Nou dames zoals elke maand test ik weer een vaag ver weg streepje. Krijg hem niet op de foto dus zal indroger zijn. Ik ga nu gewoon rustig afwachten tot maandag
Net weer een testje gedaan met ochtend urine en is niet knal maar donkerder als die van gisterenmiddag? ?
Jennifer, je bent nog vroeg he? Je had wat kunnen zien maar voor hetzelfde geld dus niet. Kop op en kijk over een paar dagen even verder. Ik testte ook pas de dag voor NOD positief. Yay meissies, nog een weekje! Heb je er nu een veter gevoel bij? Emmy, nog meer leuke reacties gehad op je bekendmaking? Mooie test Peetje, inderdaad donkerder
Goed zo peetje ik vond het streepje sowieso al donkerder dan gisteren!!! Ow jennifer je moet echt nog even geduld hebben het is drie dagen voor je nod toch? Ik voel me goed eigenlijk nergens last van dus heb ook niet het idee dat er iets aan het gebeuren is maar nog weekje😉
Het kan allemaal meissies ik was er 100% van overtuigd dat ik ongesteld ging worden dat heb ik hier ook geschreven .... dus al voel jij je niet anders dan anders kan het evengoed raak zijn ! Eza voor jou schiet t ook al op , nou meiden op naar een positieve zwangerschaps test hoor !! Met ze alle zwanger het jaar 2015 in dat klinkt toch goed ? Ohh en emmy ben zo benieuwd wat het word!! Wanneer krijg je de geslachtsbepaling ?
Haha Peetje, jij was er dan 100 % van overtuigd en dat schreef je ook steeds, alleen je had wel degelijk een heleboel verschijnselen de uitval naar je man over de hond, ineens heel koud hebben, 1x schreef je ook zal het dan toch? Toen je je darmen voelde rommelen haha. Dat is wel een verschil met 0,0 voelen ook al weet ik heel goed dat je dan nog steeds zwanger kan zijn . Je test loopt ook mooi op, dus dat is fijn . Oh Jennifer ergens denk ik dat het goed zit bij jou je hebt nu ook veel afscheiding en een hele lichte test! Ik ga nog iets harder duimen voor je Ik ben nog steeds na 1.5 week verkouden! Word er gek van! Fijne dag dames
Haha eza als je t zo uit pluist lijkt t idd alsof t allemaal daardoor kwam maar zal het ook zo zijn ? Voor nu maakt het me allemaal niet uit hihi neem t allemaal voor lief
Haha Sherlock homes Eza houd alles in de gaten hoor Jaaaaa Lyah wat is dat virus vreselijk zeg! Heb bij mezelf ook wel een beetje het idee dat het komt dat het zo lang duurt omdat ik dit jaar geen griepprik heb gehaald, heb al een hele lage afweer. Nou ik zit lekker op het bankje met de voetjes op de bank en mijn haaknaald en wol, en kom mijn dag wel door . Straks met mijn hond naar de dierenarts ( ze is ineens na 12.5 jaar alleen thuis zijn, als ik werk ineens gaan blaffen! ) toch maar even kijken of ze niet ergens pijn heeft
Emmy, grootmoeders tip: een half ui naast je bed ☺️ Heb ik van een oudtante als klein meisje geleerd, altijd gedaan en naar mijn idee altijd geholpen. Verder, je rust pakken, vitamientjes eten en het je maar laten overvallen. Verder iemand een kippensoepje laten maken. (Dat is mijn moeders oplossing voor alles)