Haha, dat heb ik ook! Ik heb gisteren voor de zekerheid nog een oude ovulatietest gedaan want die slaan ook positief uit bij een zwangerschap. En natuurlijk was die positief. Ik vind het wel een fijn idee om andere vrouwen hiermee te helpen. Moet alleen nog kijken hoe ik handig in die beker plas
Hoi meiden, ik had de laatste 3 dagen goede hoop want mijn temperatuur was hoog! Maar helaas vandaag gezakt naar 36.8 en nog steeds ongie krampen denk dus dat de rode duivels in aantocht zijn👎 nog een paar dagen dan hebben we duidelijkheid 😄. Vandaag weer aan het werk, nog steeds heel erg moe, en vandaag hebben we 11 baby's en 3 leidsters op de groep dus dat is fijn. Tot vanavond dames😉
Kan ook komen door een innesteling eza , nou heb me hier aangemeld bij mvm met bibberende beentjes pff doodeng maar goed we gaan t nu maar gewoon doen en we zien t wel nu wachten op een afspraak
Dames ik maal me nu weer zorgen heb ook een ovulatie test gebruikt als zw test maar hij is niet knal positief ik maak me vreselijke zorhen loopt nu toch weet af ?
Eza, vervelend he? Dat afwachten. Eigenlijk moet je de laatste dagen zo volplannen dat je er niet over na hoef te denken. 36.8 is toch niet zo heel laag of ligt dat aan mij? Ik heb altijd lager dan 37 graden, volgens mijn moeder omdat ik onderkoeld was tijdens mijn geboorte. Peetje, laat je niet gek maken. Een ovulatietest mag je niet gebruiken als zwangerschapstest. Je kan er niet op aflezen of je hcg hoger of lager is. Als je echt twijfelt kan je weer een zwangerschapstest doen. Maar ik kan je ook wel vertellen dat je gewoon superzwanger bent. Heel goed dat je je hebt aangemeld voor Mvm! Ik ben benieuwd wanneer zij langskomen
STOP peetje... lieve peetje.... Geniet! Je bent nu hartstikke zwanger en hoe het morgen is weet niemand ook bij mij niet. Geniet geniet geniet van het nu! Helpt het?
Echt Peetje, je bent super zwanger. Zet het inderdaad nu uit je hoofd, je hebt je bevestiging dus ga nu weer verder met het genieten van alle kwaaltjes. Deze stress is echt niet goed voor jou en je baby dus spreek met jezelf af dat het nu klaar is
Peetje ik herken het helemaal hoor. Ik zal je niet al mijn testen laten zien * schaam* Maar het zit wel goed hoor meid.
Ja echt mega spannend hoor !! Wil wel wat terug doen dus t is goed zo moet me maar over die drempel heen gooien!
Och peetje die test is nog zo ontzettend positief maar snap je angst en onzekerheid ook wel weer hoor!!! Eza geef de moed nog niet op je hebt nog een paar dagen je weet maar nooit!! Bij mij is temp vooralsnog hoog en vanavond ook voor het eerst misselijk maar ja dat beeld ik me ook weer vaak in dustoch maar geduld hebben tot zaterdag/zondag! Slaap lekker allemaal!!