roepen naar een paar x dat bedoel ik meer of weet je dat niet ?

5. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt waar! Hebben jullie de rietjes mee gekregen? Ik wist niet dat dat mocht. Had ik eigenlijk ook wel gewild. Maarja, te laat

Hoe laat mag je cupje eruit Eza? En voel je je nog steeds beroerd?

6. peetje007

Dat vragen ze aan ons ook altijd of we het mee willen maar dat willen wij nooit en idd bij ons hadden te t ook al de laatste x dat gaat blijkbaar anders nu gaat wel sneller heb ik t idee maar dat kan ook tussen mn oren zitten

7. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Oh lyah ik voel me nog steeds slecht , ik ben gelukkig met de auto gebracht want had tot 10 min voor vertrek nog vreselijke diarree:$ nu lekker op de bank uitrusten en weer wat proberen te eten.

Ja ik ben wel blij met 1 rietje, ga ze ook met mijn cupje bewaren :)

8. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ze bewaren een hoeveel heid strootjes voor je tweede kind maar idd het kan een keer op. Wanneer dat is??? Wat we dan doen?? Zorgen voor later zeg ik misschien is het niet eens meer nodig kunne we ze bewaren voor een eventueel derde kind hahah das wel een heeeeeeeeele grote dag droom

9. peetje007

Wow 3 kindjes dat zie ik me zelf niet doen hoor hahq en odd zorgen voor later daar heb je gelijk in !!

10. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Jennifer, misschien zitten nummer 2 en 3 nu wel in je buik, daar zal je raar van opkijken.

11. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Ja die strootjes heb ik ook bewaard. De eerste keer vroeg ze of ik hem wilde hebben. En soms vroegen ze het niet maar vroeg ik ernaar. Kan ik toch in het plakboek plakken. Ik houd een dagboek bij voor later.

Denken jullie ook wel eens: wat nou als een van jullie met hetzelfde donor zaad wordt geinsemineerd? Hoe gek zou dat zijn. Ik wil het van jullie niet weten hoor. Dat is mijn vraag niet, maar soms gaat dat wel door mijn hoofd.

Fijn eza dat het weer gelukt is! Jammer dat het pijn deed en slordig dat ze het strootje al hadden... Vind ik echt niet netjes van ze, maar goed als je straks zwanger bent dan maakt het niet meer uit!

Lyah geloof je het al?!?!

12. Meissies

Meissies Niet meer actief

image.jpg

Slechte kwaliteit naar deze is van vijf uur en al behoorlijk stuk donkerder dan vanmorgen! Ben weer wat meer gerustgesteld op Nasr morgen heb er zin in!!! Ik ga ook voor een kerstkadootje en hoop iedereen!!

Balen eza dat het zo'n pijn deed nu lekker rustig aan doen! Morgen kom ik gezellig bij je op het wachtbankje zitten!

Lyah ben heel benieuwd hoe je moeder reageert!!

Peetje nu echt aftellen geblazen duim heel hard voor je!!!!

13. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Jaaa peetje ik duim uiteraard ook voor je!

En netjes meissies ziet er goed uit!

14. peetje007

Haha nou idd emmy dat gaat in mijn hoofd ook wel eens rond hoor dus zo gek is dat niet hoor ..... ik ben eindelijk thuis gearriveerd naar een lange en vermoeiende dag succes meissies morgen ik ga weer duimen draaien ... jennifer nog even een weekje geduld hebben kon ik dat maar zeggen dat ik geduld heb ;) not !! En lyah dit is eem plakbeebje dus komt helemaal goed en eza wat vervelend dat t zeer deed nu geen last meer ? En emmy word het altijd voor positiebroeken

15. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Haha nee hoor geen dikke buik. Savonds zitten mn broeken wel iets strakker dus gaat de goede kant op :). Heb wel zin in mn buikje hoor!!

16. peetje007

Ziet er goed uit hoor meissies !! Ja aftellen idd al heb ik t gevoel in mn buik nu al ongesteld te worden en verlies doorzichtig vocht geen idee wat t is lijkt wel water hihi zo raar is me nooit eerder opgevallen maar zal ongetwijfeld eerder hebben gehad

17. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik weet niet of het slordig is Emmy vandaag werd iedereen zo geholpen en Peetje had het zo ook de laatste keer schreef ze net, word nu ineens ongerust denk je dat het dan al ontdooid was? Dat risico zullen ze toch niet nemen? Anders mail ik het AMC nog wel.

Ja ik vroeg me dat wel af met de 3 donor kindjes die op mijn groep zitten, dus heb aan die mama's wel wat donor vragen gesteld zoals lengte en kleur ogen en dat kwam niet overeen met de mijne, dat vond ik wel fijn ;) je gaat anders straks toch vergelijken denk ik.

Is het nou toeval of worden er meer donor jongens dan meisjes geboren?

18. peetje007

Uhm dat zou best kunnen en schijnt een theorie te zijn dat jongens zaadjes korter leven mawr sneller zwemmen dus als jij op eisprong insemineert dan schijn je meer kans op een jongen te hebben en als je vroeger gaat dus nog voor je eisprong dan heb je meer kans op een meisje die zwemmen langzamer maar leven langer

19. peetje007

Mijn donor heeft bruin haar groen bruine ogen en is 178;) komt ook niet overeen ?

20. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ja inderdaad Peetje dat had ik ook gelezen ;) het maakt mij niks uit wat ik later mag krijgen, maar op mijn crèche zitten 7 donor kindjes en er zit maar 1 meisje bij haha vandaar dat het opviel :)

Share This Page