kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Maar dan zit je toch nog helemaal prima. Binnen 36 komen de zaadjes dan bij je eicel. Dat houden ze echt wel vol hoor. Tenminste bij ICI, weet natuurlijk niet hoe anders IUI is.. ik zou de hoop echt nog niet opgeven!

2. Meissies

Meissies Niet meer actief

Ja maar bewerkte zaadjes leven volgens mij niet zo lang.... Naja geduld maar weer hebben😉

3. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ik heb even zitten googlen meissies en lees toch echt dat ingevroren bewerkt zaad tot 48 uur kan overleven dus er is nog niks verloren denk ik zo hoor.
    we zullen weten over 2 weken spannend he elke keer weer

4. Meissies

Ow wat goed jennifer thanks!!!!!!

5. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Hihi graag gedaan hoor. Lekker twee weken relaxen nu

6. Meissies

Inderdaad toch nog een sprankje hoop😉

7. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Manlief is al babykamers aan het kijken hij heegt er nu wel vertrouwen in , @emmy hoelang heb jij dat gerommel in je buik gehad ? Ik had t alleen vanmogen nu niet meer gehad en heb jij ook zo,n hoofdpijn gehad?

8. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heerlijk peetje!
    Ik heb wel een poosje gerommel gehad. Echt een gevoel alsof het aan het groeien was. Vond het erg prettig. Nu heb ik dat niet meer en schrik ik er juist van haha. Hoofdpijn heb ik niet, maar dit kan heel goed wel hoor bij een zwangerschap.

Ik ben druk voor jullie aan het duimen meissies en eza!

9. peetje007

Ja voelt prettig is een soort bevestiging haha maar heb t nu al sinds vanmorgen niet meer gevoelt maar ben ook best drukkig geweest miss wel gehad maar niet op gelet verder vind ik t super betrap me er alleen op ik het mezelf steeds moet vertellen dat t zo is ik denk morgenochtend de clear blue dan hoop ik een 1 a 2 weken te zien jennifer hoe voel jij je ?

10. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    ik haaaaat die laatste wachtweek maar jah nog even volhouden. heb op dit moment erg last van mijn lijf maar dat heeft niks met zwanger zijn te maken maar alles met koud weer en fibromyalgie brrrr. hopelijk is het gauw weer weekend hihih

11. peetje007

Argg dat is wel vervelend jennifer nog 8dagen !! Heb je dan pijn of voel jij je gewoon niet lekker ik ken t niet echt

12. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    O en Jennifer natuurlijk duim ik ook voor jou!!

13. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn nieuws meissies! Dus geen verloren ronde nu. Wat fijn dat Jennifer dat voor je hebt lopen uitzoeken. Wat zijn jullie een stelletje lieve meiden bij elkaar

14. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Vreselijk hè Jennifer, ik heb zelf HMS dat is een erfelijke afwijking van bindweefsel, gewrichtsbanden en pezen. Ik heb het altijd koud en met dit weer pijn aan mijn gewrichten, gelukkig heb ik thuis een lekker groot bad dat scheelt vaak een hoop ;).
    Ja die laatste week is altijd killing hè pfff. De eerste week denk je oh heerlijk dat gaat prima ik hou het nog wel voor en daarna denk je pfff wanneer kan ik testen haha, je zit net een aantal dagen voor mij dus ik duim weer ;)

15. peetje007

Hoe zit dat vk ? Moet ik die pas bellen zodra ik de eerste echo heb gehad? Of moet ik dat eventueel van de week al doen ?

16. peetje007

Ohh dames wat spannend allemaal ik duim voor jullie allemaal!!!

17. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die laatste week is idd slopend. En dan ook nog die pijn in je lijf. Ik hoop dat je lijf een beetje mee wil werken Jennifer!

Peetje, ik ben van plan morgen al naar de vk te bellen om een afspraak te maken voor de eerste echo en intake. Heb ik iets om naar uit te kijken.
    Ik begreep van de website van het AMC dat zij pas een echo in week 9 doen. Dat duurt nog wel een tijdje

18. peetje007

Oke ik dacht 6 weken ? Omdat we natuurlijk in de mmm zitten of t zijn nieuwe regels

19. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Verloskundige kun je morgen al bellen hoor peetje.
    vervelend he eza die pijn in je lijf. Ging een hele poos goed maar nu dat het kouder wordt is het ff heeeel vervelend. Peetje het voelt als enorme spierpijn rondom gewrichten en pezen. Rust is goed maar te lang stil zitten ook weer niet gewoon lastig dus.
    hihi dank je wel hooor emmy

20. peetje007

Dat lijkt me best pijnlijk jennifer er vooral erg belemmerend ... wauw echt kan ik dat echt al doen oehh vind het allemaal zo spannend

Deel Deze Pagina