Ja 21.00 is mijn nieuwe 22.30 haha. Ach prima. Ja heb lekker gewerkt en toen had ik wel energie, maar moet nu weer ff bijtanken. Komt goed. Trusten allemaal alvast!
Wat is het stil hier meiden! Zwangere dames hoe voelen jullie je vandaag? Meissies en eza gaat het nog goed op het wachtbankje?? Hier nog steeds niet getest het spookt wel elke keer door mijn hoofd maar heb express geen testen in huis
Druk druk druk op t werk Gaat goed hier! Vanmiddag mn collega's het mooie nieuws vertellen! Goed dat je nog niets hebt getest Jennifer, denk ik heel verstandig.
Oo dat is leuk emmy!! Ze zullen vast allemaal heel blij voor je zijn. hihi nee ben ook best trots op mezelf. Elke ochtend dat ik geplast heb denk ik zo dat hebben we ook weer gehad testen heeft geen zin.
Goed hoor Jennifer ... Hier vandaag last van mn buik onderkant zijkant en een sooet menstruatie gevoel dat denk ik t oprekken van mn baarmoeder of de banden daarvan zijn als ik veel loop ( wat ik doe ) dan voel ik t wat meer mn borsten zijn in volle glorie weer pijnlijk ! Dus dat voelt wel lekker ook mn onderrug vind mn werk nu niet zo leuk
Wat goed Jennifer en wat spannend ik ga het ook echt volhouden, al duurt het voor mij nog wel even voor mijn nod. Hier nog steeds thuis, minder ziek alleen nog heel erg verkouden en hoofdpijn. Fijne dag dames
Hoi meiden, Wat spannend Emmy! Ik ben benieuwd hoe je collega's zullen reageren. Laat je het ons weten? Ik ben echt snotverkouden geworden vannacht. Niezen, hoesten en een loopneus. Heb vannacht nauwelijks geslapen en zit hier als een verlept plantje op mijn werk. Voordeel is wel dat ik mijn verkoudheid de schuld kon geven toen ik net een misselijkheidsaanval kreeg. Volgende week maandag komt moeders voor moeders langs voor een intake 😊 Wat goed Jennifer dat je het niet testen volhoudt! Heb je wel al een voorgevoel of vage klachten?
Oo leuk moeders voor moeder!! Nee totaal geen voor gevoel dit keer ook geen klachten zowel niet van aankomende menstruatie als van een zwangerschap
Ik heb net de verloskundige gesproken en zij vertelde me dat vanaf 2015 de eerste echo vanaf de 11e week is. Aangezien mijn 9e week al in het nieuwe jaar valt geld dit ook voor mij. Als een soort overgang biedt de vk praktijk een extra evho aan maar dan moet ik zelf 25 euro bijleggen. Dus ik heb nu een afspraak staan op 3 januari en een op 20 januari. Ik wordt straks overspoeld door de echo's 😊 Wat is dit allemaal spannenf
Ook heerlijk lyah dan kun je lekker vaak naar je mooie kindje kijken. Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn. Heb je nog wat gehoord van het amc wat betreft de echo daar?
Nee, nog niets. Ik vind dat ze wel wat laks zijn in het beantwoorden van hun mails hoor. Maarja, gisteren had ik ook pas om 17:15 de mail van ze binnen
Ja vind ik ook daarom heb ik vandaag gebeld om hem te verzetten dat gaat sneller nu op 22 december en 5 januari een echo
Waarom doen ze dat in eens vanaf 11 weken wij krijgen gewoon een echo met 8, 5 week bij de intake en daar hoef ik niets voor de betalen .... nou ja ach die 25,-doet t hem ook niet maar bedoel meer is dat in elke regio anders?
Nou meiden, Mijn collega's weten het! Haha het was zo grappig. Eerst waren ze helemaal stil (wij delen altijd chocolade uit als iemand zwanger is, dus ik zei: ik heb chocola meegenomen, niemand reageerde haha), toen zei ik: ik ben dus 10 weken zwanger . En toen waren ze allemaal zo blij voor me, zo lief!! Zo leuk! Donderdag ga ik het de kinderen vertellen in de klas en daarna op vaasboek. Spannund!! Fijn dat je borsten lekker pijn doen peetje, is een prettig gevoel toch?! Mijne zijn nu weer lekker rustig, maar vind ik prima. Jennifer en Eza (meissies zit jij nou ook op het wachtbankje of niet?) nog even volhouden, ik duim heeeeel hard! En Lyah, wat gek dat ze die echo's veranderd hebben, maar goed ook prima toch die iets eerdere. Dan leg je zelf gewoon iets bij. Zou ik ook lekker doen.
Wat leuk Emmy! Ook van de chocola haha. Wel fijn ook he dat de rest het nu weet, kunnen ze ook wat makkelijker rekening met je houden😄en die andere zwangere collega was zeker ook verbaast 😂😂😄. Lyah en peetje spannend zeg, straks de eerste echo en dan jullie kleintje te zien😄er worden straks in ieder geval 3 babies achter elkaar geboren, ben zo benieuwd, willen jullie weten wat het gaat worden?
Nee wij willen het niet weten laat dat dan maar een verrassing blijven ohh haha emmy wat grappig ik had die hoofden wel eens willen zien hoe gaay hetet de andere meisjes ?