kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Nee idd emmy het streepje had een Grauwigebkkeur vandaar ook dat ik dacht dat het een indroger was.
    Geen idee waarom ik steeds streepjes en indrogers heb.
    Voordat ik mijn zoon kreeg heb ik dat nog nooit gehad waren de testen gewoon wit.
    Nou jah volgende ronde ga ik echt wachten tot nod dat duurt dan lang maar dan heb je gelijk zekerheid

2. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hoi lieve meiden,

Ik heb net heerlijk gelachen, wat is gooische vrouwen 2 een geweldige film!!
    Haha Lyah zou wel leuk zijn als ik jou voorspelde en jij mij, nu maar duimen dat het klopt. Ik had eergisteren ook een hele erg steek in mijn lies naar mijn buik omhoog, ook juist al de hele week mijn navel en buik als een gek.
    Maar weet je wat het is meiden, alle klachten kunnen je voor de gek houden dat heb ik de 1e x duidelijk gehad, het voelt nu heel erg goed en mijn temp is ook nog hoog, maar ik probeer heel erg niet er teveel mee bezig te zijn, want zoals bij Jennifer gezien, zelf met een positieve test heb je nog geen zekerheid.
    Ik ga niet testen van te voren Peetje ik heb maar 1 test in huis en die is voor vrijdag op mijn nod als ik het nog niet ben geworden .
    Zo leuk ik heb weer opdracht gekregen om een 2 de mobile te haken voor een zwangere :) dus krijg het druk met haken haha

3. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Haha goeie bezigheids therapie eza

4. Meissies

Meissies Niet meer actief

Heeee allemaal mocht weer wat pagina's bijlenen hoor haha heb ook een onwijs druk weekend gehad!! Sinterklaas met de familie gevierd en al deels verhuisd, over twee welen verhuizen we echt maar nu al veel gedaan dus zit eindelijk even op de bank!!

Wat ontzettend balen jennifer maar je hebt zo gelijk met duidelijkheid hebben snap jk helemaal! Zondag is mijn nod dus we mogen nog even! Genoeg afleiding dus ivm de verhuizing!!!

Heb veel gemist zag ik al! Eza ik heb ook een goed gevoel bij jou maar snap helemaal wat je zegt al die steken en klachten zeggen eigenlijk weer niks althans ik voel sinds hier ik mee begonnen heb elke maand wel wat mijn man zegt jij praat je elke keer schijnzwanger en ja daar heeft ie wel beetje gelijk in😉

Ik weet niet meer wiens nichtje het was maar hopelijk gaat alles beter nooit leuk als het zieke huis er aan te pas komt!!

Nou ik ga weer even verder met bankzitten ben doodmoe!

Fijne avond allemaal!!!!

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Jennifer heh bah die indroger:( dat is altijd erg heh.

6. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ja heel erg irritant maar jah, ik moet zeggen dat ik me vandaag best oke voel. en al weer helemaal voorbereid ben op de volgende poging.

Meissies wat ben je lekker druk in de weer zeg. Verhuizen vindt ik echt vreselijk. Jij? Krijgen jullie een mooi huis?

7. Meissies

Ow ik haat het echt maarja we krijgen er absoluut een heerlijk grote mensen huis voor terug dus je hoort me niet klagen😉

8. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    hahah een grote mensen huis, wonen jullie nu in een poppenhuis dan?

9. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh spannend Meissies, een nieuw huis!
    Verhuizen is niet mijn favoriete bezigheid maar het lijkt me heerlijk om in een nieuw mooi huis te zitten.

Ik ben ook wel benieuwd in wat voor huisje je hiervoor dan woonde dat je dit nu een grote mensen- huis noemt.

10. Meissies

Woon nu nog in een appartementen in amsterdam maar ga drie keer zo groot wonen in een dorp dus vandaar dat ik groten mensen huis zeg 😉 heel spannend allemaal en is ook allemaal mega snel gegaan dus zorgt voor heel veel afleiding en dat is best lekker moet ik zeggen!

Werkse allemaal!!

11. Meissies

Haha bedoel natuurlijk appartementje😉

12. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Hahah nou snap ik het ja. kijk maar uit dat je straks dan niet verdwaalt in je nieuwe huis ;)

13. peetje007

Goeie morgen dames weer wat bij te lezen lag gisteren al om half 9 te slapen , meissies hoeveel slaapkamers heb je dan zometeen ? Wel lekker dat je een wat groter huis krijgt maar betekend ook meer schoon maken ! Hihi .. Hier gaat het wel goed erg vermoeit geen last meer van mn buik maarja dan ga ik me nu daar weer zorgen overmaken ook rek ik me elke morgen helemaal uit als ik wakker word kan dat kwaad denken jullie ? Laat die echo maar komen !! En lyah hoe gaat dat bij jou en emmy hoe voel jij je ...... eza en meissie voor jullie is het bijna zover en Jennifer wat goed dat jij je zo snel weer herpakt zo knap!!

14. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je lekker geslapen in je nieuwe huisje Meissies?

Peetje, volgens mij kan uitrekken helemaal geen kwaad hoor.

Moeders voor moeders komt straks langs 😊 ik vind het toch wel spannend. Straks doet hun test het niet...
    Ach, het gaat er gewoon om dat dat het meer echt maakt

15. Meissies

Goeiemorgen!!

Nee woon nog twee weekjes in de nieuwe stad dan een tijdelijk huisje en dan in het voorjaar naar ons nieuwe huis onwijs veel zin in! Heeft vier slaapkamers dus laat die babies maar komen😉 spannend lyah moeders coor moeders ben heel benieuwd! Hoe gaat het met de andere dames? Hier geen klachten af en toe wat steekjes of gerommel maar thats it!

Nu snel werken drukke dag!!

16. peetje007

Kan goed zijn meissies !! Het is nog steeds afwachten , lyah voel jij wel dat je zwanger bent of helemaal niet ?

17. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hey meiden,
    Even snel een berichtje. Ik voel me weer iets beter. Ben wel weer gaan werken. Maar alles op tempo 0.

Bij mij was de test van moeders voor moeders heel licht. Hun testen zijn veeeeeel minder gevoelig. Dus geen zorgen lyah. Leuk!!

18. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    De mevrouw van moeders voor moeders is geweest en ik heb een hele mooie zachte wikkeldoek gekregen. Mijn test was knal dus ik hoefde me daar geen zorgen over te maken.

Ooh meissies, dus je bent nog op de helft van je verhuisavontuur! Spannend!

Emmy, wel goed op jezelf blijven passen!

19. peetje007

Wat goed lyah wanneer mag je beginnen? Ik durf me nog steeds niet aan te melden wat een schijterd ben ik he

20. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag al meteen beginnen en ze heeft me ook aangemoedigd om andere mensen ook aan te sporen het te doen.
    Dus hup Peetje, afspraak maken! 😊

Deel Deze Pagina