Wauw wat is er veel bij te lezen Peetje gefeliciteerd wat een geweldig nieuws!!! Al 3 van de 6 dames op een roze wolk echt geweldig!! Veel succes zo meissies het wachtbekken staat al klaar voor je Jennifer hoe is het bij jou? Hier nog lang niet beter, bloedverlies is wel gestopt na het verwijderen maar ben nog steeds ziek Fijn weekend dames
Wauw Peetje! zie je wel dat je moed moest hoeden! Die laatste week is echt killing die onzekerheid en al die gekke signalen die je lichaam afgeeft. Ik ben zo blij voor je, kan bijna wel janken... Ik wil ook een test zien Peetje Trouwens, wij zullen dan ook rond dezelfde tijd uitgerekend zijn, hoe leuk is dat! Vruchtbare maand, dat beloofd nog wat Eza, Jennifer en Meissies!
Haha ja inderdaad pats boom en 1 uur ertussen, dit word niks meer en daarna joehoe zwanger haha Heerlijk Ja zeker een vruchtbare maand!!! Wat zou het toch geweldig zijn hè, allemaal zwanger het nieuwe jaar in toch zit ik er af en toe aan te denken dat ik niet hoop dat er 1 van ons overblijft die niet zwanger word, maar we blijven zooooooooo positief en nu maar duimen draaien haha
Och eza ik hoop het niet zou mijn grootste angst zijn!! Laten we hopen dat het allemaal lukt en inderdaad dus positief blijven!!!
Meiden dat is een irreële angst. Dus geen ruimte geven. We gaan ervoor dat iedereen zwanger is in het nieuwe jaar!
Ohh ik duim voor iedereen !! Ik geloof t nog steeds niet heb alleen moeite met afgaan hebben jullie nog tips?
Zo weer terug!! We hebben nu al een andere donor was helemaal verbaasd want dit was de derde keer maar ik vind het prima! Nu 2,1 zaadjes die zijn ingebracht had nu wel voor het eerst dst het terugliep en dat vind ik toch wel vies!
Spannend meissies... ow haha peetje begreep het eerst niet. Veel drinken helpt bij mij. Echt veel water. En veel vezels.
Hey wat goed meissies! Meestal zijn de meeste na de wissel zwanger ik duim erop los . Afgaan betekend poepen??!! Nog nooit van gehoord Peetje, maar je kan echt niets verliezen door te poepen hoor
Nee weet ik maar het lukt gewoon niet om te poepen dat is het hahaha ... ohh meissies il ga duimen en eza ook voor jou natuurlijk ik ben zelf natuurlijk als de dood dat t mis gaat alweer dus ben dood nerveus voel me goed nergens ladt van behalve nog steeds het gevoel ongesteld te worden maar hou mezelf steeds voor dat het komt omdat het groeit hihi
Ik gebruikte trouwens in mijn zwangerschap roosvicee laxo als ik echt niet naar de wc kon. En verder veel drinken idd
Ik vind de test nu wel erg licht zit nu 2 dagen voor nod hij is nu bijna niet zichtbaar komt omdat geen ochtend urine is? Of omdaf nog zo pril is ik zit nu op 9 of 10 dpo