kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik duim voor jullie meiden!
    Hier trouwens nooit de temp genomen word je ook alleen maar gek van;)

2. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ohh meiden ik kan bijna niet wachten tot de eerste echo ben zo benieuwd nou ja eigenlijk nieuwsgierig !! Hoop dat alles goed gaat met die frummel kan niet wachten tot ik t te zien krijg we zijn weer een dagje dichterbij aankomendr dagen heel druk dus weinig tijd om na te denken morgen werken tot 14:00 dan gauw naar huis dan komt de wasmachine vrijdag mvm en smiddags taart halen huisje schoon maken zaterdag de verjaardag van mn man vieren en zondag zijn opa en oma op bezoek nou dan is t alweer maandag dan nog maar 1 weekje

3. peetje007

Meissies wanneer heb jij een inseminatie gehad ? Hoelang is jou lf ? Want heb jij de inseminatie al niet langer dan 14 dagen terug gehad ?

4. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ben nog steeds hard aan het duimen hoor meiden!!

5. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Dankzij het temperaturen weer een zwangerschapstest gespaard :) en precies zoals alle keren ook voorspeld net ongesteld geworden! Toch wel erg teleurgesteld, maar we gaan weer op naar de volgende ronde.
    Fijne dag meiden liefs

6. peetje007

Ahh nee eza !! Bah wat jammer

7. Meissies

Meissies Niet meer actief

He wat balen eza!!!!!!!
    Ik heb as zaterdag 14 dagen geleden mijn inseminatie gehad en zit dus nu op dag 11 na inseminatie. Vandaag iets minder misselijk maar wel rugpijn en naja temperatuur die dalende is! Ik temperatuur nu trouwens voor het eerst en hoop eigenlijk net als eza dat het me geld scheelt aan zwamgersxhapstesten naja eigenlijk ook niet want wil natuurlijk niks liever een test doen die positief uitpakt haha

8. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Hallo dames, Hoe is het hier??
    Ik ben druk bezig geweest allerlei informatie in te winnen, keuzes te maken en beslissingen te nemen over de manier waarop en via welk ziekenhuis ik wil gaan proberen om alleenstaand mama te gaan worden.
    Uiteindelijk viel mijn beslissing op het Rijnstate te Arnhem en een donor vanuit Denemarken. Dan zou ik al snel kunnen starten.
    Maar toen ik de beslissing eenmaal genomen had en het ziekenhuis belde voor een afspraak, leek het ineens een vage bedoeling te worden. In plaats van dat ik gepland zou worden voor een intake, moest ik eerst maar zelf zorgen dat ik die donor had en dat het sperma op het Rijnstate aan kwam. Dan kon er een intake gepland worden. Voor mijn gevoel de omgekeerde wereld. En ik heb het idee dat ze me op die manier in een zee gooien en zwemmen maar. Voelt heel vervelend en weet nu even niet hoe verder.
    Toch naar een ander ziekenhuis? Maar welke? Amsterdam is wel erg ver voor mij? En ik wil geen anderhalf jaar wachten zoals in het Rijnstate in geval van een Nederlandse donor.
    Iemand ervaringen met die Denemarkse donoren? En iemand überhaupt tips?
    Beetje warrig en hectisch bericht van mij misschien, maar dacht duidelijke en goede beslissing te hebben genomen en nu zit ik weer met mijn handen in het haar.

9. peetje007

Hoi miekkie op dit moment ben ik zwanger door de iui maar dat in t rijnstate is wel vaag idd wel erg vervelend dat het eigenlijk alsnog onduidelijk rn omslachtig is bij t amc is op dit moment maar een wachtlijst van 5 maanden voor ons is het ook ver maar ik ben blij met mijn keuze welke ziekenhuizen zitten er nog meer daar in de buurt ben er niet zo thuis in ? Het wel lastig om een keuze te maken en dan word het je niet makkelijk gemaakt ook zo

10. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Peetje wachttijd AMC is nog steeds 9 maanden minimaal staat ook op de website, vriendin van mij heeft zich ook laatst ingeschreven en het AMC zei zelf dat je tot de start moet rekenen op 10/11 maanden ivm de bijeenkomst en de 1e afspraken bij de dokter en de psycholoog.

11. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Lieve meissies mijn duimen draaien nog steeds voor jou hoor :) mijn temp ging van 37 naar 36.9 - 36.8 en vandaag 36.4 en binnen 1 uur ingesteld geworden.
    Ik hoop zo dat je zwanger bent, en dan hoop ik volgende x ook mijn nieuwe donor te krijgen :) spannen hoor :)

12. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Zo ik heb genoeg gehuild, nu ben ik er klaar mee en ga ik mijn net gekochte kerstboom optuigen :)

13. peetje007

Nee eza kijk maar op het amc.nl daar staat 5 maanden

14. Meissies

Ow eza even een digitale knuffel voor jou!!!!!

@peetje voor alleenstaanden en lesbische stellen is de wachttijd langer door voor man/vrouw stel toch?

15. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hè eza wat ontzettend kl*te... balen mag... en daarna weer door!

Miekie ik vind het een hele rare gang van zaken bij Rijnstate. En mag ik vragen waarom een donor uit Denemarken jouw voorkeur heeft?

16. peetje007

Geen idee meissies volgens mij word daar geen onderscheid in gemaakt maar miss ook wel dat weet ik niet ...@ eza wat goed je gaat weer door even je moment gehad en huppa door vind ik erg knap hoor !

17. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och Eza, een dikke knuffel voor jou! Ik baal met je mee hoor, ik had echt een goed gevoel over deze x bij jou maar kennelijk zat mijn gevoel ernaast.
    Wie weet werkt het bij jou net als bij mij en is die donorswitch een positieve doorslag.
    Vanavond lekker warme chocolademelk onder je kerstboom. Je mag jezelf best verwennen. Ookal ben je nog niet zwanger, je lichaam en geest gaan wel door een rollercoaster.

Meissies, nu begint het voor jou spannend te worden he? Is je temp nog steeds goed? Mijn duimen draaien nu extra hard voor jou.

Miekkie, ik vraag me ook af waarom je voor de Deense donoren gaat. Wel goed van jou dat je ermee stopt zodra het niet goed voelt.
    Volgens mij is het wel een normale gang van zaken dat je zelf voor het donorzaad en het vervoer moet zorgen alleen begreep ik dat sommige klinieken contact hebben met het Deense donorbedrijf en wat dingen voor je kunnen regelen. Ik weet niet meer precies welke maar ik hoor wel goede verhalen over het geertken. Ik weet niet of dat bij jou in de buurt zit.
    Je kan eventueel ook bij het UMC kijken in Utrecht. Ik geloof dat zij het net als het AMC doen.

Emmy, nog steeds zo zenuwachtig voor je combinatietest?

18. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Denk dat het inderdaad heel erg belangirjk is heel goed naar je gevoel te luisteren in dit proces Miekie, zoals Lyah al zei.

En Eza, ik bedoelde het niet ongevoelig he dat ik schreef: en weer door. Dat werkte voor mij gewoon heel goed.
    De teleurstelling dat het niet gelukt is is gewoon heel vervelend... ik trakteerde mezelf altijd op iets heel lekkers en vooral fouts haha.

Lief van je Lyah dat je het vraagt. Nee ik ben niet meer zo nerveus, gelukkig niet. Heb gisteren even een heel goed en fijn gesprek met mijn moeder gehad en die kon me heel goed weer met 2 benen op de grond zetten. Dus heb er nu weer helemaal een goed gevoel over. Stom he hoe die hormonen je soms zo raar kunnen maken...

Heb net een mooie luiertas gekocht :) en een heel lief nijntje dekentje.

19. Meissies

Haaaai

Mijn man en ik hadden na mislukte tese operatie geen wachttijd en mochten meteen door dus hebben voor iui-d geen wachttijd gehad!

Ja nog paar daagjes maar vanmorgen was mijn tem gedaald van 37,0 naar 36,9 dus ben bang dat ik bij eza aan kan schuiven😉

20. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    He gatver Eza. Das ff flink balrn dat snap ik. Leef je even lekker b uit op je kerstboom.

meissies wat balen zou dat zijn zef. Maar geen bloed is moed he. Alles kan nog.

Deel Deze Pagina