Wat leuk dit te horen one of a kind! Een blije BAM mam met 2 kindjes, ik hoop daar zelf ook ooit eens te zijn. Nu me eerst maar richten op deze zwangerschap. Ik probeer te genieten hoor maar heb vaak het idee dat het niet om mij gaat. Dat dit iemand anders overkomt, alsof ik naar een film kijk. Peetje, ik heb op 23 december een afspraak voor de echo. Ik neem aan dat het een inwendige echo is, klopt dat Emmy?
Hoe laat mag je ? En one of a kind mij kan t op dit momrnt niet snel genoeg gaan , ik wil onze frummel wel eens zien en kijken hoe het met hem of haar gaat de nieuwgierigheid wint het op dit moment van alles
Tuurlijk maar straks als je hem/ haar gaat voelen dan ga je daar echt heeeeeeeeeeeeeeeeel erg van genieten. Nu is het soms niet meer voor te stellen dat gevoel
Heeeeeeeerlijk. Nu mijn dochter heeft me soms ook wel ff pijn gedaan hahaha. Dat ik dacht jeetje meid wat ben je daarbinnen aan het doen. Maar dan zijn ze nog echt alleen van jou
Hoi meiden, het was inderdaad even rustig, maar nu moet ik ineens weer een hoop bijlezen😄 wat fijn dat iedereen een fijne pakjesavond heeft gevierd, ik vier zelf alleen kerst😊dus heb een heerlijk avond op de bank gehad😉hier begint het inderdaad op te schieten, heb de laatste 2 dagen last van een menstruatie achting gevoel met wat krampen dus lig lekker in bed met een kruik😄👍verder nog steeds geen klachten, over een klein weekje weet ik het😄 Hoi one of kind, leuk om te horen en geniet van je gezinnetje😄het word echt een zwanger forum hier, nu maar hopen dat we er snel bij mogen komen zitten😉slaap lekker zo meiden
Weltrusten Eza! Ik heb me even snel moeten verkassen. Mijn nichtje van 3 is ziek en blijft maar overgeven en op het laatst zelfs bloed! dus mijn zus en zwager zijn nu naar de huisartsenpost en ik zit in hun huis op mijn neefje (8mnd) te passen. Echt zo zielig die kleine meid zo lamlendig te zien. Bij dit soort situaties denk ik wel van hoe zal ik dat in mijn eentje moeten aanpakken? Ik heb net trouwens een stuk chocoladeletter op, ben nu strondmisselijk!
lyah komt allemaal goed hoor. Ik zit hier al 2 weken met 2 zieke kindjes. Gelukkig is mijn zoon nu weer genezen maar hij had beginnende longontsteking en mijn dochter van 3 maanden heeft het nu. Maar het komt allemaal goed. Wij kunnen dit allemaal
Lyah oei hopelijk niet te misselijk. Om je even te laten lachen Mijn zoon toen net 3 stond juichend naast me: goedzo mama!!! Als ik moest spugen
Ojeej lyah daar heb ik nog helemaal geen last van gelukkig hopelijk blijft dat zo, in dat soort situatie,s is altijd lastig ook al heb je een partner maar dat kun jij !! Wel erg vervelend dat je nichtje zoveel spuugt miss de spanning van de afgelopen dagen of een flinke buikgriep ik hoop niets ernstigs ohh eza dat kan wel eens een goed teken zijn meid nog een paar daagjes ! Emmy voel jij je al wat beter ?
Haha one of a kind, fantastisch zo'n kleine supporter om je heen! Ik kan Soms niet wachten tot die kleine er is maar aan de andere kant wil ik ook vreselijk gaan genieten van de komende 8 maanden 😊
Oh en dank je Peetje, meestal denk ik ook dat ik het aan kan maar als ik dan zo'n situatie zie besef ik me dat het niet alleen rozengeur en maneschijn zal zijn maar dat er ook moeilijke momenten zullen zijn. Ik denk dat de kleine meid een buikgriepje te pakken heeft. Ik houdt jullie wel op de hoogte
Het zeker niet altijd even leuk okk baby,s kunnen je t wel een moeilijk maken maar je zal het er allemaal voor over hebben omdat je onvoorwaardelijk van ze houd ja hou ons op de hoogte word een latertje voor je vanavond ik kan amper nog mn ogen op houden maar slapen kan ik ook niet ben een beetje over mn slaap heen fijne avond en slaap lekker !!
Goedemorgen dames. Heerlijk om zoveel bij te lezen. one of a kind leuk dat je mee kletst! Lyah wat sneu zeg voor je nichtje hopelijk knapt ze snel op. hier vannacht van het wachtbankje afgedonderd helaas. Weer opladen voor een nieuwe ronde. Eerst maar even werken nu. En dan gelijk mn volgende werk weekend vrij regelen want dan zullen we weer richting amc moeten. fijne zondag allemaal
Ohh nee Jennifer ik was er echt van overtuigd dat je bij ons op die wolk zou komen zitten vind ik niet leuk !
Hey meiden, Ik had behoorlijk wat te lezen haha. Jennifer wat jammer zeg... begrijp dat je flink baalt... sterkte met opladen... Hier gaat het uhm... buik grieperig. De koorts is weg dus dat is fijn. Maar voel me nog niet optimaal. Gister pakjesavond gevierd met de familie wat elk jaar weer een feestje is! Heel veel gekregen voor de baby. Dacht steeds: oja die groeit in mij. Het blijft nog zo onwerkelijk allemaal. Ben om 20.00 uur naar bed gegaan omdat ik t niet meer trok. Dus lyah die vermoeidheid is helemaal niet raar. En peetje de eerste echo is indd inwendig.
Balen dat jij je nog niet lekker voelt dat virus is best hardnekkig ik loop nog steeds te snotteren , en erg leuk dst je veel dingen voor de baby hebt gehad ... zoals wat allemaal ben erg nieuwgierig
Speelgoedjes, rompertjes, wikkeldoek, flesje, boxpakje, kalender voor 1e keerdingen, knuffeltje. Echt verwend dus
Vraagje... willen jullie de combinatie test laten doen? Als het te privé is gewoon geen antwoord geven