Hij is nu opgedroogd en ik zit nu op 14dpo ..... vind t jammer dat ie.nirt knalt maar miss hebben jullie gelijk ik ben zeker weten zwanger dat zo ie zo miss morgen ochtend nog eens met ochtend urine doen Jennifer ben ook etg benieuwd naar jou test !!
Ohh eza er is pas 1 week voorbij dus kan nog !! rot virus hangt echt in de lucht en blijft echt lang hangen .....
Dank voor jullie lieve woorden Emmy en Eza. Ik weet eigenlijk ook wel dat het goed zit maar die twijfel blijft toch! Ik zal mezelf een schop onder mijn kont zetten en weer positief verder. Ik heb verder niets gezien terwijl ik wel de hele dag misselijk was dus geen teken dat het misschien fout zal gaan. Eza, vergeet niet dat je griep heb gehad en dat je lichaam en temperatuur anders kan lopen dan dat je van jezelf gewend bent. Je bent gewoon nog in de race hoor!
Ooooow dikke knuffel voor iedereen want volgens mij kunnen we die wel gebruiken!! Eza ik voel ook 0,0 hoor was de vorige periodes wel anders maar goed misschien let ik er ook minder op dit x. Zal mijn temp weer eens bijhouden eigenlijk sinds positieve ovu test niet meer gedaan haha
Ik zou dat tempen lekker laten... Kun je zo onzeker van worden. Maar dat is mijn mening. Haha. En lyah ik bedoelde niet dat je jezelf een schop onder je kunt moet geven hè. Maar het hielp bij mij.
Heb ik ook niet meer gedaan sinds mn ovulatie dat gaf voor mij wel rust maar werd al snel weer onrustig hihi..lyah hoe erg is die misselijkheid? ik heb niets van dat alleen mijn buik is wat gevoelig en moet veel en vaak plassen ..
Ik weet dat de meeste hier niet van het tempen zijn maar voor mij werkt het, ik was de afgelopen 2x ook veel minder teleurgesteld toen ik ongesteld werd omdat mijn temp duidelijk aangaf dat ik ging menstrueren, voor mij is het de ultieme vroege zwangerschapstest . Bovendien is het ook heel handig en fijn om terug te kijken hoe je cyclus in elkaar zit, en als het na 6 x niet gelukt is, is het voor het AMC ook heel handig om te zien hoe je cyclus in elkaar zit. Het is nu nog vroeg en de temp kan zeker nog oplopen, maar dat moet de komende 4 dagen dan wel gebeuren verder ben ik heel optimistisch hoor, daarom zei ik ook we zullen het gaan zien . Fijn dat we weer een dag verschillen Meissies ik ben benieuwd
Als jij dat fijn vind Eza, moet je gewoon lekker tempen. Je moet vooral je gevoel volgen en doen wat voor jou werkt. He Emmy, probeer ik mezelf al een half uur uit alle hoeken te schoppen, blauwe kuiten! 😜 Nee hoor, ik heb wel een zwarte onderbrok aangetrokken, kan ik ook niet meer checken. Ik ben eigenlijk continu een beetje weeïg misselijk met af en toe een vlaag dat het erger is, vooral getrickered door een sterke geur (net nog rookworst) het is nog te doen hoor. Je doet me nu alleen geen plezier met pepernoten terwijl ik een enorme snoepkont ben! Crackertjes helpen wel Maar iedereen is anders he Peetje. Dat jij niet misselijk bent betekend niets. Misschien komt dat nog, misschien niet, dat hoeft niets te betekenen
Nee, dat heb ik weer niet, wel pijn onder in mijn rug. Maar ik ben geen expert op zwanger zijn hoor Peetje, dit is ook allemaal nieuw voor mij
Ja pijn in mn onderrug heb ik ook idd maar vind dit echt een vervelend gevoel daar word ik alleen maar weer onzeker van ben zo blij als we t halen tot die echo en dat ie dan goed is zo heb jij dat weer met dat druppeltje bloed ook die onzekerheid zal erbij horen
Ik was niet misselijk in t begin en had constant het gevoel alsof mn baarmoeder werd opgerekt. En eza je moet absoluut doen waar jij je fijn bij voelt!!
Helemaal gelijk hoor eza!! Dit is eigenlijk de eerste x dat ik niet door temp was er even klaar mee!!
Ik denk dat de onzekerheid er gewoon bij hoort hoor Peetje. Laat je er niet gek door maken. Iedere vrouw zit weer anders in elkaar en ervaart het anders.
Dat geldt ook voor jou he lyah ! Laat je niet gek maken komt vast weer goed met ons tot die tijd kunnen we hier lekker zeiken haha
Nou dames uit verveling nog even bericht van mij manlief moet over werken en is dus nog steeds niet thuis *zucht* en we moeten dus nog eten !! Word een latertje vanavond hier nog steeds steken en zeurende buik ik lees toch dat veel vrouwen daar last van hebben 't groeien van de baarmoeder' dus daar gaan we dan maar vanuit !!