Maar dan zit je toch nog helemaal prima. Binnen 36 komen de zaadjes dan bij je eicel. Dat houden ze echt wel vol hoor. Tenminste bij ICI, weet natuurlijk niet hoe anders IUI is.. ik zou de hoop echt nog niet opgeven!
Ik heb even zitten googlen meissies en lees toch echt dat ingevroren bewerkt zaad tot 48 uur kan overleven dus er is nog niks verloren denk ik zo hoor. we zullen weten over 2 weken spannend he elke keer weer
Manlief is al babykamers aan het kijken hij heegt er nu wel vertrouwen in , @emmy hoelang heb jij dat gerommel in je buik gehad ? Ik had t alleen vanmogen nu niet meer gehad en heb jij ook zo,n hoofdpijn gehad?
Heerlijk peetje! Ik heb wel een poosje gerommel gehad. Echt een gevoel alsof het aan het groeien was. Vond het erg prettig. Nu heb ik dat niet meer en schrik ik er juist van haha. Hoofdpijn heb ik niet, maar dit kan heel goed wel hoor bij een zwangerschap. Ik ben druk voor jullie aan het duimen meissies en eza!
Ja voelt prettig is een soort bevestiging haha maar heb t nu al sinds vanmorgen niet meer gevoelt maar ben ook best drukkig geweest miss wel gehad maar niet op gelet verder vind ik t super betrap me er alleen op ik het mezelf steeds moet vertellen dat t zo is ik denk morgenochtend de clear blue dan hoop ik een 1 a 2 weken te zien jennifer hoe voel jij je ?
ik haaaaat die laatste wachtweek maar jah nog even volhouden. heb op dit moment erg last van mijn lijf maar dat heeft niks met zwanger zijn te maken maar alles met koud weer en fibromyalgie brrrr. hopelijk is het gauw weer weekend hihih
Argg dat is wel vervelend jennifer nog 8dagen !! Heb je dan pijn of voel jij je gewoon niet lekker ik ken t niet echt
Wat fijn nieuws meissies! Dus geen verloren ronde nu. Wat fijn dat Jennifer dat voor je hebt lopen uitzoeken. Wat zijn jullie een stelletje lieve meiden bij elkaar
Vreselijk hè Jennifer, ik heb zelf HMS dat is een erfelijke afwijking van bindweefsel, gewrichtsbanden en pezen. Ik heb het altijd koud en met dit weer pijn aan mijn gewrichten, gelukkig heb ik thuis een lekker groot bad dat scheelt vaak een hoop . Ja die laatste week is altijd killing hè pfff. De eerste week denk je oh heerlijk dat gaat prima ik hou het nog wel voor en daarna denk je pfff wanneer kan ik testen haha, je zit net een aantal dagen voor mij dus ik duim weer
Hoe zit dat vk ? Moet ik die pas bellen zodra ik de eerste echo heb gehad? Of moet ik dat eventueel van de week al doen ?
Die laatste week is idd slopend. En dan ook nog die pijn in je lijf. Ik hoop dat je lijf een beetje mee wil werken Jennifer! Peetje, ik ben van plan morgen al naar de vk te bellen om een afspraak te maken voor de eerste echo en intake. Heb ik iets om naar uit te kijken. Ik begreep van de website van het AMC dat zij pas een echo in week 9 doen. Dat duurt nog wel een tijdje
Verloskundige kun je morgen al bellen hoor peetje. vervelend he eza die pijn in je lijf. Ging een hele poos goed maar nu dat het kouder wordt is het ff heeeel vervelend. Peetje het voelt als enorme spierpijn rondom gewrichten en pezen. Rust is goed maar te lang stil zitten ook weer niet gewoon lastig dus. hihi dank je wel hooor emmy
Dat lijkt me best pijnlijk jennifer er vooral erg belemmerend ... wauw echt kan ik dat echt al doen oehh vind het allemaal zo spannend