Zo, moest even teruglezen na een dagje weg te zijn geweest. Wat een prachtige baby Emmy! Wat fantastisch om dat kleine hoofdje en armpje te kunnen zien! Nog even volhouden tot vrijdag Jennifer! Ik had een paar dagen voor NOD idd last van afscheiding. Ik duim hier blauwe duimen voor jullie allemaal! Ik kreeg schrok me net dood toen ik thuis kwam, ik had een druppel donker bloed in mijn onderbroek. Meteen mijn zus gebeld die me gerust heeft gesteld maar ik zit nu nog steeds niet gerust op de bank. Ik kan niets anders doen dan afwachten en hopen dat mijn onderbroek wit blijft. Dit is niet leuk! Ik hebben mail terug van het AMC dat ze idd wat te voorbarig zijn geweest en dat ik mijn echo op 23 december krijg.
Lyah was het 1 druppel en is het daarna gestopt? Dan zal er ongetwijfeld een adertje zijn gesprongen en hoef je je echt geen zorgen te maken. Snap het wel hoor pfff het is allemaal zo spannnend
Ja, het was een druppel echt donkerrood bloed. Ik weet ook niet wanneer het vanmiddag is gebeurd maar er is niet meer gekomen. Ik heb veder ook helemaal geen laat van krampen ofzo. Eigenlijk weet ik ook dat het gewoon een gesprongen adertje is, mijn baarmoeder is extra doorbloed, bla bla bla. Maar het maakt me toch nerveus. Ik ben nu wel een beetje relaxter eronder hoor, maar ik blijf vanavond wel regelmatig mijn onderbroek checken
Ik zou ook mega ongerust zijn !! Als t maar bij een druppeltje blijft miss heb je gehoest of geniest dan kan t ook ik heb af en toe wel last van een menstruatie achtig gevoel in mn buik jij niet ? Is dat raar ? Maar lyah komy vast goed emmy heeft het ook gehad
Lyah wat vervelend. Bloed wil je gewoon niet zien nu.... Ik heb 2x een veegje bloed gehad. Een keer met 6 weken en een keer met 9 weken ongeveer. De wc bezoeken daarna nog bruine afscheiding ivm oud bloed. Het was bij mij die 2x 'gewoon' een gesprongen adertje. En mn beebje doet het super goed. Ik hoop dat het je wat rust geeft en als niet dan bel je gewoon de verloskundige. Jennifer nog even een dagje volhouden!
Dank jullie lieve meiden. Ik heb vannacht heerlijk kunnen slapen en dat doet me ook wel goed. Ik ben er inmiddels van overtuigd dat het is gekomen door een van de vele grote hoest of niesbuien die ik gisteren heb gehad. Ik hoop dat mijn verkoudheid nu snel overwaait. Jennifer, nog niet getest? Nog 1 dagje he? Volhielden hoor meisje
Ik ga straks nog een testje doen even kijken of hij al mooi donker is en dan ga ik ook maar mezelf aan melden bij mvm dan heb ik er wel vertrouwen in dat ze niet voor niets komen fingers crosst
Ben benieuwd peetje hij zal vast al wel nou donkert zijn. Hier nog niet getest. Denk er zelfs aan om echt pas maandag te testen ben zo bang voor teleurstelling. Heb een heerlijke jank dag vandaag dus ik kruip weer ff terug onder mijn steen
Dames net weer een test gedaan vind t niet erg overtuigend zou hij nu niet knal moeten wezen of ben ik gewoon minder ver als ik denk
Vind hem voor 4 dagen verder niet echt overtuigend , ik had wel 2 uurtjes ervoor nog geplast de onzekerheid slaat weer toe had op een dikke knaller gerekend dit doet weer alle alarm bellen rinkelen , heb ook last van mn buik t is niet echt pijn maar menstruatie achtig gevoel maar dan iets minder
Ja misschien en misschien wat is niet zo donker omdat t geen ochtend urine is en ik denk dat ik vandaag pas echt 4 weken ben aangezien ik nu precies 2 weken geleden mn eisprong heb gehad dus denk ook dat ik monder ver ben dan ik denk
Het streepje is wel iets donkerder dan de vorige toch Peetje? Daarnaast duurt het bij sommige vrouwen gewoon wat langer voordat zij echte donkere teste hadden maar zij waren evengoed zwanger. Mvm komt as maandagochtend langs, dan doen ze een test en krijg ik uitleg. Ik merk dat ik toch wel ben geschrokken van die druppel bloed van gisteren, ik ga vaak naar de wc om te controleren of alles nog goed is. Had jij dat ook Emmy? Jennifer, een dikke Hug van mij! Lekker onder je dekentje bij de verwarming kruipen, zak pepernoten erbij en je mannetje en vrouwtje dichtbij! Die test die komt wel toch? Ik had op het laatst ook zoiets van niet te veel verwachten dan kan het altijd meevallen. Eza en Meissies, hoe gaat het met jullie? De eerste week zit er voor jullie nu ook bijna op toch?
Peetje die test zie er hartstikke goed uit! Je bent ook nog niet zo ver qua dpo toch? Hij loopt mooi op. Ik had ruim een week na mn nod pas een knaller. Lyah ik ging ook heel veel naar de wc tot ik er klaar mee was en mezelf een schop onder mn kunt gegeven heb. Geen bloed is goed. Die ene druppel had je misschien niet eens gezien als je niet echt op had gelet. Ennn ik ging me vooral focussen op het feit dat ik geen enkele kramp oid had... maar het is en blijft even onzeker. Heel vervelend. Jennifer ik blijf het goed vinden klinken. Ben heel benieuwd naar morgen!! Vandaag heb ik het mijn klas verteld en op facebook gezet. Zo waanzinnig veel lieve reacties. Echt hartverwarmend. Zo bijzonder!!
Jeetje Lyah kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent, ben je eindelijk in verwachting en dan wil je geen bloed zien, ook niet 1 druppel. Maar ik heb het al eerder gepost mijn vriendinnen waarvan 1 heel erg, hebben ook gebloed en dan ook heel veel maar beidde gezonde mooie baby's. Maar snap heel goed dat je extra blijft controleren. De 1e week zit erop, en is eigenlijk ondanks dat ik ziek was voorbij gevlogen, mijn temp is niet gestegen en voel ook 0,0 alles verloopt net als de vorige 2 x, dus denk zelf op te gaan voor poging 4, vorige 2x heb ik het ook ver van te voren gezien aan de temperatuur. Maar goed we zullen het zien. Ja hij is iets donkerder Peetje, maar je had toch een clearblue gedaan? Ik zou er op vertrouwen dat het goed zit, een streep is een streep