Wordt het toch nog even spannend weer Meissies. Nu aftellen he? Goedemorgen alle dames, allemaal een fijne dag gewenst!
Kun je na die wachttijd van 5 maanden vij het AMC ook vrij snel starten met de behandelingen? In dat geval moet ik het AMC ook eens in overweging nemen. Bij NijGeertgen werken ze idd samen met de Denemarkse donorbank. Maar volgens mijn zorgverzekeraar zitten ze midden in een faillissement en ik krijg tevens niks vergoed als ik hierheen ga. De reden dat ik voor een Denemarkse donor zou willen gaan heeft met name te maken met wachtlijsten. Een half jaar wil ik best wachten op een Nederlandse donor. Maar zowel bij het Rijnstate als in Utrecht krijg ik anderhalf jaar te horen.
Je krijgt alleen na die wachtlijst nog 2x een gesprek en denk dat je dan met 2 maanden wel aan de behandeling bezig bent !! Ja klopt ze zijn idd failliet! Was ook nog op t nieuws
Wij waren met de gesprekken binnen een maand klaar, in augustus gesprek gehad, tweede begin sept en inmiddels derde iui al gehad! Ja wordt toch weer even spannend hier hoop dat je voorgevoel klopt peetje 😉
Ze zijn bereikbaar tussen 14.00 en 16.00. Dus ga het zo nog eens proberen. Ik word in ieder geval al heel erg blij van al hun informatie op hun site. Heel wat professioneler dan bij het Rijnstate. Ik begin enthousiast te worden. Ohoh...
Ik heb ze gebeld. Dit weekend aan de slag met hun vragenlijsten invullen en de verwijzing van de huisarts doormailen. Dan word ik op de wachtlijst geplaatst! Ik ben helemaal enthousiast. Gewoon de reguliere weg volgen, een Nederlandse donor en niet in het diepe hoeven springen en zwemmen maar.
Wat een goede stap Miekkie. Ookal sta je nu op de wachtlijst en kun je even niets doen. Je hebt het nu toch in gang gezet. Bekijk het maar dat dit het begin is van jouw stap naar je kindje toe Meissies, ik vind het zo spannend voor jou nu! Laat het maar snel zaterdag zijn en dat je meer duidelijkheid hebt Hoe gaat het met jou Jennifer? Ben je alweer klaar voor de volgende ronde? Dat zal over een weekje zijn toch? En Eza, al iets terug gehoord van het AMC op je vragen? Voorlopig bestel ik nog geen blije dozen hoor, ik wil eerst een mooie echo hebben gezien en even wat verder zijn. Dan ga ik dat wel uitzoeken. Ik ben de afgelopen week zo ontzettend moe! Kan er niet over uit hoe moe... Nog 1 dag werken en dan weekend en dan nog 1 week werken en dan vakantie!
En ja ik ga nu ook nog geen blije doos aanvragen maar was meer de vraah met welke termijn jullie dat zouden doen, en meissies kun je morgen niet testen ben zo benieuwd! !
Haha ja zou kunnen maar wil het voor mijn eigen gemoedsrust pas zaterdag doen anders zit ik alleen maar te turen naar het venster of er echt geen streepje te zien is😉 en misschien wordt ik morgen nog wel uit mijn droom geholpen hoop het niet uiteraard!