kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meissies

Meissies Niet meer actief

He wat balen peetje hoop dat je je wat beter voelt! Ik heb vanavond een wat zeurderig gevoel in mijn buik... Naja nog 8 dagen!

2. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Toch maar ff de foto van vanmorgen spammen. Toen mijn vrouw uit bed kwam was de test droog en stuurde ze me deze foto.

Heb nog steeds niet echt menstruatie klachten. Wel last van de zijkanten van mijn onderbuik zeg maar. En mijn tepel heeft een branderigvgevoel.
    gelukkig is het snel maandag. Ik moet het hele weekend werken en dan heb voor maandag en clearbleu als ik niet ongesteld ben geworden. Dan is het gelijk maar duidelijk.
    Slaap lekker dames!

3. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Jennifer, ik zie toch echt wel een streep! Hoe lang na het nemen van de test is deze foto?
    Ooh, dit is toch echt wel spannend! Weet je zeker dat je het nu tot maandag vol kunt houden?

Ik heb vanavond een kado voor de baby gekregen van mijn moeder😊
    Echt zo lief! Een rompertje met broekje en mutsje. Ze was helemaal emotioneel 😊

4. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Wel 2 uur na de test is de foto genomen. Ja ik ga echt wachten tot maandag hahha goed he.

Ooo wat leuk zeg een mooi baby kado!

5. Meissies

Meissies Niet meer actief

Aaaaah spannend jennifer!!! Zal eraan liggen dat ik mijn lenzen uit heb want zie vier strepen in totaal haha maar nog ff geduld hoop zo dat er een dikke knaller komt dan!

6. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ik zie een duidelijke streep dus ik zeg op mijn beurt kom er maar bij zitten en gefeliciteerd! !!!

7. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hey Jennifer Ik zie ik een streep, maar geen kleur. Heeft hij in het echt ook die roze kleur? Ik hoop zo ontzettend voor je dat je gewoon een hele mooie positieve test in je handen hebt na het weekend.

8. peetje007

Eza hoe is het met hondje?? Wat zei de dierenarts? ? Jij moet ook nog maar 6 dagen !!

9. peetje007

En Jennifer ga je echt wachten tot maandag wauw wat een beheersing zeg ! Ik vind btw wel dat de kruidvat testen er tegenwoordig lang over doen om een streep te doen verschijnen er komt dan wel een streepje binnen 5 min heel langzaam maar pas na nog eens 15 minuten drogen is hij duidelijk dus ik zeg dat jij zwanger bent hoor Jennifer eigenlijk wel zonder twijfel !

10. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hoi meiden,
    Jeetje Jennifer wat maak je het spannend weer! Knap dat je verder wacht tot maandag, ik begin langzamerhand ook weer test drang te krijgen haha, maar ik ga het niet doen deze keer.

Met mijn hondje gaat het goed, de dierenarts kon niks bij haar vinden en ze zag er goed uit voor haar 12.5 jaar oud :) ze heeft wel pillen gehad zodat ze wat rustiger is. En ik kwam net na 2 uur thuis en ik hoorde haar niet blaffen :)

Wat leuk Lyah van je moeder, blijft denk ik ook heel speciaal als jou kind een kind krijgt, ze is vast nu al een trotse Oma :)

Hoest met jou Emmy.? Nog steeds verhoging?

11. peetje007

Wat goed ze is dus gezond is !!

12. peetje007

Wat is het rustig dames? ?

13. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond meiden, het is vandaag idd stil hier! Iedereen is vast aan het bijkomen van pakjesavond. Hebben jullie nog leuke kadootjes gehad?

Jennifer, hoe voel je je? Heb je de test al in huis voor maandag?

Meissies en Eza, jullie zijn de eerste week nu ook over he? Hoe voelen jullie je? Nog gekke symptonen gehad of is alles net zoals anders?

Ik ben de afgelopen dagen doodmoe, echt niet normaal. Gisteren na de lunch even op de bank gaan liggen en ven toen meteen in slaap gevallen, overdag slapen is echt niets voor mij maar ik had hier geen controle over. Vandaag was ik ook niet van mijn bank af te slaan.

14. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Idd heel stil hihi.

ja de test is in huis maar nog mooi in verpakking. Ik voel me prima eigenlijk. We zullen zien maandag.

wij doen altijd alleen kados voor de kids. Heerlijk genieten hoor 3 blije kinder gezichtjes.

Hier morgen nog 1 dagje werken en dan lekker 2 dagen vrij.

15. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat een fijn vooruitzicht!
    Dus als ik weer aan de bak moet ben jij vrij, heerlijk!

Ach, nog 2 weken werken en dan ben ik 2 weken vrij 😊

Trouwens heel stoer dat je het niet testen tot maandag volhoudt!

16. peetje007

Wij hebben gisteren een heerlijke pakjes avond gehad .... ohh jennifer je maakt het zo spannend hier veel last van pijnelijke tepels en een menstruatie achtig gevoel nog steeds in mn buik en veel gerommel jankbuien en kan nog wel even door gaan allerlei klachtjes geniet ervan gehalve van dat gevoel in mn buik dat maakt me angstig ondanks dat ze zeggen dat het erbij hoort , ook kijk ik erg uit naar de eerste echo denk dat ik zo nerveus zal zijn als de pest gelukkig mag ik over 15 dagen al en lekker vroeg en jij lyah hoe laat moest jij ook al weer ? We zijn vandaag voor t eerst in een baby warenhuis geweest vond t dood eng maar ook heel leuk de babykamer zijn we al over uit maar kopen we natuurlijk nog niet en de kinderwagen word lastig hahaha

17. peetje007

Andere dames , hoe gaat het bij jullie ? Hoe is jullie gevoel ?

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Meiden geniet , geniet , geniet die wat zwanger zijn.
    Hier een trotse Bam mama maar niet via jullie zh;)
    Vorig jaar 22 dec 1e iui voor een brusje en daaruit is afgeloprn 5 september mijn dochter geboren.
    Wat gaat het snel!

19. peetje007

Wat leuk dat je reageert one of a kind en wat leuk dat je 2 kindjes nu lijkt me geweldig ! En bij de 1ste iui al weer wauw ! Geniet maar van je kindjes en wij gaan zeker proberen te genieten , bedankt

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Peetje het is ook echt geweldig.
    En mijn gevoel zegt nog een 3e maar mijn verstand niet.
    Mijn zoon roept ook, genoeg!
    Maar hij is weg van zijn zusje, helemaal verliefd op elkaar.
    Geniet idd echt maar want het gaat zo snel, kan er nog emotioneel van worden.
    Heb zoooooooo genoten en nog vind ik dat ik te weinig heb genoten:)

Deel Deze Pagina