Kan met 15weken tegenwoordig al ! Maar daf ligt er een bertje aan hoe goed t apparatuur is van de vk is dus bij elke praktijk anders
Blijkbaar raakt je lichaam gewend aan de hormonen en dan is komt t weer tot rust denk ik ? Ik gok ook maar wat hoor
Dank je lyah dat maakt t wel echter he pfff ik ben kapot na 1 dagje lopen en werken pijn in mn rug een dag van 10 uur is ook wel erg lang ook als je niet zwanger bent maar ja moet maar even doorbijten zoveel dagen werk ik niet
Zo dames mijn werkdag zit er op .. hoe is het met de andere dames houden julloe het nog een beetje vol om niet te testen? Vond t erg knap hoor
Hoi meiden, lekker gewerkt allemaal? Vervelend dat je zo misselijk bent Lyah. Peetje bij 15 weken het geslacht bepalen is wel heel erg vroeg hoor, als de baby ervoor ligt, lukt het heel soms met 17 weken, maar standaard is de 20 weken echo, de meeste doen het niet voor deze tijd. Ik heb trouwens mijn diploma kraamverzorgster, heb het een tijdje gedaan, maar uiteindelijk mee gestopt . Wat goed meissies dat je temp nog steeds 37 Gr is! Dan zou het zo maar raak kunnen zijn lang hè dat wachten haha, mijn nod is trouwens de 11 ipv de 12 dus dat heb ik effe bijgesteld Fijne avond meiden
Oo leuk eza ik heb ook een jaar lang als kraamverzorgende gewerkt. Is heeel fijn als je in je kraambed ligt dan weet je een beetje wat je kan verwachten hihi.
Hey wat leuk Jennifer , van mij is alweer een tijd geleden, dan zat ik 8 of 5 uur bij een gezin . Alleen ik voelde me meer een veredelde huishoudhulp dan iemand die met het kindje kon tutten haha, vandaar dat ik op een crèche ben gaan werken op kantoor en op de groep met 0 tot 2 jarige en dat bevalt prima . Maar inderdaad handig straks als ik ooit in mijn kraambed lig al wil ik wel naar het kraamhotel gaan .ben ook benieuwd of er veel verandert is in de afgelopen jaren .
Ik heb van 2009 tot 2010 in de kraam gewerkt en idd ook gestopt omdat het poetsen me tegeb stond. Kraamverzorgster was als klein meisje mijn droom. Dus na 10 jaar gehandicapten zorg was ik toe aan wat anders en dacht Laat Ik eens gaan doen waar ik als klein meisje van droomde. Realiteit is dan wel anders haha. Idd Veel poetsen. Op zich niet erg en eigenlijk 1 van mijn hobbys maar als je bij een anders hebt gepoetst wil je thuus niet meer. En het opwacht staan voost Ik vreselijk.
Wat leuk, we hebben 2 kraamexpers in ons midden 😊 Daar ga ik lekker gebruik van maken! Heel goed dat je niet gaat testen Eza! Lekker je ding doen en de dag komt wel, dan duurt het wachten ook minder lang en hoef je jezelf niet zo gek te maken
Haha leuk te horen dat ik niet de enige was die het teveel poetsen vond Ja en ik zat soms in een gezin in de Bijlmer, die de taal niet goed begrepen, en die hadden hun eigen rituelen en dan wilde ze dat ik ging zitten?! Nou dan duurde de dag lang hoor :0. Ik heb alleen mijn stages gelopen in de gehandicaptenzorg, ik heb wel lang nog thuiszorg gedaan maar dat vond ik nog erger haha. Kraamverzorgster was ook altijd mijn meisjes droom Haha gelijk heb je Lyah
Wat een gezelligheid weer en inderdaad lyah goed gebruik van die twee maken😉 Ik weet niet zo goed wanneer mijn nod is, ben op zaterdag in amc geweest maar zou op zondag ongesteld moeten worden.... Dus euhm dan toch gewoon zondag? Vandaag best misselijk gevoel gehad maarja ik blijf denken dat ik dat gewoon mijzelf aandoe en dat het meer van de spanningen komt! Nog paar daagjes dan weten we meer ik wil in elk geval niet voor zaterdag testen!! Mooie banner peetje, eindelijk😉
O wat spannend weer zeg. Grappig want ik vindt het voor jullie elke keer net zo spannend als voor mijzelf. Nog een paar daagjes en dan weten jullie het meiden. o die misselijk heid herken ik meissies. Zeer irritant omdat het gewoon echt nog beide kanten op kan gaan. ik duim me hier de blaren haha
Erg he jennifer eigenlijk is er gewoon echt geen touw aan vast te knopen... Enige wat we kunnen doen is rustig afwachten maar hoop zo dat eza en ik op de roze wolk erbij mogen komen zitten!!!!
Goedemorgen dames hier is werkdag nr2 aan gebroken ga t vandaag wel proberen wat rustiger aan te doen had gisteren avond behoorlijk wat last van mn buik na een dag lopen en trap op trap af fijne dag allemaal !!
Goeiemorgen! Inderdaad rustig aan doen peetje! Hier is temperatuur Naar 36,9 dus ben bang dat het toch niet gelukt is... Werkse allemaal!!