Haha ik ken dat jennifer een verschikking is het .. pfff hier zijn de snottebellen weer aan de loop , ik heb van de energie van een vaatdoek gelukkig nog vrij ... maar iedereen oh weet je al wat dan maar niet reageren oo de berivhtjes of zeggen tja op naar de volgende ronde maar dat vind ik zo erg ..mn schoonzusje die vraagt kom je op de koffie uhm ja wil het wel maar ben zo moe en je gaat dingen vragen allen ouders weten het maar kon t geen kwaad dat de tesren voor mod nog zo licht waren of komt dat omdat ik een korte lf heb ? Ik ben helemaal hyper de pijn in mn borsten is weer zo goed als weg geen idee of dat goed is maar ja zolang ik geen bloed zie maare jennifer ga je echt zolang wachten met testenn?
Hihi jij bent echt helemaal hotel de botel he. Je clearbleu zegt zwanger peetje duidelijker kan niet. nee ik ga echt niet eerder testen dat geeft alleen nog meer onzekerheid
Haha ik word wakker en ik moet 4 pagina's bijlezen 😂😂allereerst gefeliciteerd Peetje ziet er geweldig uit, lijkt me inderdaad onwerkelijk, maar heerlijk van genieten zou ik zeggen😄. Hier volop klachten( nog steeds ziek) maar geen zw klachten maar dat lijkt me ook sterk 3 dagen na inseminatie 😊ik ga net als Jennifer deze maand niet testen, iedere x die teleurstelling en staren zie ik nou echt geen streepje, je bent het of je bent het niet😉heb alle testen aan mijn moeder gegeven behalve 1 voor de dag zelf haha zo kom ik ook niet in de verleiding😄 Lyah wat gezellig van je banner, ik weet nog dat er bij Emmy 5 plus stond en kijk nu is!de tijd vliegt😄dat er maar mooie gezonde baby'tjes geboren mogen worden volgend jaar😄👏👏.
Ja ben echt hotel de botel ja het wil nog steeds niet landen na zolang te hebben geklooit en dan nu echt zwanger zijn is nog steeds onwerkelijk
Wat zijn julloe toch ontzettend en we kennen elkaar niet eens , wat goed eza dat je zo je testen weg geeft dan heb je wel echt lef ik hield me sreeds voor ik ga niet nee ik ga niet testen en ja hoor ik ging testen omdat je se dan in huis hebt is de verleiding zo groot ook ik heb het lekker te pakken eza hopelijk snel opgeknapt!! En idd op 2015 dat er kidbabyboom mag ontdraan
Ik wacht even de reactie van het AMC af voordat ik de vk ga bellen. Ik wil liever niet een echo in dezelfde week dus eerst maar kijken wanneer ik naar het AMC mag. Ja, de tijd zal wel snel gaan al lijkt het nu nog niet zo. Ik zou het zo leuk vinden als jullie dit allemaal mee mogen maken. Met z'n allen op die wolk! Meissies, heb je er alwaar wat meer vertrouwen in? Eza en Peetje, ik hoop dat jullie je snel beter voelen
Ja, peetje. Ik heb af en toe wat afscheiding idd. Idd waterig en doorzichtig. Ik denk dat dat erbij hoort hoor
Ik ga ze om 2 uur maar even bellen , ik word er mega onzeker van dat mn borsten helemaal geen zeer meer doen pffff toch maar weer testen of maak ik mezelf dan alleen maar gekker?
Nou ja krijg tehoren wij kunnen u nu helaas telefonische niet te woordnstaan probeer het later nog eens of op de eerst volgende werk dag wat is dat nou weer voor iets raars
Nee, nog niets. Jij wel? Ik heb me net wel aangemeld voor moeders voor moeders en een intakeformulier ingevuld voor de vk. Nu afwachten wie als eerste wat van zich laat horen
Haha ik ben nog zo onzeker durf moeders voor moeders nog niet aan en heb ff gerekend ben nu 3 weken en 5 of 6 dagen heb een late eisprong dus dan ook automatisch minder ver dus wacht nog wel ff nee ook nog niets gehoord heb wel gebeld nog een x en hasr collega was met de mails verwerken bezig
Ik word nu echt ongeduldig ,.... ik heb ook 38 graden koorts dus even een half paracetamolletje genomen weet niet of ik daar goed aan heb gedaan maar moest wat
Waarvoor ben je ongeduldig Peetje? Paracetamol kan geen kwaad als je zwanger bent, mits je niet meer dan 2 gram ( 4 tabletten ) neemt, dus een halve kan zeker geen kwaad beterschap, ik ben ook nog steeds ziek.
Ohh het is verschikking dit virusje en precies nu ,.. word ongeduldig omdat ik nog steeds geen mail ontvangen heb van het amc word er zo chagerijnig van als dingen opschieten zoals ik wil , wil gewoon een datum hebben waar ik nasr uit kan kijken