Ben ff aan het kijken bij de vk waaf ik heen wil daar moet ik gewoon een aanmeld formulier in vullen en bellen of mailen ze je voor een eerste afspraak de eerste echo zal wel inwendig zijn denk ik he ? Maar krijg ik dan niet 2x een echo inwendig ?
Mooie test peetje wauw!! Heftig Jennifer en eza jullie klachten... Ik had met 7 weken een inwendige echo bij amc. En heb aanstaande woensdag mn eerste officiële echo bij VK. Uitwendig. Maar inwendig voel je niets van hoor!
Dank je emmy heb mega slecht geslapen vannacht ben nu echt snot en snot verkouden en knellende hoofdpijn maar dat mag de pret niet drukken ! Vanmiddag hopelijk nog ff slapen , elke x als ik nu wakker word moet ik eten heb mega honger verder voel ik me nog steeds niet zwanger ! Ben zo blij het is gewoon gelukt
Ik vind die inwendige echo's helemaal niets moest natuurlijk met die icsi, s 2x in de week een echo sommige deden t goed en deed t geen zeer maar heb er 1 gejad dat was net een slager
Wat een mooie test Peetje! Fijn om dat zo te zien staan. Misschien moet ik er ook maar eentje doen. Jennifer, nog een weekje. Begint je het weer spannend te vinden?
Ja idd is toch een bevestiging geem garantie datbhet goed zal gaan natuurlijk maar wel echt dat er staat zwanger dus echt zo van zie je wel ik ben niet gek maar toch kan ik t moeilijk geloven
Zo dames ik heb me aangemeld bij de vk vind het allemaal mega spannend is allemaal zo nieuw heb nog niets van het amc gehoord maar dat zal wel komen vandaag en lyah ook al aan gemeld bij de vk en amc ? Jij loopt 3 dagen voor op mij maar vind jij het ook zo spannend
Oo wat leuk peetje!! Ja lyah heb jij al wat gehoord over een echo of moet je je nog aanmelden. ik vindt het weer super spannend bah. Voel van alles maar jah het kan twee kanten op gaan he. Zo jammer he ik denk de eerste wachtweek altijd ach lekker relaxed maar dan de tweede week maak ik mezelf altijd gek. Nou ja het aftellen is nu echt begonnen we zullen het weten a.s maandag