Meissies dat klinkt weer super spannend ik hoop het voor je! Wat is jou temperatuur voor het opstaan in de ochtend? Effe om een beetje te vergelijken
Goedemorgen meisjes Hier is de temp nog steeds laag 36.8, ik denk zelf morgen of do de rode duivels. Meissies mocht jij zwanger zijn ( duim duim ) dan ga ik dit x ook eerder want heb zelf het idee dat ik ondanks de lachende cb en het slijm net te laat ben 😉ben dus eeg benieuwd bij jou ( al kan het ook aan de nieuwe donor liggen natuurlijk 😂😂😄. Werk ze vandaag
Ow eza dat zou rot zijn ik duim nog steeds voor je hier even 3 dagen achter elkaar werken even de zinnen verzetfen is miss wel goed maar zin heb ik er niet in dat heefg uiteraard met mn werk te maken maar ja hetbjs afleiding zullen we maar zeggen ik hoop dat ik t vol houd het zijn 3 lange dagen dus vroeg naar bed vanavond en nu ook nog de wasmachine kapot hopelijk vanavond een andere
Goeiemorgen! Hier zit mijn temperatuur nog steady op 37,0. Nog vijf daagjes begin nu toch wel kriebels te krijgen haha Eza het kan nog je weet maar nooit!!! Successen peetje de komende dagen je kan het!! Werkse allemaal!
O eza dat zou heel jammer zijn maar het kan nog he geef nog niet op. Meissies het schiet op nu he. De laatste dagen zijn altijd het spannendst. We duimen flink door hoor! Peetje werk ze de aankomende dagen
Spannend allemaal meiden! Ik heb volgende week woensdag weer een echo (combinatietest). Merk dat ik daar toch best nerveus voor ben terwijl de kans dat er iets mis is echt bijna te verwaarlozen is... Zo stom... kans op een miskraam was groter en daar dacht ik bijna niet over na... Maar goed. Deze spanning hoort er geloof ik bij .
Nou heb mezelf net even een schop onder mn kont gegeven. Er is 0.15% kans op een kind met een afwijking in de chromosomen. Die kans is zo klein. En als er onverhoopt toch iets mis is kan ik het maar beter nu al weten. Dus... weg zorgen... welkom rust!
Komt allemaal goed emmy en het is idd fijn om van te voren te weten waar je aan toe bent maar jou kindje is gezond hoor!
Hebben jullie ook dat de borsten ineens minder gevoelig zijn en dan zo een paar uur later weer mega zeer doen ook heb ik een beetje gelige afscheiding bij t afvegen sorry voor de bewoording is dit wel normaal?
Is heel normaal meid. En ik zal je zeggen bij Dilara was ik er zeker van dat ik niet zwanger was ( kwam ik later wel achter toen ik eeeeeeeeeeeecht misselijk werd) Mijn 2 zwangerschappen waren heel verschillend!
Oke is zo moeilijk wat nou wel hoort en wat niet ... ben elke x bang dat als ik dat gelige zit op mn papiertje bij t afvegen ohh ik ga bloeden dit is een voorbode maar dit is al een paar dagen en dan nog dat mn borsten op sommige momenten niet gevoelig zijn maakt t voor mij nog moeilijk ohh wat ben ik toch een zeikerd ben ik zwanger kan ik er niet eens van genieten en val jullie alleen maar lastig
Is heel normaal en sowieso tot 12 weken zul je dit houden. Ik schreef toch je wil niet weten hoeveel ik getest heb hahahah. Heb voor mijn zoon een mk van een 2ling gehad. En was ook heel bang daarna. Maar gelukkig heb ik nu toch 2mooie wondertjes
Haha ik heb er nu 5 gedaan allemaal mooi donker maar toch dat stemmetje in je achter hoofd voel me nu weer wat beter dank je wel one of a kind .... en dames hoe zit het met die buiken zetten ze al wat uit ? Ik lijk s.avonds wel 4 maanden zwanger je ziet duidelijk dat mijn buik aan t veranderen is nu al
Ik vind het wel spannend voor jullie worden hoor Meissies en Eza, met of zonder temperatuur. Ik blijf voor jullie duimen. Ooh de combinatietest, ik kan me voorstellen dat jij je daar druk over kan maken. Maar lieve Emmy, je hebt hier geen controle op en bovendien is de kans zo klein. Ga er gewoon vanuit dat je weer een mooie echo van jouw kindje te zien krijgt. Wanneer kan je eigenlijk het geslacht zien? En wil je dat ook weten? Peetje, goed dat je weer wat rustiger bent. Wanneer had jij nu je eerste echo? Mijn buik is nog niet dikker geworden, wel heb ik een opgeblazen gevoel en draag ik liever een legging dan een broek. Mijn borsten daarentegen, ik ben nu al een cup groter. Oh en ik ben vandaag zooo misselijk meiden. Ik zit me al de hele dag groot te houden voor mijn collega's maar het is niet meer leuk..
Ohh daar heb ik gelukkig geen last van ! Doen je borsten altijd even zeer of met vlagen meer als de andere x ? Ik mag 22 december om 10 voor half 10 ...miss moet jij je ziek melden als t echt niet meer gaat anders spuug je straks iedereen inder hababa
haha Peetje, Ik ben niet zo'n spuger dus dat zal we meevallen. Mijn borsten doen idd met vlagen pijn. Meestal voel ik ze wel maar soms ook helemaal niet en dan ga ik er express tegenaan lopen porren om te zien of ze nog pijnlijk zijn. Het scheelt trouwens wel dat ik vorige week een nieuwe bh heb gekocht Waar blijft jouw banner trouwens, Peetje?
Haha zo herkenbaar dat doe ik ook hahah mijn banner tja ik weet niet precies waar ik die vandaan kan halen
Ik had ook soms gevoelige borsten en soms niet. Nu zijn ze al en poosje gewoon en kan ik zelfs weer op mijn buik slapen. Erg fijn! Indd lyah je hebt helemaal gelijk. Ik kan nu toch niets meer doen of veranderen. Dat is ook wel een fijne gedachte. Ik wil heel graag weten wat het wordt. Geloof dat je dat met 17 weken ofzo kunt zien. Zoiets? Sterkte met de misselijkheid...