Was je zenuwachtig Emmy, wat ontzettend leuk om het nu te mogen delen he? De kinderen zullen het ook wel leuk vinden, ik weet nog dat mijn juf zwanger was toen ik in de tweede klas zal. Ik vond het zo magisch! Fb lijkt mij superspannend. Dan wordt het plotseling zo algemeen bekend! Eza, ik wil wel weten wat het gaat worden, ben ik beeld te nieuwsgierig voor
Zo hèhè eindelijk avondje thuis op de bank en eindelijk weer reactie van mij😉 zo belachelijk druk geweest maar uiteraard wel alles gelezen maar gewoon geen tijd gehad om te reageren!! Heerlijk al die verhalen zwangere dames helemaal leuk om mee te lezen en ik hoop snel ook op de wolk te komen zitten! Zit nu opstuw dagen na inseminatie dus we mogen nog een wachten! Geen last van pijntjes gehad deze keer gelukkig!!
Miss is dat wel positief meissies ! Ik had ook echt niets dus t kan echt hoe lang moet je nog wachten ? En eza nog heel even en jennifer jij bent er bijna ! Word wel weer spannend meiden ben zo benieuwd , ik ben ook erg nieuwgierig van aard vroeg mn man net ik zei ja en dan gaan ze je met de 20 weken echo vragen of je het wil weten hij zegt : ohh begin er nu wel over te twijfelen het is wel erg leuk om te weten en kan je gericht kleding kopen ( hij was altijd degene die zei dat ie t niet wilde weten )
Hahah ik was strontnerveus. Stond gewoon te trillen haha. Maar is allemaal goed gekomen. Allemaal hele lieve reacties gehad!
He peetje zie dat dat er inderdaad beetje raar stond haha ik ben afgelopen zaterdag in amc geweest dus mag echt nog wel even wachten!!!
Na ruim anderhalve week vakantie moet ik vandaag weer aan de bak. Pfff nog even zin maken hoor. fijne dag vandaag allemaal!!
Ik herken dat elke ochtend als ik moet werken dan denk ik pffff zo geen zin ik heb vanaf de 29ste lekker 1 weekje tot die tijd gewoon werken hoppa succes vandaagg met werken
Succes jennifer!!!! Ik moet nog twee welen en dan heerlijk twee weken vrij kan niet wachten!! Werkse vandaag allemaal!
Weer even terug naar de realiteit Jennifer! Werkze meiden! Ik ga vandaag een dagje shoppen met zus en moeder 😜
Wat een knapperd emmy !! En lekkere groeispurt gemaakt .... met mij gaat t vandaag wat minder barstende hoofdpijn en uit armoeder heb ik paracetamol over de datum moeten slikken als dat maar niet slecht is voor de beeb
Ik ga toch naar huis zometeen ben ook misselijk van de hoofdpijn denk ik en wil niet over de taarten heen spugen !