Had er de eerste twee keer ook geen last van maar nu dus wel, naja misschien gewoon afscheiding? Naja wij waren ook verbaasd over andere donor maar ze kon niet aangeven waarom nu de andere ze zei dat bepaalt het lab en er zijn twee donoren gematcht dus ze kiezen zelf..... Vaag verhaal eigenlijk maar ik vind het best wel stuk minder zaadjes (10miljoen minder) dan de vorige maar misschien is dat juist goed hoeft maar een goeie zwemmer tussen te zitten😉
Dat is waar meissies, je hebt uiteindelijk maar een zaadje nodig Dank je Eza, je hebt het voor mij toch wat overzichtelijker gemaakt. Eigenlijk heb ik niet zo veel nodig maar ben ik geneigd om me over te verzekeren want je weet maar nooit! Uiteindelijk is dat super zonde. Morgen ga ik weer even kijken en dan meer vanuit wat ik zelf nodig heb afgaande op afgelopen jaren
Ach hoeveelheid zegt niet alles hoor wij hadden nu geloof ik 4,8 miljoen dus zegt helemaal niets mijn schhonzusje is zwanger geworden via iui met 800.000 zaafjes dus kan allemaal maar wel een raar verhaal kiss was het zaad op van die donor dar kan of zijn er al 25 kindjes uit geboren ach he als deze maar raak schiet he
Ik ben ook verzekerd bij de agis en erg tevreden. Ik ga denk ik volgend weekend testen denk ik. Maandag 8 dec is mijn nod. dus hoop het eigenlijk tot die maandag vol te houden. Eerdee in ieder geval niet. Ik wil te graag streepjes zien dus dat geeft alleen maar teleurstelling
Mijn buik heeft veel geborreld en gerommeld. Vaak menstruatie achtig gevoel. Ik ben verzekerd bij zilveren kruis achmea. Erg fijn!
Goeie morgen dames heb nu net weer een testje gedaan in de hoop dat hij donkerder was maar helaas is de streep bijna niet meer zichtbaar dus zal weer fout gaan helaas
Goedemorgen peetje, Dat is geen leuk nieuws, bah! Maar het is nog niet zover he? Zie je nog wel een streep. Ik weet dat hcg 1 x in de twee dagen toeneemt dus het zou helemaal niet vreemd zijn als die streep niet donkerder wordt. Wacht nog even af voordat je het helemaal opgeeft.
Lieve peetje... Ik begrijp je onzekerheid. Gisteren heb je 2 testen gedaan en vandaag ook en op alledrie is een streep te zien. Je zit pas 10 dpo dus is nog heel vroeg qua aanmaak hcg. Nu ben je zwanger. Nu heb je al een minimale hoeveelheid hcg in je urine. Probeer daaraan vast te houden. Over 2 a 3 dagen zal je testje pas iets duidelijker zijn. Ik had pas een week na mn nod een knaltest. Ik hoop dat je de rust kunt bewaren en vooral het vertrouwen want ik denk dat dat heel belangrijk is. Dit worden spannende dagen, misschien even heel veel leuke dingen doen?! Succes! En voor mij ben je gewoon nog steeds hartstikke zwanger!
Ik zie toch echt op de onderste een hele duidelijke streep hoor. vergeet ook niet dat de streep van gister al helemaal opgedroogd is en dis duidelijke zichtbaar. Je zal zien dat je test van vandaag aan het einde van de dag een sruk donkerder is omdat hij dan opgedroogd is. lieve peetje stop met zenuwen geniet van van het moment en laat al je zorgen los dat is echt niet goed voor. Heel veel vrouwen zijn je voor gegaan met het bewijs dat een zwangerschap best goed kan gaan. En zoals emmy zegt je bent nig wel vroeg he dus het is al een wonder dat je zo een duidelijl streepje hebt. Ga wat leuks doen vandaag en geniet
Ik vind het verre van zorgelijke lijntjes! Ik vind ze prachtig en een mooi bewijs dat je gewoon echt hartstikke zwanger bent!!
Ahh damea dank je wel voel me weer wat beter .... ik weet dat ik me geen zorgen moet maken *zucht* maar de schrik zit er gewoon in ! Sorry dat ik zn zeur ben een pain in the ass haha
Ik zie in allebei de testen ook gewoon een streep hoor. Je bent gewoon heel erg zwanger. Ik begrijp het heel goed dat je een mooie dikke streep wil zien maar zo te zien komt die er wel aan. Probeer jezelf rustig te houden, ga iets leuks doen en heb vertrouwen' Volgens mij komt het gewoon hartstikke goed met jou
En peetje je bent geen zeur. Ik zou in jouw schoenen ook veel meer zorg hebben denk ik. Dus lekker van ons gebruik maken om je gerust te stellen... Hier gaat het goed. Al 1.2 kilo aangekomen hahaha heb sinds jaren niet zoveel gewogen . Maar is voor een goed doel!