kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Dank voor de steun lieve meiden, ik had dit x ergens ook een onderbuik gevoel dat het wel is raak zou kunnen zijn, zelfs twee mensen hadden net als jij Lyah gezegd dat ze dachten dat ik zwanger was, en mijn temp was ook voor het eerst hoog, maar helaas,hopelijk volgende x.

Peetje ik had het gezien op de oude website, er staat inderdaad nu 5 maanden op de nieuwe site, maar er staat niet voor welke behandelingen precies, toen ik me inschreef was de wachttijd 9 maanden en ik heb precies 12 maanden en 3 dagen gewacht tot de 1 e inseminatie, dus zou altijd uitgaan dat alles bij elkaar iets langer duurt.

Meissies 36.9 kan nog hoor, tenzij hij morgen nog verder zakt, voor nu duim ik me nog rot :)
    Meiden wat denken jullie, zal ik het AMC mailen om te vragen of ik de volgende x een nieuwe donor krijg? Ik heb in deze niet zo,n vertrouwen meer. Haha.
    Ik zit er ook over na te denken om mijn temperatuurlijsten te mailen om te kijken of ze advies kunnen geven wat betreft de dag van inseminatie, ik denk dat ik dit x eerder dan cb ga, daarom hoop ik ook dat jij zwanger bent meissies dan gaat van te voren ook prima :)

De lampjes hangen al in de boom, ik ga de ballen doen :)

2. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Geven ze dat niet aan eza als je een nieuwr donor krijgt ? En je zou advies kunnen vragen met die temp lijsten als jij je daardoor wat zekerder voelt zou ik t zeker doen! !

3. Meissies

Meissies Niet meer actief

Nee wij kregen echt pas in het ziekenhuis te horen dat de nieuwe donor gebruikt zou worden dus zijn niet van tevoren geïnformeerd!!

4. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon mailen en vragen hoor Eza. Als jij je daardoor prettiger voelt moet je dat lekker doen.

5. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Eza ik heb ze toen ook gemaild met de vraag of ik de nieuwe donor zou krijgen. Gewoon lekker mailen dus.
    Mbt tot je temperatuur zou ik het ze ook vragen. Daar zijn ze voor. Wij kunnen ook meekijken als je wilt?

6. peetje007

Echt waar krijg je dat pas te horen daar ?? Dat is best wel raar

7. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Zo meiden de boom staat en ik heb net het AMC gemaild ik ben benieuwd :)
    Vandaag zo,n mooie ouderwetse schommelstoel gevonden bij het vuilnis ( sorry als jullie dat vies vinden ;) ) ik moet hem uiteraard nog reparen en wit verven maar ben er erg blij mee, schommelstoelen zijn zo duur!
    Ben benieuwd wat jullie van mijn boom en stoel vinden :)

8. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    De boom haha

9. peetje007

Wat benje toch heerlijk creatief eza !! Leuk hoor prachtige boom !

10. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Tof die schommel stoel! Ik heb er een die we al heel lang in de familie hebben. Heel tof!

11. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Wat gaaf Emmy :) dit is ook een oudje volgens mij :) ik ga hem wit verven en er dan een lekker dik schapenvacht inleggen, leuk voor de babykamer later ;) en hij schommelt nu al heerlijk ook zonder rugleuning haha.

Slaap lekker straks iedereen

12. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Super gaaf Eza die schommelstoel, en wat ben jij heerlijk creatief zeg ben er jaloers op hihih.

Prachtige boom!

13. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die schommelstoel is echt cool! Ik hou echt van die oude meubels en dat je ze helemaal naar eigen smaak op kan knappen.
    Ik heb laatst een antieke kast van mijn tante gekregen. In de kerstvakantie ga ik ermee aan de slag.
    Van dat oude grijze krijtverf erop, mooie porseleinen knoppen en ik ben nog opzoek naar kastpapier, is bijna nergens meer te krijgen.
    In die kast liggen nu al mijn al aangeschafte babykleertjes in.

Je boom is trouwens ook prachtig!

14. Meissies

Slaap lekker ladies! Hier alle voorboden van mijn menstruatie dus naja laat maar komen ga ik gezellig met jennifer en eza voor de volgende ronde!! Nieuw jaar nieuwe kansen!

15. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weltrusten Meissies, als het moet komen, laat het dan maar snel komen he? Kan je dit afsluiten en je richten op de volgende keer.
    Al vind ik het niet leuk voor jullie alle 3 😒

16. peetje007

Goeiemorgen dames , sorry dat ik gisteren out was was erg moe zo laatste dagje aangebroken dat hebben we dan ook weer overleefd ohh meissies ik hoop t niet hoor meid duim nog steeds voor je hier de laatste test gedaan test streep is donkerder als de controle streep heb me nu voor genomen dat dit de laatste test was en dat ik er maar vertrouwen in moet hebben dat krikg ik langzaam aan ook wel Jennifer, eza, meissies hou moed !! Jullie zijn gewoon zwanger is januari !! Kop op

17. Meissies

GoedZo peetje heb vertrouwen!!!!!!!

Mijn temp is weer gestegen naar 37,1 dus ja het kan toch nog hah maar help me even wanneer is nou mijn nod 14 dagen na inseminatie (dus zaterdag) of zondag (dan zou ik eigenlijk onesteld moeten worden)

Zondag dan toch?

18. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ligt eraan hoe lang je LF is. Maar zondag zou indd dat zijn bij 14 dagen. Spannend meissies! !

19. Meissies

Thanks! Ga ik gewoon van zondag uit dus nog drie nachtjes😉 we zullen zien merk dat ik nu gewoon heel gespannen ben als ik sochtends ga tempen haha dat had ik nooit....

Werkse vandaag allemaal!!

20. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Herken ik wel hoor meissies. Ik ging zelfs als mn temp gezakt was nog een paar keer meten tot het iets hoger was en ik dat leuker vond. Hahaha hoezo struisvogel?
    Ik duim hard voor je!

Deel Deze Pagina