kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussion in 'MMM clubs' started by peetje007, Jul 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Wat is dat ook al weer precies ? Ja je bent super verwend !

2. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Bloedonderzoek en nekplooimeting om de kans op een kindje met Bv down te berekenen.

3. peetje007

Heb net evrn gekeken dat is bloed afname en nekplooi meting ja k denk dat ik dat zou doen

4. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Lieve Jennifer wat ontzettend klote om het maar even zo te zeggen😞niet leuk, hopelijk mag je snel weer naar het Amc en hopelijk heb je vandaag wat afleiding van je werk.

Wat leuk Lyah al die babyspullen maakt het toch weer wat echter😊
    En Enmy goed te horen dat je koorts is gezakt, hopelijk snel weer beter, ik ben na 1.5 week nog steeds niet helemaal fit.

Ik ben 35 dus dan doen ze de testen sowieso, ik wil het ook graag weten omdat ik alleenstaande moeder word en alles dan toch net wat zwaarder word.

Ik heb heel erg het gevoel dat ik nu ongesteld moet worden vandaag qua krampen, hopelijk stopt het zo want ga vanmiddag met mijn zusje naar gooische vrouwen deel 2 .

Fijne dag lieve meisjes

5. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Gut het is nog vroeg, ik bedoelde Emmy wat leuk die babyspullen 🙈🙈😄haha

6. peetje007

Veel plezier en als t echt niet meer te houren is kan en mag je paracetamol he ;)

7. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat jammer Jennifer! Vooral na die test afgelopen vrijdag dan begin je toch te twijfelen he? Ben je erg teleurgesteld?

Eza, ben je niet te vroeg met je menstruatieklachten? Je NOD is toch vrijdag? Heb je deze klachten altijd een paar dagen van tevoren?

Dus jij hebt ook een buikgriep Emmy, ik hoop dat je snel opknapt. Wel fijn dat je een leuke pakjesavond hebt gehad en al die heerlijke spulletjes mocht ontvangen,

Mijn nichtje is gisternacht weer thuis gekomen, ze wisten in het ziekenhuis niet wat er aan de hand was. Ze moesten haar thuis in de gaten houden. Ze heeft vannacht samen met haar vader op de bank geslapen. Toen ik haar gisteravond op de wc zette zei ze tegen mij: ik ben zo ziek! Echt heel zielig.

Ik wordt nu net wakker 😊 lig nog heerlijk in bed, vandaag fijn een relaxdagje

8. peetje007

Lekker lyah helaas gaat dat voor mij niet op , moet het huis nog cleanen daaf heb kk al 2 dagen geen tijd voor gehad :( dus dat word een klus voor vandaag

9. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Gelukkig is ze uit het ziekenhuis, altijd zo zielig als kleine kindjes ziek zijn :( hoop dat ze snel weer opknapt.

Vrijdag is pas mijn nod inderdaad, maar heb nu al krampen, heb ik normaal nooit, ik heb überhaupt nooit klachten tijdens mijn menstruatie.
    Nou ja we zullen het zien.

Fijne zondag allemaal

10. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Spannend Eza. Ik weet nog dat ik in een kleedhokje stond 5 dagen voor mn nod en licht kramp voelde en tegen mn moeder zei: er is wat gaande hoor!
    Ik duim!!

11. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Och wat zielig lyah voor je nichtje.

Peetje succes met poetsen

Ik ben klaar met werken en nu net lekker thuis. Ben eigenlijk wel opgelucht dat ik ingesteld ben . Had natuurlijk liever zwanger geweest maar het is nu wel geluk duidelijk in plaats van streepjes te blijven turen.

12. peetje007

Je maakt het wel erg spannend eza !! Ben benieuwd hoor.
    Even voor de zwangere dames ik vind het erg moeilijk om zelf te bepalen wat ik wel mag eten en wat niet is daar een website voor hoe hebben jullie dat ?

13. peetje007

Maar Jennifer dit was wel echt een duidelijke streep vond hoe kan het dat jij streepjes blijf plassen?

14. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Had jouw streep ook kleur Jennifer?

Peetje. Eigenlijk is het heel simpel: alles wat rauw is moet je bij opletten. Groente en fruit heel goed wassen en vlees en vis bakken door en door.
    Voorverpakte vacuüm vis niet eten.
    Alle kaasjes van de supermarkten kun je gewoon eten, tenzij er lait au cru (rauwmelkse kaas) op staat. Wat vanuit se supermarkt eigenlijk nooit is.
    Uhm.... anders nog? In restaurants gebruiken ze bijna altijd gepasteuriseerd eiwit voor de mayonaise en andere gerechten sus die kun je gewoon eten.
    Ik vergeet vast nog wat. Maar dit werkt voor mij fijn.

15. peetje007

Oke maar zoals ham uit verpakking van de supermarkt kan je gewoon eten ?

16. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Ja absoluut. En anders kun je het altijd googlen.

17. peetje007

Nou hadden wij gerookte wilde zalm besteld voor de kerst haha dat eet ik nu dus niet dus mn man mag de hele 500 gr alleen opeten is voor hem geen probleem natuurlijk , eza wanneer ga jij op zn vroegst testen ?

18. peetje007

Google is your friend he haha is wel een beetje zo je kan er bijna alles op vinden

19. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jennifer, Ik begrijp je heel goed hoor. Ik had dat ook altijd, heb liever duidelijkheid dat steeds maar die twijfel.

Eza ik moet bij jou toch steeds denken aan Peetje die de week van te voren ook steeds zei dat ze haar ongesteldheid aan voelde komen en er niet in geloofde. Het stomme is dat ongesteldheidsgevoel en zwanger zijn erg op elkaar lijken. Ik heb zomaar een goed gevoel bij jou al heb jij dat niet.

Peetje, ik kijk naar de website van voedingscentrum.nl. Daar staat alles mooi in een tabel.

20. peetje007

Thanx lyah ga ik daar ook eens kijken!

Share This Page