kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Emmy, daar heb ik nog nooit bij stil gestaan. Ik zou dat op zich wel grappig vinden hoor, er zullen vast wat half broertjes en zusjes rondlopen in de regio ivm het donortekort.

Zie je wel meissies, je zit precies goed met de timing.

Ik begin het ietsje pietsje te geloven. Ben plotseling ook een beetje misselijk de hele dag maar ik denk dat ik me dat inbeeld. Wel merk ik dat ik veel scheetjes laat en mijn buik opgezet aanvoelt.
    Ik ben nu wel steeds bang als ik naar de wc ga en in mijn onderbroek kijk. Ben ik bang dat ik toch ongesteld ven geworden
    Ik vertrek straks naar mijn moeder en dan gaan we naar een optreden van Shirma. Ik denk dat ik niet echt de tijd heb om jullie te vertellen hoe het gaat maar probeer het zo snel mogelijk te doen.

2. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Meissies volgens mij ziet dat er heel erg goed uit :) gezellig dat je weer bij me komt zitten :) jaaaaa wie wil er nou niet zo,n mooi kerstcadeau :)
    Ik ga zo mijn cupje verwijderen :) hopelijk gaat het soepeler dan de vorige x haha.

Oh spannend lyah, lijkt me trouwens ook zo spannend de 1e week bij naar het toilet gaan, maar je bent gewoon ZWANGER heeeeerlijk ik kan niet wachten tot het mijn beurt is ;)

Fijne avond meiden, heeeeerlijk weekend

3. Meissies

Meissies Niet meer actief

Leuk lyah!!! We horen het morgen wel geniet lekker van je avond!!

4. Meissies

Meissies Niet meer actief

Ja veels te gezellig samen op het bankje eza!!

5. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Wauw net het cupje verwijdert ( ging makkelijk ) maar er zat heel veel slijm en bloed op en oud bloed, dat verklaard waarschijnlijk ook de pijn die het deed :xblehhh en ik was al ziek haha

6. peetje007

peetje007 Niet meer actief

He gatver eza dat is naar nu geen bloed meer ?

7. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Eza ik denk niet dat het al ontdooid zal zijn geweest goor. Ze gaan echt niet met slecht zaad insemineren. Maar ik vind het gewoon slordig. Maar ik ben behoorlijk controle freakje haha.
    Ben nu gezellig bij vrienden met n kleintje ban 3 weken. Zo heerlijk!!
    Veel plezier met vertellen lyah!

8. peetje007

Tuurlijk is het zaad al ondooid als je t krijgt anders zwemt dat toch niet en bij iui werken ze t op voor de beste zaadjes dat gaat niet mrt bevroren zaad ze houden t warm in hun hand omdat t anders niet overleefd na ontdooien moet het op lichaamstemperatuur blijven ;)

9. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oja daar had ik even niet aan gedacht. Uiteraard kunnen ze het gewoon warm houden. Geen enkel risico dus! Stom...

10. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen lieve meiden, hoe voelen jullie je? Lekker geslapen?
    Eza, hoe voel jij je? Wat rot dat het zo pijn deed!

Nou ik kon het nieuws niet grappig brengen naar mijn moeder. Ze vroeg al heel snel hoe ik me voel en toen heb ik eruit geflapt dat ik zwanger ben. Ze was super blij en heeft me de hele avond door af en toe beet gepakt. Erg lief

Ik heb vanmorgen weer een test gedaan en hij is donkerder geworden. Ik moet er zo langzaamaan echt aan geloven

11. peetje007

Ja geloof het maar lyah het is echt gebeurt ;) geen last van je buik ?

12. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op zich niet, alleen dat ik me opgeblazen voel. Wel moet ik veel naar de wc.
    Hoe gaat het met jou peetje? Lukt het je om het niet testen vol te houden? Voor jou begint je NOD ook dichterbij te komen he? Spannend!
    Ik hoop het zo voor je!
    Voor jullie allemaal!!!

Emmy, ik wilde net aan het AMC doorgeven dat ik zwanger ben maar ik kom er echt niet uit waar ik dat moet doen. Ze hadden het over een contact formulier maar ik kan hem met geen mogelijkheid vinden. Waar heb jij het doorgegeven?

13. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb ze een mailtje gestuurd. Dan krijg je een datum voor je eerste echo!! Jeeej zo leuk voor je!!
    En spannend peetje ik duim nog steeds heel hard!

14. peetje007

Ik heb nog steeds get zware gevoel in mn buik wat ik altijd heb als ik ongesteld moet worden maar tot op heden geen bruinverlies alleen wat melk achtig slijm kleine beetjes maar ja we wachten af maar denk zelf dat we op mogen naar de volgende ronde

15. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Klinkt wel positief hoor peetje. Maar wil natuurlijk ook geen valse hoop geven. Spannend meis. Nog 2 dagen en je hebt duidelijkheid. Liefs

16. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Emmy, ga ik het net als jij doen

Peetje, moed blijven houden hoor! Je lijf kan gekke dingen doen. Ik dacht deze keer ook de hele tijd dat het niet raak zou zijn en moet he nu zien. Dat kan ook voor jou gelden

17. peetje007

Dames ik ben zwanger !!! Ik kom de wolk erbij zitten hopelijk blijft t nu is plakken zo blij !! Totaal niet verwacht

18. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wattttt test test test!!!
    Jeeej wauw!!! Gefeliciteerd!!!!

19. peetje007

Dank jullie wel ohh ik ga straks nog een test doen van de kruidvat !! Ik geloof het niet echt gewoon niet voel me niet zwanger en ben nu super bang dat het weer mis gaat

20. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jeetje peetje wat gun ik het je!! Ben zo waanzinnig blij voor je!

Deel Deze Pagina