kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. energy

energy Actief lid

11 okt 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik ook vandaag idd ppfff

2. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Vreselijk !!!

3. peetje007

Ik moest helaas werken emmy ... energy jou nod is al in zicht hou vol meid super dapper dat je niet test

4. peetje007

Ohh dames ik heb zn moeite om niet te gaan testen maar moet het toch even volhouden heb wel testen in huis maar heb een beloofte gemaakt dus ik hou me daaraan maar wel erg moeilijk Ik voel ook niets meer ook geen gevoelige tepels meer niets eigenlijk dus hou erg rekening mde dat poging 1 mislukt is

5. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Wachten duurt altijd lang hè bah. Ik snap je gevoel helemaal peetje maar het heeft echt geen zin om te testen stel dat er wel wat te zien is kan het altijd nog mis gaan.

Ik ben heerlijk aan het genieten van onze vakantie in Duitsland. Mijn lichaam doet akten wel een beetje raar heb ineens 4 dagen nadat mijn menstruatie afgelopen wad weer bruinverlies en zere borsten heel apart.

Emmy en energy hoe voelen jullie je??

6. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Het wachten blijft het moeilijkst.
    Fijn dat jullie lekker van de vakantie genieten!
    Met mij gaat het goed, even lekker met andere dingen bezig dan of ik wel of niet gekke dingen voel :).
    maar ik lees gezellig mee tot ik weer iets zinnigs te melden heb ;)

7. peetje007

Wag heerlijk jennifer !! Geniet er maar lekker van maar wel raar die klachten je weet zeker dat het je menstruatie was?

8. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ja ik was echt 5 volle dagen ongesteld wel wat te vroeg maar toch. Ach ja we kijken het even aan.

9. peetje007

Je kan altijd nog een testje doen als t zo blijft ga maar eerst genieten van je vakantie !

10. peetje007

Energy Hoe gaat het nu hou je het nog vol meid ? Heb je klachten of helemaal niet meer?

11. energy

energy Actief lid

11 okt 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi hier gaat het wel heb al 2 dagen als ik wakker wordt knallende koppijn ad en toe krampen maar goed ik durf amper te testen want heb een baal dag dus heb zoiets van het Zal tog wel weer niet hoe gaat het met jullie

12. energy

energy Actief lid

11 okt 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net een test gedaan helaas negatief

13. peetje007

Balen is er echt helemaal niets op de test te zien ? Geen lichte streep ?? :(

14. energy

energy Actief lid

11 okt 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nope helemaal niks 😔

15. peetje007

16. energy

energy Actief lid

11 okt 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zeg dat durf nu ook geen hoop meer te hebben mja dan haan we over 2 weken weer

17. peetje007

Ja wij zijn voor de eerste x geweest maar toch hoop je dat het de eerste x gelijk raak is maar dat zal niet zo zijn voel echt niets maar ja we blijven elkaar volgen en hoop dat we allemaal snel zwanger mogen zijn zou echt een geschenk uit de hemel wezen!!

18. energy

energy Actief lid

11 okt 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou idd he en je hoeft ook niks te voelen ik ga voor je duimen ik had net een veeg roze dat ik maar de wc ging en ook krampen dus ppfff

19. peetje007

Ah nee dat geen leuk nieuws Ik heb ook een testje gedaan maar omo wit Ik weet dat ik vroeg ben maar kon me niet meer bedwingen maar denk niet dat die nog veranderd maar ja dan op naar de volgende ronde zie t nu al niet meer zitten blegh maar we gaan door alles voor een kindje maar wel kut dst je nu al ongi word je nod is toch maandag?

20. energy

energy Actief lid

11 okt 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd maandag pas had net bruinig zo vaag allemaal

Deel Deze Pagina