Ik moest helaas werken emmy ... energy jou nod is al in zicht hou vol meid super dapper dat je niet test
Ohh dames ik heb zn moeite om niet te gaan testen maar moet het toch even volhouden heb wel testen in huis maar heb een beloofte gemaakt dus ik hou me daaraan maar wel erg moeilijk Ik voel ook niets meer ook geen gevoelige tepels meer niets eigenlijk dus hou erg rekening mde dat poging 1 mislukt is
Wachten duurt altijd lang hè bah. Ik snap je gevoel helemaal peetje maar het heeft echt geen zin om te testen stel dat er wel wat te zien is kan het altijd nog mis gaan. Ik ben heerlijk aan het genieten van onze vakantie in Duitsland. Mijn lichaam doet akten wel een beetje raar heb ineens 4 dagen nadat mijn menstruatie afgelopen wad weer bruinverlies en zere borsten heel apart. Emmy en energy hoe voelen jullie je??
Het wachten blijft het moeilijkst. Fijn dat jullie lekker van de vakantie genieten! Met mij gaat het goed, even lekker met andere dingen bezig dan of ik wel of niet gekke dingen voel . maar ik lees gezellig mee tot ik weer iets zinnigs te melden heb
Wag heerlijk jennifer !! Geniet er maar lekker van maar wel raar die klachten je weet zeker dat het je menstruatie was?
Hoi hoi hier gaat het wel heb al 2 dagen als ik wakker wordt knallende koppijn ad en toe krampen maar goed ik durf amper te testen want heb een baal dag dus heb zoiets van het Zal tog wel weer niet hoe gaat het met jullie
Ja wij zijn voor de eerste x geweest maar toch hoop je dat het de eerste x gelijk raak is maar dat zal niet zo zijn voel echt niets maar ja we blijven elkaar volgen en hoop dat we allemaal snel zwanger mogen zijn zou echt een geschenk uit de hemel wezen!!
Nou idd he en je hoeft ook niks te voelen ik ga voor je duimen ik had net een veeg roze dat ik maar de wc ging en ook krampen dus ppfff
Ah nee dat geen leuk nieuws Ik heb ook een testje gedaan maar omo wit Ik weet dat ik vroeg ben maar kon me niet meer bedwingen maar denk niet dat die nog veranderd maar ja dan op naar de volgende ronde zie t nu al niet meer zitten blegh maar we gaan door alles voor een kindje maar wel kut dst je nu al ongi word je nod is toch maandag?