Ik snap dat je graag wat wil horen, en ergens naar uit wil leven, je zal vast vandaag of morgen wat horen. Lyah had ook nog niks gehoord toch? En straks met een baby kan je niks meer plannen of ongeduldig zijn haha, dus misschien wel een goede test Maar snap je wel hoor
Nou dat worden dan 9 lange maanden peetje doe bestaan voornamelijk uit wachten en heel veel geduld hebben hihi. lomt makenwel goed die lui daar zijn hardstikke druk en het duurt sws zo nog 3 weken voordat ze een echo bij je gaan maek
Hahaha ik moet wel om jullie lachen hoor, peetje jij spant de kroon! Ontspan... geef je over... je bent zwanger en kunt nu niets meer organiseren... zorg voor jezelf en geniet! Het is je zo gegund! Goed dat de andere meiden niet voor nod testen denk ook dat het alleen voor onrust kan zorgen. Spannend wel weer hoor. Ik heb het idee iets minder snel vermoeid te zijn dus dat is wel positief. Even de rest van de week afwachten.
Haha, jij bent echt mevrouwtje ongeduld he Peetje? Ik vind je grappig! Maar je moet idd echt rustig aan doen hoor meid! Stress is niet goed hoor, voor jou en je baby. Ik heb net een mail binnen van het AMC. Ik mag al 9 december komen. Is dat niet veel te vroeg? Dan kan je toch niets zien? Ik mail ze straks wel even terug
Ohh dat is wel heel vroeg ja mijn baas die zegt gewoon je moet het maar op maandag doen want het is drukstentijd van het jaar en ik ga niet meer rekening houden met als t niet hoeft
Ze moet je gewoon vrij geven voor doktersbezoeken hoor. Dat is wettelijk zo geregeld. Wel kan ze je vragen om rekening te houden met jouw werktijden. Wel vervelend Peetje, iedere keer dat gebakkelij met je werkgever
Toen ik zwanger was van onze zoon hebben wij een echo bij het amc gehad met 5 weken en 4 dagen en er wad toch echt al heel duidelijk een kidneyboon met kloppend hartje te zien en te horen. Dus het kan wel lyah. ik zou me lekker ziek melden peetje als ze je geen vrij geeft. Mag je straks wel met verlof of is het daar ook te druk voor
Echt waar? Zo snel? Dat lijkt me zo fantastisch om te zien en horen. Maakt de boel wat meer echt. 9 december ben ik dus ook 5 weken en 4 dagen. Ik heb ze een mail gestuurd maar zal vast hetzelfde antwoord krijgen als jij me hebt gegeven Jennifer. Dank je Wat spannend allemaal! Wat fijn dat je je wat minder vermoeid voelt Emmy! Misschien heb je wat op mij afgestraald ofzo, ik ben vandaag nauwelijks van mijn bank gekomen. Morgen weer werken, ben benieuwd of ik me dan wat energieker voel. Sorry hoor Jennifer, meissies en Eza. Vinden jullie dit zwangerschaps geleuter niet vreselijk irritant ondertussen?
Haha nee hoor Lyah ik geniet net zo van jullie verhalen als anders . Fijn om ook wat van jullie te horen en Emmy en Jennifer, want het is veel Peetje momenteel haha ( sorry Peetje, maar ik word soms zelfs zenuwachtig van jou ) niet onaardig bedoelt hoor, je moet hier ook alles kwijt kunnen wat je wil, maar zou je heel graag wat dosis rust willen voorschrijven en die baas van jou moet zich gewoon aan de regels houden, het is wel zo dat dit het liefst op je vrije dag moet voelen, tenzij dit niet kan .misschien kom ik nu onaardig over, maar ik bedoel het echt goed . Fijne avond lieve meiden
Ik vindt het heerlijk dat zwangerschap geleuter. Ik zou me net zo verheugd en blij voelen als jullie dus het is heerlijk om te lezen allemaal.
Ik ga het ziekenhuis op een andere dag te planen maar ze moet niet blijven zeuren dan ga ik odd de ziekenwet in ik wil die stress er niet nog eens bij hebben ik mag 5 januari naar vk om 8.00 s,ochtends lekker optijd duurt 45 min en ook daar krijg ik weer een echo
Oh fijn! Ik kan me ook zo goed voorstellen dat jullie het een beetje zat zijn intussen. Maar aangezien dat niet zo is, gaan we er gewoon vrolijk mee door 😄
Eza voel jij je al wat fitter? Jennifer hoe gaat t met je fybromaligy? Sorry als ik het verkeerd schrijf hoor
Ohh gelukkig die kou werkt ook niet mee , dames t is niet mijn bedoeling jullie zenuwachtig of nerveus te maken ! Als ik dat wel doe dan spijt dat me heel erg
Weer een boel bij te lezen. Haha en val om van de slaap sorry... Ik blijf duimen voor de meiden op het wachtbankje! En meiden die gezellig bij mij op de wolk zitten, tof dat de eerste echo's gepland zijn! Spannend!